Let's do this

442 55 13
                                    

- Jimin... Jimin! Kelj már fel! – hallok meg egy halk hangot és pár érintést a testemen, de annyira álmos vagyok, hogy ki sem bírom nyitni a szemeim.

- Mi a fasz van már? – nyöszörgök hisztizve, hiszen az egyik dolog amitől falra mászok az az, ha felkeltenek.

- Nem tudok aludni. – suttogja.

- Próbálj me- Jungkook komolyan mondom, te kajak felkeltettél éjjel fél négykor? – akadok ki, mikor kinyitom a szemem annyi időre, hogy megnézzem az órát.

- Mondom nem tudok aludni. – durcázik.

- Attól még, hogy te nem tudsz én tudok! – oltom le mérgesen, mire egyből elhallgat.

Mellkasára hajtom a fejem, mert úgy vélem, ha már felkeltett igazán megérdemlem, hogy párnának használjam, mert már én sem bírok aludni hála neki.

- Mit csinálsz? – dermed meg, de van annyi bátorsága, hogy átöleljen derekamnál.

- Felkeltettél szóval most te leszel a párnám. – motyogom bőrére és belefúrom fejem mellkasába.

Felsóhajtok, mikor megérzem, hogy simogatni kezdi hátam és szorosabban von magához. Megnyugtató a karjai között lenni.

- Jimin? – szólít meg kis idő múlva, mire felkapom fejem, viszont egyből zavarba is jövök, mikor megérzem orrát az én orromon.

- Hmm? – vinném hátrébb a fejem, de tarkómra fog és visszahúza magához.

- Benne lennél valamiben? – kérdezi miközben nyom egy pici puszit a számra. Meglepődve figyelem és komolyan furcsállom, hogy nem kapott még le. Talán engedélyre vár?

Úgy vagyok vele, hogy tök mindegy már úgysem lesz köztünk semmi komoly, szóval itt az alkalom, hogy én cselekedjek. Közelebb hajolok hozzá, majd arcára fogva csókolom meg, mire ő egyből viszonozza, kezeit visszatéve derekamra.

Nyelvét azonnal átcsúsztatja számba, hogy találkozni tudjon az enyémmel, én pedig örömmel viszonzom ízlelőszerve mozgását. Apró cuppogások és halk szuszogásaink szakítják meg a szobában terjengő néma csendet és én komolyan azt érzem, hogy mennyországban vagyok. Annyira puhák az ajkai és annyira jól csókol!

- Miben lennék benne? – válok el tőle, ajkaira suttogva szavaim, mikor eszembe jut, hogy valamit nagyon akart mondani.

- Hmm... – csókol meg újra, derekamra markolva én pedig lovagló ülésben ráhelyezkedek csípőjére, így most felette vagyok.

- Mondjad már! – sürgetem, miután elválok nagynehezen elválunk egymástól, mert kezd idegesíteni, hogy valamit már napok óta akar kérdezni, de nem mer.

- Benne lennél velem... extrákban? – suttog ajkaimra, bennem pedig megáll az ütő.

- M-milyen ex-extrákban? – dadogok össze vissza annak ellenére, hogy pontosan tudom mire gondol.

- Mint amilyenben te vagy meg a barátnőd. Csak nekünk nyilván sokkal jobb lenne. – mondja egy szemtelen vigyorral arcán. Azt nem értem honnan tudja, hogy szoktunk kefélni, de ez most szerintem nem is annyira fontos, sokkal inkább az, hogy elfogadjam-e az ajánlatát.

Örömmel igent mondanék, mert legalább úgy érezném, hogy számítok neki valamit, pedig tudom, hogy a testemen kívül más nem kell neki. Na meg az sem tetszene, hogy nem én vagyok neki egyedül. Nyilvánvalóan egy ilyen pasinak, mint ő, minden ujjára jut egy csaj vagy pali és ezek közül egy lennék én is. De mi van, ha én meg tudnám törni és sikerülne megváltoznia? Egy próbát megér végülis nem?

- N-nem hiszem, hogy rajta kívül van más, akivel ennyire jó. – kacérkodok, de igazából ez nem akkora hazugság. Bettyna tökéletes az ágyban és ugyanúgy rám sem volt még panasz és szerintem ő volt eddig az egyetlen aki rendesen ki tudott elégíteni úgy, hogy az nekem jó legyen. A többi ember mindent megpróbált azért, hogy elmenjek, de később rájöttek, hogy azért nem megy, mert én durván szeretem a dolgokat nem pedig gyengéden.

- Akkor most megmutatom jó? – ezzel a lendülettel a számra tapad és vadul csókolni kezd, én pedig hülye lennék, ha nem használnám ezt ki és szállnék bele a kis játékába.

Fenekemre csúsztatva kezét azonnal bele is markol, miközben maga alá fordít az ágyon, így most ő van felül. Egyből letér nyakamra csókjaival, én pedig lejjebb viszem mancsom és ágyékát kezdem simogatni, mire felnyög. Úgy hiszem, nem kell nekünk finomkodás, hisz szerintem rég kiderült számunkra, hogy egyikünk sem a lassan történő akciót szereti.

Rámarkolok farkára, mire egyből felmordul és lehúzza pólómat majd utána küldi a nadrágomat is, így már teljesen meztelenül fekszek alatta. Felkel rólam, majd ő is kilép alsójából és visszamászik felém, úgy hogy ujjával végig tudjon simítani álló nemességemen és nyílásomon. Szenvedve felnyögök az érzésre, hiszen nagyon rég történt velem intim dolog. Na jó csak két hete, de az akkor is régen volt.

Felülök, majd ölébe mászok, hogy kényelmesebb legyen mindkettőnknek, mire ő elfekszik az ágyon, és magára húz úgy, hogy fenekem fejénél legyen. Ujjával körözni kezd nyílásomon én pedig nyöszörögve markolok rá farkára és verni is kezdem. Kicsit lejjebb hajolok, hogy végig nyaljak rajta és a számba tudjam venni, így most alsó felem tökéletesen arcánál van, ő pedig nem várva semmire belém nyal.

Egyből kiengedem számból az érzésre és hangosan kezdek lihegni, mikor újból és újból megérzem síkos nyelvét lyukamon és kezét farkamon. Észbe kapok, hogy nekem is kéne valamit csinálnom, hisz úgy buli a dolog, szóval vissza is engedem számba tagját és gyorsan kezdem szopni, leengedve torkomon.

Már több mint fél óra is eltelhetett azóta, hogy belekezdtünk a dolgokba, de még mindig nem ment el elégszer egyikünk sem. Nem tudom, hogy tudnám felgyorsítani a dolgokat, hogy rendesen kielégüljünk, mert száj és kézimunkától nem fogunk egy hamar rendesen elélvezni. Viszont lefeküdni még nem akarok vele, elégedjen meg először csak ennyivel.

Lemászok arcáról, hogy kapjon levegőt szerencsétlen, mert nem akarom, hogy belefulladjon a seggembe, mire kihúzza belőlem ujjait én pedig felsóhajtok az érzésre, hogy most bizony nem tölt ki semmi.

Ráülök nemességére, mire kemény férfiasságaink összedörzsölődnek és egyből vonaglani kezdek rajta, ő pedig hangosan nyögve fenekemre fog és erőteljesebben, durvábban kezd el mozgatni farkán.

Nem tette be, de így is tökéletes és gondolom ő is érzi, hogy számomra hamarosan itt a gyönyörű beteljesülés, ugyanis kezdek egyre lassabban mozogni.

Végül megint megfordít engem a paplanokra nyomva, majd összefogja egyik nagy tenyerébe nemességeinket verni kezdi, másik kezét pedig nyakamra helyezi és erősen fojtogatni kezd, mire bekönnyeznek szemeim. Itt van az a pont, hogy végre elélvezünk, ő az én szenvedésemre teljesül be, én pedig az ő durvaságára.

Lihegve dőlök Jungkookra leszarva azt, hogy egyébként mindenünk tiszta ondó. Keres az ágya melletti szekrényen egy zsebkendőt és letörölget minket én pedig csak fekszek mellette, ugyanis közben erőt vettem magamon és leszálltam róla.

- Na benne vagy? – kérdez rá a nyilvánvalóra, de szerintem úgy is tudja, hogy mi lesz a válaszom.

- Aha, csapassuk! – mondom lihegve, majd oldalamra fordulva neki háttal egyből el is alszok.

I think ezt kicsit elrontottam... nem szoktam durva "szex" jelenetet írni, így nem tudom mennyire lett elfogadható, de majd idővel belejövök reméljük lol

ʏᴏᴜ ʜᴀᴠᴇɴ'ᴛ ᴇᴠᴇɴ sᴇᴇɴ ᴍʏ ʙᴀᴅ sɪᴅᴇ ʏᴇᴛ |ᴊɪᴋᴏᴏᴋ| ✓Where stories live. Discover now