Yazardan
Saat öğlene yaklaşırken gözünü kırmızı tavana bakarak açtığında bu nasıl bi zevk gözüm kanadı diye aklından geçirdi, otel odasında abartılı renkler hakimdi.
Ateşli geçen gecede Toprak kocasını yiyip bitirmişti. Bazen sert, bazen şefkatli ve sevgi dolu, bazen de tutku ve aşkla sarmalamıştı sevdiğini. Yaşanan kavgayı unutmuş gibi yapmıştı Emir' in çaresiz halini gördüğü için ama hesabını sormayı daha sonraya bırakacaktı.
Hesap sorma derken anca güzel güzel konuşur ikna ederdi işte, hiçbir zaman tartışmadan taraftar olmamıştı çünkü. Küçüklüğünde annesi ve babası çokça kavga ederdi, duymak istemezdi onların tartışmalarını nolurdu ki iki taraf da anlayışla yaklaşsa. Böyle bi ortamda naif ve uyumlu bi çocuk olarak yetiştirdi kendini, annesine de çok bağlı olduğundan evcimen bi yapısı vardı ama evlenmiş olması çok sevdiği sahneden, müzikten vazgeçmesini gerektirmezdi, bunu Emir ile güzelce konuşmalıydı.Yanında çırılçıplak yüzüstü yatan afet kocasını yan dönerek izlemeye başladı. Sırt ve kol kaslarına bakarak göz zevki yaşadı, ardından dolgun kalçasını göz hapsine aldı. Dün geceden kalma kızarıklar morarmaya durmuştu. Kendi izlerini yanında yatan adamda görmek farklı bi gurur verdi ona, bu adam benim dercesine. Bana ait bu afet. Her zerresi benim diye geçirdi içinden.
Kocasının iç güzelliğini seviyordu tabiki ama dış güzelliği her an yükselmesi için çok büyük bi nedendi. Evlendiklerinden beri her gece sevişmiş bazen gündüz bile kaçamak yapmışlardı. Artık Emir ile sevişmek onun için vazgeçilmez bi şeydi. İkisi de aynı açlıkla birbirleriyle vakit geçirmek için fırsat oluştururdu.Toprak yatakta kendini kaydırdı, banyoya gitmek için hareketlenmişti ki Emir tuttu bileğinden.
" Gitme aşkım" Emir hala kendisini terk edeceğinden endişe ediyordu.
" Aşkım biraz daha uyu sen, lavaboya gidiyorum" gülümseyerek söylemişti Toprak.
" Ben de geleyim aşkım" Emir bi saniye ayrılmak istemiyordu, dün gece çok endişelenmiş, kocasını kırdığı için dilek hakkını kullanarak unut yaşananları demişti ama Toprak' ın yaşananları unutmayacağını adı gibi biliyordu. Kendisinden vazgeçmesinden korkuyordu şimdi.
" Emir saçmalama istersen yanında çiş yapacak değilim tövbe tövbe yat sen gelcm hemen " yalancı kızgınlıkla söylemişti.
" Nolacak ki ya kocanım ben senin"
" Olmaz canım, bu halimi de görmeyiver" Toprak çok ciddiydi şimdi, Emir' e mükemmel gözükme çabası vardı onda, halbuki yanında kussa ya da başka bi şey yapsa da onunla ilgilenir her haliyle severdi ki Emir onu.
Zaten hangi evli çift arasında sınır var ki her halini görür eşinin dimi ama Toprak şimdilik büyüyü bozmak istemiyordu:)
Emir zorlamadı sevdiceği nasıl isterse öyle olsundu, yatakta sırtını başlığa yasladı, alt tarafında sabah sertliği belirgindi ama Toprak gelmeden dokunmak istemiyordu, şimdi bi sigara olsa içerdi ama Toprak içmesini yasaklamıştı. Çok geçmeden banyodan çıkan Toprak ışıldayarak yanına gelmişti. Emir ise onu görür görmez kur yapmaya başladı.Eli ile gözüne siper yapıp sanki güneş ışınları gözünü alıyormuş gibi yapıp" Aman ya Rabbim güneş mi doğdu odaya ne oluyor ki gözüme yakışıklılık kaçıyor aşkım yaa" gülerek söyleyince Toprak zıplayarak yatakta kocasının bacaklarına oturdu.
" Hımm demek yakışıklıyım o kadar" Emir'in sertliğine oturmuş belini kıvırmaya başlamıştı bile cilveyle.
"Çok yakışıklısın Toprak' ım be, parlıyorsun her zaman" Toprak' ın hareketleriyle inleyerek konuşmuş, yüzünü boynuna gömmüş öpmeye başlamıştı. Toprak ise malum konuşmayı sevişirken yapmak istiyordu.
Smut uyarısı
" Öyleyimdir aşkım teşekkür ederim, sen de çok yakışıklısın. Bu yakışıklı sadece sana ait biliyorsun dimi, sen de sadece benimsin" altındaki sertliğe deliğini sürterken konuşmuştu, içine alacak gibiydi.
" Benimsin aşkım sadece benim güzelimsin, ahh-mm Toprak" istediği kıvama gelmişti kocası, birden içine aldı sertleşmiş aleti ve bekledi. Boynundaki adamın yüzünü iki eliyle tutup göz göze gelmelerini sağladı. Şimdi birbirlerine bakarlarken yavaşça yerinden kalkıp oturduğunda zevkten ikisi de inlemişti.
" Bi daha kavga etmek, kapıyı çarpıp gitmek yok Emir" derken tekrar havalanıp sertçe oturmuştu Toprak.
" Özür dilerim Aşkım affet beni " Emir' in gözleri dolmuştu sevdiğine bakarken, şu an yaşadığı tüm duygular doruklardaydı.
" Affettim aşkım, kıyamam ben sana"
" Ben sana kıydım ama Toprak' ım kendimi affedemiyorum ki"
" Söz ver bi daha tartışsak da çekip gitmek yok" tekrar kalkıp oturmuştu Toprak, her oturduğunda belini yuvarlıyor, Emir' in aklını alıyordu.
" Söz aşkım benim söz" daha fazla dayanamadı Emir ve belinden tuttuğu gibi pozisyonu değiştirdi. Alta geçen Toprak bacaklarını kocasının beline doladı. Şimdi nefessiz öpüşüyorlardı daha doğrusu Emir öpüyordu, Toprak ağzını açarak ona yetişmeye çalışıyordu. Tutkuyla öpüşürken yavaştan hızlı ritme dönüştü hareketleri. Toprağın gözleri zevkten kaymaya başlamış başını yastığa bastırıp kendini daha fazla Emir'e itiyor, her seferinde daha fazlasını içine alıyordu. Git gelleri hızlanan Emir' in altında inliyordu Toprak.
Aralarında kalan sızdırmaya başlayan aleti avuçladığında bacaklarında derman kalmamıştı Toprak' ın. Kocasını daha rahat ettirmek için yatağın kenarına çekmişti, kendisi ayaktaydı şimdi. Toprağı yüzüstü çevirmiş dizleri üzerine durmasını sağlamıştı. İçine tekrar girmeden evvel penisine ulaşıp çekmeye başlamıştı. Toprak istekle ona dönüp baktığında birden köklemişti.
" Ahh Toprak çok güzelsin bebeğim " sırtına tamamen yapışmış boynunu öpmeye devam ederken konuşmuştu.
Toprak' ın ise iki taraftan aldığı zevkle konuşmaya dermanı yoktu sadece Emir' i daha da azdıran inlemeleri duyuluyordu.
Toprak yatağa ve kocasının eline boşalınca elindeki menileri yalamış ve belinden çekerek kendine tekrar bastırmıştı. Boşalmasını erteleyen Emir artık dayanamamış hızlandıkça sertleşmiş güzel beyaz popoya şaplak atarak gitgellerine devam etmişti. Boşalmasına yakın içinden çıkmış yüzüstü yatırmıştı Toprağı. Yatakta başının yanına kadar dizileriyle gelmiş boşalmak üzere olan kalın penisini Toprak' un ağzına sokmuştu. Toprak eli ve dili ile kocasını tatmin etmeye çalışırken Emir onun güzel yüzünü aşkla inceliyordu. Ağzına boşaldıktan sonra dudağının kenarından akan kendi menisini dili ile yalamış Toprak' ın ağzında biriktirmiş tamamını yutmasını sağlamıştı öpüşürken.
Hesap tamam, kavga biter...( Mrb. Değerli Okuyucularım. Yeni bölüm nihayet geldi de niyeyse bu çifte hep smut yazasım geliyor. Diğer hikâyelerimde en fazla 3 bölüm smut yazarken bu çiftim niyeyse kendilerini yatakta buluveriyorlar. Fazla oldu artık diyebilirsiniz ama ne edeyim öyle gelişti işte. Arada zaman atlaması da yaptığımdan aralarındaki aşkı tutkuyu vermek içindi bu. Uzunca bi bölüm oldu. Bu arada 9 bine yaklaştı. Beğenen, yorum atan, okuma listesine alan herkese teşekkür ederim. Keyifli okumalar:)))