Like a dog

456 58 18
                                    

Jungkook

Ma kifejezetten ideges napom van, szóval alig várom, hogy otthon legyek és behajthassam ezt Jiminen. Esküszöm van egy olyan érzésem, hogy az együttlétek állati jók lesznek vele. Most, hogy megtudtam mennyire mazochista a drága, előszeretettel durvulhatok majd. Végre nem kell úgy bánnom majd a partneremmel, mint egy törékeny porcelánnal. Ez volt minden álmom.

Már csak azt remélem, hogy Jimin nem képzel bele többet a dolgokba. Nem akarok neki rosszat, de én nem tudnék beleszeretni. Vagy ha igen, akkor meg igyekezném elnyomni magamban a dolgot, mert nem vagyok se hűséges, sem pedig egészséges kapcsolatokhoz való. Félnék kitenni ezeknek Jimint, így is eleget szenvedett már miattam, ezért úgy vélem, hogy az lesz a legjobb, ha maradunk csak a dugásnál.

Arra viszont eddig nem gondoltam, hogy teljesen mindegy, hogy kapcsolatban vagyok-e vagy nem, így is úgy is előjön a birtokló énem és betegesen féltékeny leszek, ha mással fogom látni, ezért ki kellett kötnöm szabályokat, hogy működjön a dolog. Csak később jöttünk rá, hogy nem érnek semmit a szabályok, mert úgy is megszegjük őket, hiszen arra vannak.

Nem szeretem, ha azt az embert aki az enyém más is birtokolja. Azt meg méginkább nem szeretem, ha én is le vagyok kötve, viszont ezt nem merem a szemébe mondani, hogy nekem tuti be fog csúszni pár másik kaland. De ez titok, erről nem kell tudnia.

Úgy érzem képtelen vagyok őszintén, teljes szívemből szeretni. Egyik exemet sem szerettem igazán és Jimint sem tudnám. Idő közben rendesen kiismertem és rájöttem, hogy az ő személyisége is túl erős az én alapból durva természetemhez, ezért ez a kettő valahogy kiüti egymást. Nem jó ez így, ráadásul amikor egy légtérben vagyunk nem bírunk kedvesen szólni egymáshoz és a végén mindig szétoltjuk vagy megöljük a másikat. De talán lehet, hogy együtt meg tudnánk változni? Elképzelhető, de ahhoz nekem rengeteg idő és hatalmas mennyiségű bizalom kell, hogy leragadjak valakinél.

Ahogy kicsengettek utolsóról egyből Jimin terméhez igyekszem, hogy karon ragadva haza tudjam ráncigálni.

- Mi a fasz? Hagyjál már te idióta, tudok menni magamtól is! – rántja ki magát szorításomból és felhúzva orrát előrébb siet, hogy lehagyjon. Tekintetem nem kerüli el az sem, hogy kurvára minket néz mindenki az iskola körül, gondolom azt hiszik, hogy most is bántani akarom. Nos ebben igazuk van, de most másmilyen módon.

- Kuss és gyere! Van egy kis elintéznivalónk otthon az ágyban. – nézek perverzen szemeibe és amit látok egyáltalán nem lep meg. Csillogó, izgatott szemekkel tekint vissza rám.

***

Ahogy beérünk a bejáratin úgy esek neki Jiminnek, miközben lábammal becsapom az ajtót. Apáék nincsenek még itthon, de igazából most azt is leszarnám, ha itthon lennének, annyira ki vagyok éhezve egy durva szexre.

Vadul tépjük egymás ajkait, miközben feneke alá nyúlok és felkapom ölembe, majd az emeletre támolygok vele.

Nemes egyszerűséggel ledobom az ágyamra testét, ő pedig egyből magára ránt, majd el is kezdi lehámozni rólam a pólóm. Mosolyognom kell rajta, ugyanis nagyon tetszik, hogy ilyen heves.

- Na most mégsem dugsz meg? – pillant fel rám, mikor észreveszi, hogy tekintetem ide-oda jár most már meztelen testén és gyönyörű, kipirult arcán.

ʏᴏᴜ ʜᴀᴠᴇɴ'ᴛ ᴇᴠᴇɴ sᴇᴇɴ ᴍʏ ʙᴀᴅ sɪᴅᴇ ʏᴇᴛ |ᴊɪᴋᴏᴏᴋ| ✓Onde histórias criam vida. Descubra agora