10.

4.9K 245 25
                                    

(Mrb. Değerli okuyucularım, ofis fantezisi beklemeyin zira daha önce 'Vita' adlı hikâyemde kullandım. Bir de Ağamız geleneklerine bağlı birazcık- evlenmeden olmaz diyenlerden - tabi ne kadar dayanır şimdilik bilemiyorum. Bu arada birazcık zaman atlıyorum. Keyifli okumalar:))

4 ay sonra

Emir ile sevgiliyiz artık, gizli tutuyoruz ve epey seviyeli bi ilişkimiz var. Her hafta cuma günleri Emir' in evine ziyarete gitmeyi alışkanlık edindim. Bazen ailecek muhabbet ederiz, bazen de fasıl yaparız. Fatma anacım da gece salmaz beni, yatıya kalırım genelde.
Hep birlikte yemek sonrası kahve içiyorduk. Ortamda sadece çocuklar eksikti.

"Fatma anacım, annecimin selamı var sana, yakında buraya gelecek hepinizi çok merak ediyor."

" Aleykümselam Toprak oğlum. Çok iyi olur. Burada ağırlarız. Senin bekar evinde rahat edemez. "

" Bilmem ki kabul eder mi Fatma anacım, zahmet etmeseydiniz. Yanlış anlama anacım nolur, hem annecim bi hafta kadar kalacak, izin almış, o kadar süre yük olmak istemeyecektir."

" Bi hafta mı, az oğlum söyle biraz daha izin alsın, hayırlı işlerimiz var. Geniş geniş halledelim her şeyi."

" Ne hayırlı işi anacım, nolacak ki"

" Nişan düğün işlerimiz vardır güzel oğlum"

...

" Toprak iyi misin, su getirin, Toprak"

"Şok geçirdi yavrucak, bi şey yapsana Ağa oğlum."

" Toprak duyuyor musun beni cancağazım."

" hı ne?"

" Düğün dedi anacım bi şey değmeyecek misin"

" Kim, ne, kimle?"

" Kim kimle olacak oğlum, söylemedin mi Ağa oğlum sen daha evleneceğini"

" Yok anacım senden duydu şimdi, bize biraz müsaade eder misiniz, biz bi konuşalım önce"

Odadan herkes çıktı. Toprakla baş başayız, ifadesiz bi suratla bana bakıyor. Söze başlamadan önce eğildim dudağından minik bi buse aldım. Niyahet göz göze geldiğimizde güzel gözleri dolu doluydu. Gözlerinden de öptüm.

" Toprak'ım, canım benim böyle olsun istemezdim,  başka bi gün söyleyecektim sana ama nasip böyleymiş"

" Hani beni seviyordun, başkasıyla mı evleneceksin Emir"

Dayanamadım kahkaha attım, öyle tatlıydı ki, hayal kırıklığı yaşıyordu ama tamamen yanlış anladı saf savgilim.

" Bi de gülüyor musun sen, gidiyorum bi dakika daha durmam burada "

" Off ya tamam dur yanlış anladın cancağazım, senden başka kimse yok asla olamaz"

" Kimle evleniyorsun o zaman?"

" Sence kimle, bi düşün Toprak'ım"

...

" Bakma öyle şaşkın sevgilim, yerim seni"

" Nasıl yani benimle mi evleneceksin"

" Benimle evlenir misin sevgilim "

" Ben mi"

" Topraak hadi şaşırman bitsin ama"

" Noldu kızdın mı ağam"

" Yine mi ağa oldum sevgilim ya, ver bi dudak"

" Yok dudak sana kalbime iniyordu haberin var mı, daha önce hiç evlilikten bahsetmedin, biz hiç birlikte olmadık, hep aramıza bi mesafe koydun, bazen gerçekten sevgilim misin kankam mısın anlamadım, şaşırmam doğal, hem de  Fatma anacımdan duydum bunu, başkasını alcan sandım, ödüm koptu Emir yaa"

" Özür dilerim Toprak'ım sana böyle hissettirdiğimi bilmiyordum, ben seni gözümden sakınırım, dokunmaya kıyamam, sensiz bi hayat düşünemem asla. Seni ne kadar çok seviyorum sen bunu bilemedin mi gerçekten"

" Ama..."

" Ama yok, seni çok seviyorum, evlenelim daha bekleyemem, zor dayanıyorum haberin var mı senin"

" Böyle evlenme teklifi mi olur Emircim"

" Keçisin yeminle"

" Ben keçiysem sen de..." yapıştım pembe dudaklarına, uzun uzun öptüm.

" Benimle evlenir misin Paşam"

" Evlenirim Ağam:))" yine uzunca ve ıslak öpüştük

" Bizimkiler meraklanmıştır onlara da söyleyelim mi"

" Ne zamandır haberleri var bizden aşkım"

" Bizde kaldığın ilk gecenin sabahından beridir biliyorlar:)"

" Nee gerçekten mi, ben de onlara karşı suçlu hissediyordum gizli gizli senle çıkıyorum diye, off Emir sana soracam bunu hesabını"

" Sorarsın aşkım ben buradayım istediğin gibi Cezalandır, razıyım. "

" Emiir tuttun tuttun kendini meğerse içinde bi sapık varmış da ben bilmiyormuşum"

" İnsan kocasına sapık der mı aşk olsun Toprak'ım" elimi dolgun kalçalarına götürdüm, sıktım.

" Gözü dönmüş bunun Fatma anacığım nerdesin "

" Tamam durdum, ah Toprak ah bi evlenelim ben sana yapacağımı bilirim"

" Bakacağız artık orasına kocacığım, kim kime napacak göreceğiz:))" o da benim kalçamı sıktı.

" Sen var ya, ah ahhh:)"

Öğretmen-Ağa (B×B)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin