Toprak'tan
Şükrü abinin sesi ile gözümü açtığımda yatakta basılmış gibi hissetmem normal değil yaa ama utandım işte. Utancımı bi yana bırakıp ateşine baktım. Çok şükür iyiydi. Geceleyin bikaç kez uyanıp nefesini dinlemiştim. Onu rahatsız etmeden yanlamasına yattığımdan azıcık tutulmuşum ama beş gün sonra kokusunda, sıcaklığında uyumak gibisi yok, çok çok çok özlemiştim.
Şükrü abiyi ihtiyaçlarımız için eve yolladım. Kıyafetlerimizi Hatice anneme ayarlasın diye de tembih ettim çünkü özelimize ondan başkasının girmesine izin veremezdim.
Bu hadise ne kadar korkunç olsa da iyi bi sonucu olmasına seviniyordum. Hatice annemle aramızdaki buzları eritip yeniden ana oğul olduk nihayet. Beni göğsünde teselli etmesi, benimle gurur duyması, ardımdan Toprak Ağanız diye hitap etmesi ne yalan söyleyim hoşuma gitmedi değil. Üzerimden kocaman bi yük kalktı. Gerçi şu ağa kelimesi bana çok uymuyor, kocasını seven her kişinin yapacağı şeyleri yaptım bana göre. Gel gör ki herkes yaptıklarımı duymuştu. Aşiretten Emir için kaç gündür hastane ziyaretçi akınına uğramış, çiçekleri koymak için ayrı bi oda tutmak zorunda kalmıştık.Şükrü abi gittikten sonra olanları anlattım Emir'e. Kaç gündür tuttuğum gözyaşlarım akmaya başladı sonunda.
Sımsıkı sarılmak istesem de canını acıtırım diye korktuğumdan dudağından öpeyim hasretimi gidereyim dediğim anda doktor ve yanındaki stajyerleri ile odaya dalınca çok kötü yakalandık. Bugünkü ikinci utancımı yaşayıp kotamı doldurdum bence. Bu doktor milleti ne diye hasta odalarına pat diye dalar ki yaa rezil olduk. Kendimi toparlayıp hemen yatağın yanında ayağa kalktım. Emir'in bakışları karardı gelenleri öldürecek gibi bakıyordu ama onların hiç bizi taktığı yok gibiydi, dizi izliyolar sanki." Kendinizi nasıl hissediyorsunuz Emir Ağam?" dedi doktor.
" İyiyim doktor, dermanım yanımda" diyince herkes gözünde kalple bize bakmaya başladı yine.
" Dermanınız size iyi gelecektir ancak yakın temastan en az bi hafta kaçınmalısınız, hareket etmeniz sizi zorlayacaktır." bana bak doktor öyle ima etmeyle ölmem çek vur daha iyi. İçimden ettiğim küfürleri ağzımdan kaçırmama ramak kaldı.
" Yaranıza sabah akşam pansuman yapılacak, antibiyotik ve ağrı kesici ilaçlarınızı dün vermeye başladık. Durumunuza göre en az 10 gün burada kalacaksınız. Duşa girmeyin ama dikkatli olarak saçınızı yıkatabilirsiniz. Refakatçiniz haricinde sağlığınız için odaya ziyaretçi saati dışında birini almak yasak. Herhangi bi isteğiniz ya da şikayetiniz varsa bana veya ekibimden birine hemen ulaşabilirsiniz. "
" Teşekkür ederim doktor, bundan sonra kapıyı çalmadan kimse girmesin. Siz bile olsanız artık kapıdaki korumalarım içeri bu şekilde girmenize izin vermeyecekler. Kötü niyetiniz olmadığını bildiğinden kızmayacağım ama eşimi rahatsız eden beni rahatsız etmiş olur. " aslan kocam be. Anladı halimden. Başka durumlarda çekingen olmayan ben, bu hallerde utangaç yeni damat modundan çıkıp da konuşamıyorum.
Doktor ve ekibi çıktıktan sonra
" Aşkım abarttın azıcık sanki" yoo abartmadı ohh iyi oldu bu ne canım.
" Güzelim olması gerekeni yaptım, çok bile sabrettim gevşek hallerine. 10 gün buradaysak rahat etmeliyiz dimi. Zira yaralı da olsam seni öpmeden durmam mümkün değil. Başka şeyler de yaparız bakma sen o doktorun dediğine."
" Emircim yani iyi tamam azgınlığın da alemi yok Yuh yani yaralısın farkındaysan." bu adam kalbime zarar yeminle:)
" Gel de bi dudak ver çok konuşuyorsun hayatım "
Kocamın yanına oturdum, güzel gözlerine baktım. Eğilip öptüm yavaşça. Öpüşmemiz derinleşince ah diye inledi, beni kendine çekip bastırınca canı acımıştı. Hemen ayrıldım.
" Emir iyi misin? Of canını yaktım işte. " üzüldüğümü görünce" Yok bi şey canım iyiyim.Hadi gel kaçma."
" Olmaz Emir rahat duralım nolur sana bi şey olacak diye korkuyorum. Hem birazdan gelen olur, basılmayalım yine."
" Tamam da uzak durma o zaman yanıma uzan, gelen olursa da olur napalım helalimsin sen benim"
Gülümseyerek yanına uzandım sağ tarafındaydım, yatağı biraz dikleştirdim ve Emir' i koluma yatırdım. Başını boynuma koyduğunda saçlarını okşamaya başladım.
" Toprak okulun nolacak haber verdin mi, koro çalışman da vardı."
" Merak etme izinliyim şimdilik sen hastaneden çıkınca koro çalışmasını sıklaştırmam gerekecek, şimdilik bi sorun yok endişelenme benim için, sen yeter ki iyileş."
" Annemle de arayı düzeltmişsin sanırım, nasıl oldu bu"
" Benden ve senden özür diledi, görsen çok pişmandı. Bizim mutluluğumuzdan başka bi şey istemiyor artık. Ben de uzatmak istemiyorum, hatice annemi çok seviyorum, onunla dargın olmak çok üzücüydü."
" Senin o güzel kalbine aşık olduğumu söylemiş miydim?"
" Bilemiyorum belki:)"
" Bil o zaman çok aşığım çok"