*smut
Yazardan
Emir gelen mesaj ile etrafına bakınınca çok sevdiği kocasını karşısında görünce özlemle dudaklarından öptü. Kalbinin kırıklarını öpüşüyle düzeltmek istiyordu. Saf sevgiyle yavaşça öpüyordu, Toprak üst dudağını iştahla emmeye başladığında istediği karşılığı almanın heyecanıyla kolundan tuttu ardından gelmesini sağladı. Toprak gülümseyerek onu takip ediyordu. Yaşanan kıskançlık krizinin hesabını sonraya saklamaya karar verdi zira onun da bi öpücükle kalbi deli atmaya başlamıştı. Acilen sevişmeleri gerekiyordu. Emir ile birlikte dışarı çıktığında mekana en yakın otele girdiler.
Resepsiyon görevlisi Emir Ağa'yı görür görmez tanıdı. Malumdur ki onu gören herkes elini öpmeye çalışır, halini hattını sorup muhabbet eder. Görevli durumu hemen kavrayıp uzatmadan ağaya yakışıt bi odanın anahtarını verdi. Ağanın bakışı normal değildi gece vakti dayak yemek istemezdi. Yanında bi erkekle geldiğini görünce de kocasıdır diye tahmin etti, ağanın bi erkekle nikah kıydığını bilmeyen yoktu.
Toprak Emir ile gecenin bi vakti otele girdiği için renkten renge girmişti. Kocası ultra tanındık biri olduğundan dedikodu malzemesi olacaklarını biliyordu. Elini sıkı sıkı tutan kocasının ise hiçbir şey umrunda değildi. Asansöre bindiklerinde yan yana duran çift aynadan birbirlerine bakıyorlardı, asansörde kamera olmasaydı oracıkta yemeye başlayacaklardı birbirlerini. Emir bakışlarıyla çırılçıplak soymuştu bile Toprağı. Parmaklarını birbirine geçirmişlerdi. Toprak diğer eliyle de Emir'in kolunu tutmuş, başını omzuna yaslamıştı. Asansör durduğunda yasladığı başını kaldırmış ve birlikte odaya kadar hızlı adımlarla ilerlemişlerdi. Oda kapısını açıp kartı taktıktan sonra ilk hamleyi Toprak yapmıştı. Bu gece altta olmayı düşünmüyordu, gözünden yaş gelinceye kadar içinde kalmayı planlıyordu. Emir' i kapı ile kendisi arasına sıkıştırıp kulak memesini ve boynunu emmeye başladı. Boynunu öyle arsız emiyordu ki sabaha orada güller açacağı kesindi. Mahsus yaptı, ağamız bunu hak etti, gezsin bakalım Toprak'ın mühürüyle.
Emir her şeye izin verdi, kendini kocasının kollarına bıraktı, hakimiyet Toprak'taydı. Sevdiği boynunu talan ederken başını eğip ona yer açıyordu.
Toprak birazcık kendini geriye çekti istekle kendine bakan kocasını süzdü. Gömleğinin düğmesini açmaya gerek duymadan koparıp açınca Emir büyüyen gözleriyle baktı, ateşli bi gece kendisini bekliyordu.
Açıkta kalan esmer kaslı tene bakıp alt dudağını yalayıp ısırırken beklemeden Emir' in kemerine eli gidince kocası da hareketlendi ve bol tsirtünü çıkarmak isteyince Toprak izin vermedi. İki elini bileğinden tutup kafasının üstünde kapıya sabitlendi ve tek eliyle kabarmış penisi avuçladı. " Bu gece benimsin Emir Ağa, kıpırdamadan bekle." dominant çıkan sese kafa hareketiyle olur diyen kocasının gözlerine baktı. " "Duyamadım ağam neymiş?" diyince " Tamam aşkım bana istediğini yap, sik beni" dedi kısık ve seksi sesiyle.
" Arkanı dön Emir, elini oynatmak yok."
Emir arkasını dönünce baksırıyla beraber pantonunu aşağı sıyırıp çıkardı Toprak, kendisi hala giyinikti. Emir'i belinden çekerek önünde domalması için hareketlendirdi. Diz üstü çöküp kaslı kalçasına sertçe şaplak atıp ikiye ayırdı. Dili ile Emir'in deliğinin etrafını yalayıp içeri sokup çıkarmaya devam ederken dolgun kalçalarını sertçe sıkıp şaplaklıyordu. Emir Toprak' ı hiç bu kadar sert görmemişti, kendini Emir' in ağzına doğru ittirmeye başladı, seksi iniltileri odayı dolduruyordu. Deliği daha fazlasını istiyordu ama Toprak' a bırakmıştı kendini tamamen.Toprak ayağa kalktığında pantolununun üzerinden aletini Emir'e dayamıştı. Tshirtünü yere çıkarıp fırlattıktan sonra Emir' in kaslı sırtını okşamaya öpmeye başlamıştı. Ensesini kokladıktan sonra çenesinden tutup öpmeye başladı. Emir' in gözleri kapalıydı. Aldığı zevkle penisi zorlanıyordu artık.
Pantolonunu da sıyırıp atınca Emir' in önünde diz üstü durması için hareket ettirdiğinde penisinin başını dudaklarına sürttü. Emir ağzına almak için hamle yaptığında tamamını içine soktu. Islak dilin üzerinde kayan penisini boğazına kadar köklüyordu, Emir elleriyle Toprak'ın toplarını okşuyordu bi yandan. Bi süre sonra elinden tutup kaldırdı bi iki adın uzaktaki yatağa çekti kocasını, sertçe yatağa itti. Üzerine uzandığında sertleşmiş penisleri birbirine değiyordu. Toprak hiç durmadan öpüyordu. Dudaklarında can bulmuşçasına sömürüyordu. Emir de artık sıkı sıkı belini sarmış kendine bastırıyordu kocasını.
Parmaklarını içine yolladığında kocasının kalın sikini içine almayı istiyordu artık. " Toprak nolur içime gir artık, sik beni aşkım" inleuerek söylediğinde Torak daha da kendinden geçmişti, emdiği göğsü sertçe ısırıp bıraktı ve Emir' in bacaklarını omzuna atıp bi hamlede köküne kadar içine soktu.
Toprak titreyerek sevdiğinin içine menilerini akıttığında Emir çoktan boşalmıştı.
Emir Toprak'ının göğsünde uyumadan önce mutluluk, aşk , pişmanlık karışımı duygularla yaşın yaşın ağlarken Toprak siyah saçlara burnunu gömmüş küçük küçük öpücükler veriyordu sevdiceğine...
(Mrb. Değerli okurlarım. Tatilde olduğum için odaklanıp yazamıyorum. Yeni bölüm bekleyenler affedin lütfen. Bi de yorum ve beğenilerinizi bekliyorum. Azıcık gaza gelmem lazım şu ara. Sizi seviyorum:)))