Időugrás a történet legelejére, hogy megtudjátok alaposabban a lány háttér történetét.
Bettyna
Az utóbbi két, három év életem legnehezebb időszaka volt. Először is anyáékkal alapból rossz a viszonyom, ezért ők úgy gondolták, hogy visszaköltöznek Amerikába és mivel én már elmúltam tizennyolc én döntöttem, hogy megyek-e vagy sem. Nem mintha sok beleszólásuk lett volna, hisz sosem voltam mintagyerek, sosem fogadtam szót nekik. Vitték magukkal a húgomat is, akivel ennek ellenére nem romlott el a kapcsolatunk, anyáékkal viszont havonta egyszer beszélek feltéve, ha visszaírok nekik.
Yoongival is szakítottam és drogban, fűben és egyéjszakásokban kerestem az örömet. Ám, ha nincs ott Jimin velem, akkor lehet már nem élnék. Majdnem mindenki egy drogos ribancnak tart a saját sulimban is, nemhogy még abban az iskolában, ahova Jiminék járnak. Persze egy kavarást azért minden lány és fiú beadna velem. Egyet szólnék nekik vagy rájuk köpnék és már a lábaim előtt hevernének mind.
Yoongi mindig is népszerű volt a lányoknál, ami nem is meglepő és miután szakítottunk kiderült a dolog, de persze senki sem tud semmit pontosan, mindenki csak találgat. Nem tudják azt sem, hogy mennyire szar a családi hátterem, meg úgy az egész életem. Nem önszántából, ok nélkül nyúl valaki drogokhoz, annak mindig oka van!
Munkám sem volt még, de mivel Jimin unszolt, hogy kezdjek magammal valamit, mert ő nem tud mindig pénzzel kisegíteni, így is tartozok neki, elmentem egy bárba, mivel úgy gondolom, hogy jól nézek ki és kívánatos vagyok, miért ne illegessem magam férfiak előtt? A szerelmemmel úgy is szakítottunk, így már egyik férfira se tekintek tisztelettel és már nem érdekel senki és semmi. Teljesen mindegy már, hogy ki mit gondol rólam, már semmi sem érdekel, mert az az ember nincs velem, akit a legjobban szeretek.
Sokszor vannak még most is drogproblémáim, amikbe természetesen Jimint is belerángatom. Bár, neki is van elég oka rá... ilyenkor eleinte mindig lefeküdtünk, mert nekem sem volt senki és neki sem, aztán ez utána ismétlődött akkor is, mikor nem volt semmi szer bennünk, vagyis teljesen józanok voltunk. Ennek a végeredménye pedig az lett, hogy beleszerettem a legjobb barátomba. A tudta nélkül a szívemet ő is millió darabra törte, miközben azt hitte, hogy Yoongi miatt sírok, valójában miatta is. Így van, csak én lehettem ilyen szerencsétlen, hogy hiányzik az exem és mellette beleszerettem a legjobb barátomba, aki szinte a testvérem. Közben pedig az exem és kis csapata Jimin riválisai. Ő mindig is Jungkookért volt oda, nekem pedig esélyem sem volt nála. De, ha lett volna sem használtam volna ki, mert egy barátság fontosabb, mint a kapcsolat, én pedig nem akartam tönkretenni ezt a tizennyolc évet.
Erről az egészről csak Taehyung tud, akivel közel sem annyira szoros a kapcsolatom, mint Jiminnel, ennek ellenére segített elfelejteni a legjobb barátom iránt érzett érzéseket. Szerintem mindenki tudja, a módszert ami jó búfelejtő, ez valakinek beválik, valakinek nem. Végül jól jött, mivel én elfelejtettem Jimint és kiderült, hogy az iránta érzett összes érzelmem csak fellángolás volt. Megbeszéltem Taehyunggal, hogy Jimin erről soha a büdös életben nem tudhat, sem pedig arról, hogy voltak iránta érzéseim.
A félreértések elkerülése végett, Tae ajánlotta fel, én pedig nem voltam hülye, hogy nemet mondjak. Taehyung kétségkívül jó pasi, talán az egyik legjobb akit ismerek, tökéletes az ágyban és aranyos is. Vagyis másokkal igen, de velem nem.
Folyton szívózunk egymással, de csak viccből, viszont múltkor annyira eldurvult a viccelődésnek induló vita, hogy Tae mérgében kijelentette Min előtt, hogy "akkor keressek mást aki majd megbasz". Szerintem nem is kell mondanom, hogy mekkora veszekedés volt ott.
VOCÊ ESTÁ LENDO
ʏᴏᴜ ʜᴀᴠᴇɴ'ᴛ ᴇᴠᴇɴ sᴇᴇɴ ᴍʏ ʙᴀᴅ sɪᴅᴇ ʏᴇᴛ |ᴊɪᴋᴏᴏᴋ| ✓
FanficBEFEJEZETT Két lelkileg instabil fiatal srác története, mellékszerepben egy drogfüggő, összetört szívű lánnyal. Lehetséges egy embert addig taszítani, hogy fiatalon káros szerekbe meneküljön? De vajon ezek segítenek vagy pedig még mélyebbre taszítan...