33.

1.7K 115 8
                                    

Yazardan

Emir gözünü açtığında ona gözleri dolu gülümseyerek bakan Toprak ile karşılaştı. Acısı fazlaca olsa da o da ona gülümseyebilmişti.

" Emir, aşkım"

Boğazı acıyan Emir güçlükle konuştu
" Su" Toprak kocasının başını hafifçe kaldırıp pipet yardımıyla su içirmişti sevdiğine. Ardından ufacık bi buse kondurmuştu alnına. Konuşacak çok şeyi vardı ama sadece içinden şükür ediyordu. Daha çok öpmek sarılmak istiyordu ama yaralı sevdiğine bi şey olur diye ayrıca odada ev halkı da var diye bununla yetindi şimdilik.

Emir gözlerini odaya çevirdiğinde annesi ve ablaları da oradaydı. Hepsinin gözü yaşlıyken tebessüm ediyordu. Birkaç dakika sonra hemşire geldi "Refakatçi harici kimse kalmasın lütfen" dedi.
Yoğun bakımda beş gün uyutulmuştu Emir, konuşmak istese de çok enerjisi yoktu. Tek istediği şey Toprak' ın sıcaklığını hissetmekti.
Yanını gelmesi için işaret ettiğinde Toprak olabildiğince dikkat ederek yanına uzandı. Parmaklarını birbirlerine geçirdiler. Çok özlemişti kocasını, başını boynuna yasladı.
" Sana bi şey olacak diye çok korktum canım" Emir gözlerini kapatmıştı, Toprak' ın kokusuyla uykuya daldı.

5 Gün Önce 

Şükrü'ye "Kim yaptı?" dediğinde çok sinirliydi. Şükrü tam konuşmaya başlayacağı sırada Emniyet Müdürü Salih ekibi ile birlikte yanlarına geldi. Geçmiş olsun dedikten sonra konuşmak için müsait bi odaya geçtiler.

Salih Bey Emir Ağa'nın yakın dostlarındandı. Emniyetle ilgili işlerinde bir numaralı destekçisiydi. Dolayısıyla Emir Ağa'nın başına gelenin sebebini bu odada bilmeyen tek kişi İzmirli Müzik Öğretmenimiz Toprak'tan başkası değildi.
Odada bulunan masaya oturduklarında Şükrü

" Ağam Salih Müdürüm sana her şeyi anlatacak." konuşmaya başlayan müdürü dikkatle dinlemeye başladı Toprak.

" Toprak Bey Emir Ağa ile uzun süredir iş birliği halindeyiz. Ağamızı vuran kişi Koray Sönmez' in adamlarından olduğunu düşünüyoruz. "

" Kim bu Koray Sönmez ve kocamla ne alıp veremediği var?"

" Koray Sönmez Tunceli' de bi aşiret ağasıdır. Buralara sözde iş yapmaya gelmiş ancak beyaz ticareti için Emir Ağa' nın tırlarını kullanmak istemiş. Başta Emir Ağa fark etmese de sonra durumu anlayınca bizimle işbirliği yaptı ve onları büyük bi operasyon ile yakaladık. İntikam için de Emir Ağa' mızı hedef aldığını düşünüyoruz. Şu an hepiniz için risk var, adamın ne planladığını ve nerede olduğunu bilmiyoruz. Ailenize zarar gelmemesi için evinizde kalmanız en doğrusu olacaktır."

" Bana bakın benim kocam içerde canıyla mücadele ediyor, kimse beni buradan bi santim uzaklaştıramaz bu bir, ikincisi ise benim kocam güvenli dediğiniz evimizde vuruldu. Şimdi bunları bırakın da planınız ne söyleyin hemen bana, o adamı elimle yakalayacağım." herkes Toprak'ın sesindeki kararlılığı görmüştü.
Salih müdür ekibi ile birlikte topladığı tüm bilgileri Toprak ile paylaştı. Toprak Emir' in Ağalığının özerk bi yönetim şekli olduğunun ve Emniyet ve Belediye dahil birçok kurumun Emir ile işbirliği yaptığını biliyordu. Ayrıca kocasına duyulan saygı Ağalık makamına duyulandan çok çok fazlaydı. Şimdi ise kendisine yardım ediyor, bilgi veriyorlardı.

" Bu adamın açığını bulmalıyız, Emir gibi bi Ağayı vurdurduktan sonra keyifle kahve içebilecek yürek kimsede yok, şimdi bi yerde pısmış yakalanmaktan korkarak her türlü önlemi almaya çalışacağından eminim. Bu tip adamların kendi şehirlerinden uzakta rahatlıkla at koşturamayacağı açık. Eminim ki meslekte yozlaşmış insanları yanına çekmiştir. Önce kendi içinize bakmanız lazım Salih Bey" dedi Toprak. Bu saldırıyı gerçekleştirecek kişinin Emir' in rutinini biliyor olması gerekiyor. Asıl köstebekse kale gibi korunan evde, korumaların içindeydi ona göre. Bu yüzden hemen eve gitti. Şükrü' yü Emir' i koruması için hastanede bıraktı.

Ev girdiğinde tüm korumalara sırayla baktı. Hepsi ona üzgün gözlerle bakıp geçmiş olsun dedi. Toprak insanların hal dilinden anlayan biriydi hep. Olaydan hemen sonra evden bi bahaneyle uzaklaşmadıysa hain ile göz göze geldiğinde anlayacağını biliyordu. Sırayla herkesin elini sıkmasına izin verdi. İçlerinden birinin bakışı farklıydı, Toprak adamın elini bırakmadan diğer eliyle belindeki silahı çıkardı aniden ve adamın tam alnına dayadı.

Herkes şaşkınlıkla bakıyordu ikiliye.

" Neden yaptın?" diye sordu kendinden emin bi şekilde. Gözünde gram tereddüt olmadığını anlayan genç adam cevap vermeden önce yandan sırıttı. Yakalandığını biliyordu kaçamayacağını da anlamıştı.

" Nedeen lann?" diye kükredi aslan parçası. Aynı zamanda çocuğu inceliyordu, her mimiğine bakıyordu.20 yaşlarında, esmer, zayıf, yakışıklı bi adamdı.

" Senle evlendiği için yaptım, onu yıllardır ben sevdim, ben ama dönüp bakmadı, görmedi, sevmedi ama iki güne sana vuruldu ben de onu vurdum." diyince tüm silahlar anında hedefine doğruldu.

Toprak ise yakınında duran korumaya gözü ile işaret etti ve adamın belinde duran silahı aldırdı. Hiçbir şey demeden silahın kabzasını adamın suratına geçirdi. Yere düşen Erkan isimli genç sırıtmaya başladı.

" Beni vuracak yürek yok sende Hoca, Emir' e layık değilsin ." Toprak adamın söylediklerine aldırmadı. Kafayı yemiş bi manyak olduğu her halinden belliydi. Onun kitabında adam öldürmek yoktu, o pisliği adalete teslim edecekti. Telefonu çıkardı ve Salih Müdürü aradı.

"

Öğretmen-Ağa (B×B)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin