One night only

465 55 12
                                    

Jungkook

Fáj bevallani, de kicsit rosszul esett az, amiket Jimin mondott. Mégis az fáj a legjobban, hogy igaza van. Nem tehetek róla, szerintem jogosan mondtam azt amit. Ha tudtam volna, hogy ennyire dugni való, akkor nem érek hozzá egy ujjal se. Illetve de, de akkor értelemszerűen másképpen, nem erőszakkal. Bár én az erőszakos, durva szexet szeretem, nem a gyengédet, szóval, ha ő azt nem szereti azzal nem tudok mit csinálni, én élvezném, ő nem. Jó, csak vicceltem, nem fogom megerőszakolni, azért annyira kőszívű nem vagyok.

Nem tudom mivel tehetném jóvá az eddigi rossztetteimet és azt sem tudom, hogy lehetnék vele jóba. Igazából tudom, hogy mi a célom és szerintem Jimin számára sem vagyok közömbös. Ha még ugyanolyan stréber lenne, mint volt akkor meglenne a következő téma amivel szekálhatnám, de így, hogy ilyen jól néz ki kicsit változtatnom kell a dolgokon, mert ez még hasznomra is válhat. Régóta tudom, hogy tetszek neki, ezt le tudtam venni az eddigi mozdulataiból és cselekedeteiből, mikor a közelébe vagyok.

Fogalmam sincs, hogy kezdjek hozzá a meghódításához annyira, hogy hanyatt vágja magát nekem. Jimin okos fiú, szóval gondolom azt is tudja, hogy ki akarom csak használni. De hát baszki egy ilyen segget, mint ami neki van hülye lennék kihagyni. Viszont el kéne érnem azt, hogy ne érezzen irántam semmit, mert nem akarok úgy játszadozni vele, hogy neki vannak érzései. Tudom milyen érzés, ha kihasználnak miközben szerelmes vagy, Jimin meg már eleget szenvedett miattam.

Lehet beszélnek kéne a többiekkel? Ahh, ez a lehető legrosszabb ötlet, ami csak eszembe juthat, hisz ők az elejétől ellenzik ezt a dolgot Jiminnel.

Ők mindig nagyon szívükre vették a srácot és nyilván mindent csak azért csináltak, mert én azt parancsoltam. Félreértés ne essék, nem a csicskáim, csak eleinte belementek ebbe a dologba, mert mikor először megvertem valakit egyedül én kaptam büntetést, viszont ők ezt nem bírták nézni, ezért gondolták szenvedjünk együtt. A világ legjobb barátait kaptam ez nem kétség.

Amiatt is ostorozom magam, hogy ilyen voltam Jiminnel, hiszen nem akartam megbántani újra, csak tényleg nagyon ideges voltam amiatt amit mondott. Igaza van, eleget szenvedett már miattam, de ha dühös vagyok azt valakin mindenképpen ki kell töltenem. Elég rossz úton haladok a tervem felé... vagy mégsem? Ha továbbra is bunkó leszek vele lehet végleg megutál? Mondjuk akkor nem tudok lefeküdni vele... faszomba, ez sehogy sem jó, egyszerűen nem tudok semmi jót kitalálni. Az is lehet, hogy balul sülne el a dolog, mert amilyen balfasz vagyok kinézem magamból, hogy véletlen nekem is lennének érzéseim iránta és elég mérgező vagyok kapcsolatok terén, ezt mostmár teljesen beismerem.

Eleinte nem hittem el, de mikor az akkori barátnőm szakításkor az arcomba vágta, hogy miket csináltam rájöttem, hogy tényleg nem volt eddig egy egészséges kapcsolatom se. Ezzel sajnos fogalmam sincs mit lehet csinálni, mert nekem nem sikerült egyszer sem "meggyógyulni" és a mai napig felemészt, hogy ilyen beteges dolgokat megengedtem magamnak az exeimmel szemben. Az, hogy a durva szexet szeretem még nem is annyira tragikus, mert sok ilyen ember van és én is egy vagyok közülük, de kapcsolatok és érzelmek terén nagyon nem vagyok a toppon, ha lehet így mondani.

Őszinte leszek és el is árulom, hogy ezért bőgtem az előbb úgy, mint egy kisgyerek. Nem tudom mi van velem, miért nem lehetek normális. Ebben vajon közrejátszik a szüleim válása és az egész kiskoromban való veszekedések és a pár pofon, amit a szüleimtől kaptam? Teljes mértékben... Hiányzik anya! Jimin anyukája nagyon jó fej és aranyos, mindig próbál segíteni mindenben és ezért rettentő hálás vagyok neki, de az igaza anyukámat nem tudja helyettesíteni senki. Talán akkor romlott el minden bennem, mikor anya végleg elhagyott. Apa is furcsa lett és már nem is ereztem magam annyira közel hozzá, mint előtte.

Ahogy látom Jiminen, ő sincs jóban annyira anyukájával, amit egyébként nem értek, mert nagyon kedves nő. Viszont ő és a fia mindig olyan ridegek egymással, hogy ez engem is megrémiszt.

Tényleg, ennyire tanácstalan sosem voltam még. Gőzöm nincs, hogy mit kéne tennem. Habár most tök úgy beszélek, mintha életem legfontosabb döntése előtt állnék, pedig csak a mostohatesóm szeretném megdönteni, ami bízok benne, hogy egyszer menni fog. Hülye vagyok, mi a szart agyalom túl? Csak el kell érnem a célom és kész, az egyedüli bökkenő, hogy ezt úgy kéne véghez vinnem, hogy ne törjenek itt szívek össze.

Arra is gondoltam, hogy csak megkérdezem tőle benne lenne-e extrákban, mert az eddigi utalásaimból és reakcióimból azt vettem le, hogy ő is akarja, de mi van, ha elküldene a faszba? Végülis egy próbát megér nem? Ha nemet mond, akkor elmondhatom, hogy én márpedig megpróbáltam.

Egyből állnék fel és mennék át Jiminhez, hogy megfűzzem, mikor eszembe jut, hogy nagyon csúnyát mondtam rá, ami tuti rosszul esett neki így most nekem kell mennem bocsánatot kérni.

- Jimin! Benn vagy? – kopogok be az ajtaján, de semmilyen neszezést nem hallok, szóval lemegyek a konyhába, hogy kikérdezzem az anyukáját hollétéről.

- Jimin itthon van? – támaszkodok a konyhapult szélének zsebre dugott kezekkel. Soyeon leteszi a kést a kezéből, amivel a vacsorához készülő húst vágja, majd felém fordul.

- Nincsen szívem. Nem rég ment el a barátaival. – mosolyodik el, mire bólintok egyet, hogy megértettem és visszatérek a szobámba. Vajon megint azzal a csajjal van? Elképzelhető... Komolyan nem tetszik nekem, hogy ennyit van vele, Yoongi miatt meg főleg. Na erről beszéltem, előjött a féltékeny énem, pedig semmi közöm hozzájuk és nem is lesz, ha így folytatom. Mármint a lánytól semmit sem akarok, de Jimintől annál többet.

Yoongi is felettébb furcsa, mert amióta találkozott újra az exével tök sokszor elbambul és nem figyel oda ránk. Múltkor is Hoseok öt percen keresztül osztotta neki a hülyeségeit, de ő rá sem hederített, csak vállat vont és tovább merengett. Erről mindenképp beszélnünk kéne vele, mert ez így nem mehet tovább. Meg kéne próbálnia újra a csajnál, ha azzal van a gond, ha nem akkor... akkor is elmondhatja nekünk az ég szerelmére! Hisz a legjobb barátai vagyunk, mégsem avat be ebbe az egészbe, pedig szerintem megérdemelnénk annyit.

Mérgesen veszem ki a fülhallgatóm a táskámból és felöltözök, hogy kimehessek sétálni. Ez mindig lenyugtat, tudom, hogy most is be fog válni. Szeretek sétálni és nem csak akkor szoktam, ha ideges vagyok, hanem ha csak szimplán unatkozok. Főleg este... este a legjobb! Sőt, minden akkor a legjobb.

Remélem Jimin hazajön mire visszaérek és tudok beszélni vele normálisan.

Bocsi ez a rész eléggé ehh lett :/ sajnos nem tudtam ennél jobbat kitalálni, csak írtam ami jött és ez lett belőle! Remélem azért tetszik❤️

ʏᴏᴜ ʜᴀᴠᴇɴ'ᴛ ᴇᴠᴇɴ sᴇᴇɴ ᴍʏ ʙᴀᴅ sɪᴅᴇ ʏᴇᴛ |ᴊɪᴋᴏᴏᴋ| ✓Where stories live. Discover now