Jungkook nagyon furcsán viselkedik mostanában és én esküszömre mondom, hogy személyiség zavaros a pali. Egy normális embernek nincs ennyi hangulatingadozása, nála valami tuti nincs rendben.
Kicsit hibának érzem, hogy belementem ebbe a kis egyezségbe, de hát mit meg nem tesz az ember, ha szerelmes nemde? Úgy érzem rengeteget fogok csalódni és sírni és ő is rengeteget fog csalódni bennem. Hisz én nem vagyok hűséges típus, nem tudok egy ember mellett megmaradni, még így sem bármennyire tudom, hogy a köztünk lévő kapcsolat csak és kizárólag szex. Ahj, folyton elbizonytalanít.
Már kilépni nem tudok belőle, szóval a végletekig tűrnöm kell mindent ami rajtam csattan majd.
Bettynek sem merem elmondani, mert mostanában nem vagyunk annyira jóban és tuti emiatt is megverne. Taehyung alapból nem bírja Kookot, meg neki most valahogy nagyon jól alakul Hoseokkal, mostanában sokat találkozgatnak és mindig mondja mennyire más, mint a suliban. Örülök nekik igazából, legalább nekik összejön egy normális kapcsolat, ha már én ilyen elbaszott vagyok.
Jin hyungnak sok dolga van most az egyetemen, szóval őt nem akarom zavarni, ebből adódóan senkire sem számíthatok most.
Bettynára visszatérve vele is kezdenem kéne valamit, mert ez már nem normális amit csinál magával. Nem tudom írjak most Yoonginak? Félek vele találkozni, de mégis jobb lenne személyesen, de aztán az se biztos, hogy vissza fog írni. Mindegy, egy próbát mindenképp megér.
Park Jimin
Szia Yoongi. Tudnánk találkozni?
Min Yoongi
Miért?
Park Jimin
Bettyről lenne szó. Talán te tudnál segíteni.
Min Yoongi
Fél háromkor jó neked a Starbucksban?
Park Jimin
Ott leszek!
Diadalittasan elmosolyodok, hogy sikerült rászednem a dologra. Innentől kezdve nem lesz megállás, úgy érzem mindent el kell mondanom neki, ami az utóbbi két évben történt a lánnyal. Joga van tudni és talán segíteni is tud majd. Úgy érzem egyedül csak rá fog hallgatni, de először talán rá se. Mindenesetre biztosra kell majd mennem, hogy Yoongi zaklatni fogja a lányt. El kell érnem, hogy ne szálljon le róla és akkor megtörik a jég.
***
Nem hiszem el, hogy néhány ember nem tud a megbeszélt időpontra jönni. Már fél órája várok Yoongira, de még sehol sincs és gondolkozok, hogy inkább haza megyek a picsába. Így kérjen segítséget az ember.
Mintha gondolatolvasó lenne, pont ekkor toppan be a kávézó ajtaján, futva igyekszik felém majd meg is áll, hogy kifújja magát.
- Ne haragudj, hogy késtem, de volt még egy kis elintéznivalóm. – foglal helyet velem szemben, én pedig mindennek elátkozom magamban.
- Semmi gond. – mosolyodok el.
- Cserébe fizetem a kávéd. – veszi elő pénztárcáját.
- Ne...
- Ragaszkodom hozzá! – vág szavamba magabiztosan, mire én bólintok ő pedig miután kitudakolta, hogy mit kérek a pultos csajhoz indul.
VOUS LISEZ
ʏᴏᴜ ʜᴀᴠᴇɴ'ᴛ ᴇᴠᴇɴ sᴇᴇɴ ᴍʏ ʙᴀᴅ sɪᴅᴇ ʏᴇᴛ |ᴊɪᴋᴏᴏᴋ| ✓
FanfictionBEFEJEZETT Két lelkileg instabil fiatal srác története, mellékszerepben egy drogfüggő, összetört szívű lánnyal. Lehetséges egy embert addig taszítani, hogy fiatalon káros szerekbe meneküljön? De vajon ezek segítenek vagy pedig még mélyebbre taszítan...