He is not my...

410 61 29
                                    

Szerda este kicsit későn értem haza és az volt a legfurább, hogy Jungkook a kanapén ülve várt rám. Kérdezni is akart valamit, de mikor oda került volna a sor elkezdett össze vissza dadogni, engem meg már komolyan kezdett idegesíteni esetlensége, ezért otthagytam a picsába és elmentem inkább aludni.

Azóta is be van rám rágva, ezt látom rajta, ezért inkább kerülöm, de ez nem mindig sikerül tekintve, hogy mostanság furán viselkedik velem. Akárhova megyek követ és mikor Betty itt van konkrétan meg tudná ölni a szemeivel. Persze Bettyna ezt mindig egyből levágja, hogy Jungkooknak nem annyira van ínyére, ha együtt vagyunk, ezért szokásosan rá is játszik ezzel a tudtára adva, hogy mi bizony legjobb barátok vagyunk...extrákkal.

De most amúgy sem értem mi baja van, hát nem hiszem el, hogy pont ő kezd el össze vissza hablatyolni nekem ahelyett, hogy megkérdezze végre mi a fenét akar. De mindegy, már elengedtem, majd csak összeszedi magát.

***

- Yoongi rám írt tegnap este. – dobja le magát az ágyamra Bettyna, miután átküzdötte magát anyán és egy féltékeny Jungkookon.

- Mit? – pörgök fel egyből, mire a lány egyből a kezembe nyomja a telefonját én pedig el is kezdem olvasni a beszélgetést.

Min Yoongi

Szia

Bettyna Summers

Cső mit akarsz

Min Yoongi

😅

Mi újság?

Bettyna Summers

Várok egy srácot addig tekerek egy spanglit

Min Yoongi

...

Tudnánk valamikor találkozni?

Bettyna Summers

Nem

Na szia

látta: 0:43

- Te aztán nem vagy semmi! – nevetek fel miután átfutotta a szemem ezt a nagyon tartalmas beszélgetést.

- Hát ismersz nem? Baszki tudod milyen nehéz volt megállnom, hogy ne kérdezzem ki mindenről? Amúgy nem is találkoztam semmilyen kannal, csak kíváncsi voltam mit fog írni. Azt hiszem berágott. – mosolyodik el és kinyitja egyik ablakomat, majd elővéve cigijét meggyújtja és beleszív egyet.

- Szerinted mit akart? – csórok tőle egy szálat és én is rágyújtok. Anya meg fog ölni, mert akármennyire nyitunk ablakot a cigi szag úgy is befele fog szállni, akárhova fújjuk. Még akkor is visszaszáll a házba, hogyha az erkélyre megyek ki.

- Nem tudom, de úgy érzem egy ideig nem fog leszállni rólam. – sóhajt fel hajába túrva, mire egyet kell értenem vele.

- Szerintem se. Tekintve, hogy Jungkook haverja, akivel együtt lakok, te meg az én haverom vagy szóval sokat fogtok találkozni mostanában gondolom. – utalok arra, hogy Jungkook haverjai elég sokat tanyáznak itt mostanság.

ʏᴏᴜ ʜᴀᴠᴇɴ'ᴛ ᴇᴠᴇɴ sᴇᴇɴ ᴍʏ ʙᴀᴅ sɪᴅᴇ ʏᴇᴛ |ᴊɪᴋᴏᴏᴋ| ✓Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon