Slut

395 47 12
                                    

Meg van a tökéletes terv! Kemény egy hétig agyaltam rajt körülbelül, mire végre megszületett. Azért tartott ennyi ideig, mert egyszerűen nem tudtam olyat kitalálni, amiben nem fogok meghalni. Jó, nem mondom, hogy ha ezt véghez viszem nem szenvedek sérüléseket Jungkooktól, de talán életben hagy.

Gondolkodtam, hogy mit kéne tennem, hogy rájöjjön végre, hogy velem nem lehet szórakozni és arra jutottam, hogy most nincs kedvem összefeküdni senkivel, mert félek, hogy ahhoz a bestiához hasonlítanám őket. Helyette egy könnyebb megoldást választok. Szóval ma este megyünk bulizni. Akarom mondani, csak én megyek, de így is kegyetlenül jól fogok szórakozni, azt garantálom.

A tökéletes buli szett nálam egy átlátszós ing, fekete bőrgatya és asszem ennyi. Ez eléggé kihívó és szexi. Végül amúgy nem fűztem be egyik ismerősömet se, hanem úgy döntöttem, hogy valami random sráccal vagy lánnyal kezdek majd. Őket nehezebb lesz megtalálni, ha kiderül kik voltak.

- Megyek ma este buliba! – szólok anyának be a konyhába direkt olyan hangosan, hogy a nappaliban ülő Jungkook is hallja. A várt reakció nem marad el, ugyanis egyből felpattan a kanapéról és csuklómat erősen, de mégis izgatóan megragadva felráncigál az emeletre.

- Hová is mész este, kurva? – emeli fel fejem, mire kirántom magam kezei közül.

- Ne hívj már így, te faszszopó! – kiabálok rá, mert már tényleg idegesít a rám aggatott becenév. Ennél még a töpszli is jobb volt. Visszasírom azokat az időket!

- Jegyezd meg ezeket, amiket most mondok! – lép közelebb hozzám, mélyen szemembe nézve. - Nem iszol, nem drogozol, nem tépsz, nem kavarsz, nem dugsz meg senkit és téged sem dugnak meg! – sziszegi fenyegetően fülembe.

- Bazdmeg, akkor minek megyek? – hüledezek, mert egyszerűen nem hiszek a fülemnek. Hogy lehet valaki ilyen... pfú!

- Vagy betartod ezeket vagy maradsz itthon a faszomba! – mondja ellentmondást nem tűrően, én pedig kénytelen vagyok beletörődni, ahhoz képest, hogy tudom; úgy is mindegyiket meg fogom szegni.

Miután az a faszfej kitrappolt a szobámból kitárom az ablakomat és előveszek egy szál cigit, hogy rá tudjak gyújtani. Annyira felidegesített, megint úgy beszélt velem, mint akit a seggéből rángatott elő. Szerintem érthető, hogy rosszul esik, ha ezeket egy olyan ember mondja akit szeretek. Nem tudom, ő nem kapott rendesen nevelést? Csak mert nagyon nem tudja, hogy kéne beszélni másokkal.

Mindig hallom, ahogy anyának panaszkodik, hogy milyen csúnyán szólok hozzá, de azt véletlenül sem említi meg, hogy ő ugyanúgy fenyegetőzik és erőszakoskodik. Abba nem gondol bele, ha esetleg kedvesebben szólna, akkor én is változtatnék?

Elnyomom a cigim az ablakpárkányomon lévő hamutálba, majd bezárom az ajtómat, hogy illetéktelenek ne tudjanak bejönni. Szerintem itt mindenki tudja, hogy kire gondolok.

Előveszem a laptopom, majd felnyitva a netflixet nézni kezdem a sorozatom, addig amíg nem lesz annyi idő, hogy készülődni kezdjek.

***

Lassan este nyolc, szóval bemegyek a fürdőbe, hogy lefürödjek és sminkeljek egy kicsit. Nem akarok sokat használni, csak korrektor, púder és egy átlátszó ajakápoló. Felveszem a ruháimat is, majd hajamat is beállítom. Tükörben végig nézek művemen, amiről meg is állapítom, hogy tökéletes.

- Rajtad meg mi van? – dől Jungkook az ajtófélfának és gyilkos szemekkel méreget.

Szemeit végig vezeti rajtam, majd tekintete megállapodik fenekemen, amit leplezetlenül bámulni is kezd.

- Tetszik? – vonom fel szemöldököm, mikor már megelégeltem, hogy öt perce méregeti a seggem.

- Ebben el ne merj menni! – találja meg szavait, én meg azt hiszem rosszul hallok.

- Abban megyek, amiben akarok! – vágok vissza, de már érzem, hogy ennek nagyon rossz vége lesz.

Megragadja csuklóimat és erőteljesen ráncigálni kezd, miközben mindenféle csúnya dolgot vág fejemhez és kiabál.

- Hagyjál már békén Jungkook! – sírok fel, mikor megelégelem sértegetéseit és érintéseit testemen.

Egyből, mintha észhez térne elenged, majd utoljára még lekever egy pofont amitől a földre esek és zokogva kapok a fájó területhez.

- Fogd már fel, hogy kurvára nem érdekel semmi ami veled kapcsolatos, csakis a tested! Egy ribanc vagy semmi több, sőt nálad minden sarkon jobbat lehet találni! – vágja fejemhez, majd távozik a fürdőből és rám vágja az ajtót.

Sírva kuporodok össze a földön és szerintem olyan fél óráig fel sem kelek innen. Nagyon fájt, amiket a fejemhez vágott, nem is az, hogy megütött, mert azt már úgymond megszoktam tőle. Kérem vissza azt a Jungkookot, aki az egyezségünk előtt volt, még mikor lebuktam előttük. Ő sokkal szebben nézett rám és nyugodtabb volt, a mostani énje olyan félelmetes.

Visszamegyek szobámba, majd kibújok a ruháimból, hiszen idő közben mindentől elment a kedvem, ami az élethez kapcsolatos. Ebből adódóan inkább a buliba sem megyek el és a tervem majd véghez viszem máskor. Millió meg egy alkalmam lesz rá. Lehet először meg kéne győződnöm arról, hogy tényleg megszegi-e a szabályt?

Gondolkodok mit csinálhatnék, de semmi jó nem jut eszembe, amitől le tudnék nyugodni. Vagy mégis?

Felcsillant szemekkel kezdek keresgélni fiókom legaljában, mert ha jól emlékszem maradt még egy kevés füvem múltkorról. Ezzel csak az a baj, ha úgy akarok betépni, hogy szomorú vagyok, akkor még rosszabbul leszek, de legalább érezni fogok valamit. Úgy is olyan régen téptem be egyedül, itt az ideje újra.

Kiülök az erkélyen lévő kisasztalhoz, és elkezdem betölteni a cigimet. Ezzel az erkéllyel csak az a baj, hogy egybe nyílik Jungkook szobájával, szóval tulajdonképpen itt át tudnánk menni egymáshoz. Viszont most hálaisten nemrég elment itthonról, szóval egy ideig biztos nem jön haza. Azt se bánnám, ha soha többé nem jönne vissza.

De tényleg, sokkal könnyebb életem lenne. Nem tudnának az igazi énemről, csakis az álcám lenne nekik és annyi lenne a közöm Jungkookhoz, hogy megver a suliban. Még az is sokkal jobb volt, mint ez a mostani helyzet. Anyáék életét is megnehezítjük, hiszen mióta mi itt vagyunk, ők is sokat veszekednek. Nem szeretem, ha veszekednek, mert mégis csak ők nagyon szeretik egymást, semmiképp sem akarom, szétrontani a kapcsolatukat.

Kicsit rövidebbre sikerült ez a rész, remélem nem gond🥺

ʏᴏᴜ ʜᴀᴠᴇɴ'ᴛ ᴇᴠᴇɴ sᴇᴇɴ ᴍʏ ʙᴀᴅ sɪᴅᴇ ʏᴇᴛ |ᴊɪᴋᴏᴏᴋ| ✓Onde histórias criam vida. Descubra agora