Selim David ın kendisine olan suçlayıcı bakışlarından rahatsız olmuştu. Bu yüzden hastahane koridorunun sonuna kadar yürüdü. Bir yandan da bütün ihtimalleri düşünüyordu.Kendisini aklayabileceği cevaplar türetiyordu kafasında.Oysa durum henüz o kadar kötü değildi.
Evet David ilk başta Selim den şüphelenmisti. Fakat daha sonra bunun yersiz olduğunu düşündü. Amcasına günde yüzlerce hediye gönderiliyordu ve bunlardan bazıları yiyecek , içecekti. Belki de bunlardan biri yüzüne hastahanedeydi. Selim amcasının hayatını kurtarmıştı, şimdi niye öldürmeye çalışsındı ki?
Hannah ise işin bu kısmında fazla durmadı. Onun için tek önemli şey eşinin Jordan'in iyileşmesi ve bir an önce aralarına dönmesiydi. Hannah Emily in ondan haber beklediğini anımsadı.David in arkasından seslendi.
-David ,Emily bizden haber bekliyor. Sen Emily in yanına git.Ben burada kalacağım. Bir şey olursa haber gönderirim sana.Hem Selim de burada. .
David içinden tekrarladı. Evet Selim var...Hastahane den çıkarken yine içine bir şüphe oturdu. Kuzuyu kurda emanet etmiyorumdur diye düşündü.
-----------------------------------------------------------------
Sabahın ilk ışıklarında güzel bir kahvaltı hazırlıyordu Bahar. Sanki her şey normalmiş gibi..Meryem de Bahar sofrayı kurarken Emily i uyandırmaya çıkmıştı. Emily ise hastahaneye gitmek için hazırlanmıştı.Bahar ve Meryem in ricası üzerine kahvaltıya da kaldı. . O sırada David geldi. Olan biteni bir çırpıda anlatıverdi David.Emily bu olanlardan bir hayli gerilmisti.Beti benzi atmıştı. Babasını görmeden içi rahat etmeyecekti. .Kahvaltı sofrasında derin bir sessizlik hakim oldu ve ardından David Emily i de alarak evlerinin yolunu tuttu.Meryem ve Bahar derin bir oh çekti. Bu karanlık günü de atlatmışlardı.Ama henüz her şey bitmiş sayılmazdı.
-----------------------------------------------------------------
Yolda içinde bulunduğu durumu ve Şüphelerini Emily e anlattı David. Emily ise bu şüpheleri yersiz ve saçma buldu.
-Onları en az benim kadar tanıyorsun. Nasıl böyle bir şey düşünürsün? Selim ve ailesi bizim için neler yaptı. Ben bu aksam o suçladığın ailenin yanında kaldım. Onlar bizim sevincimize de üzüntümuze de ortak çıktılar. Bizi hiç bir zaman yarı yolda bırakmadılar. Böyle düşündüğün için kendinden utanmalisin!
-Ah Emily bu kadar saf olma..Tüm ihtimalleri düşünmek zorundayız. Bu o kadar basit bir konu değil.
-Herkes senin gibi değil David. ..
Emily biraz fazla ileri gitmişti. Bunun farkındaydı.Selim ve ailesine zarar gelmesini istemiyordu. David bunu anlamıştı. Bu yüzden kuzeninin bu tutumunu fazla yadırgamadi.
-----------------------------------------------------------------
Jordan'in zehirlendigi haberi karakola Yıldırım gibi düşmüştü. Alexander bunu yapanları bulabileceklerine inanmıyordu .Ama yine de izlerini süreceklerdi. Ilk olarak bölgedeki bu tip zehir satıcılarını tespit etmeleri gerekiyordu . Bölge hakkında Komutan Jordan'in yeğeni David ondan daha fazla şey biliyordu .Ilk olarak ona danıştı.David ise ona Atiye Hanım ı bulması gerektiğini , onun bu konuda ona yardım edebileceğini söyledi. Atiye hanım ı bulmak çok zor olmadı. Militanlar atiye hanım in izine çarşı da rastladı.Atiye hanım i bir kenara çektiler.
-Buralarda zehirli iksirler yapan bildiğin biri var mı ?
-Hayır ben hiç bir şey bilmiyorum.
-Size güvenmek istiyoruz atiye hanım.
-Sen benim adımı nereden biliyorsun?
-Sizin hakkınızda pek çok şey biliyoruz. Şimdi bize yardımcı olun lütfen. .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cesaretin Bedeli
Historical FictionBIR OSMANLI POLISIYESI Aşk üç şey ister:Emek, Yürek ve Cesaret Ülkesi işgal altında olan genç bir kız ve cesur bir asker.Hayat onların yolunu birbirine bağlamıştı işte. Karanlık bir yüzyıla meydan okuyorlardı. Haklarında verilen karara uymadılar, t...