Toprak'tan
Yatakta kıpırdayamıyordum. Arkamdam sarılan kocacım neredeyse üzerimde uyuyordu. Tüm bedenimi sarmalamıştı ve ensemde sıcak nefesini hissetmek bana keyif veriyordu. Uyanmasını bekledim. Altında kalan kolum uyuşsa da önemli değildi benim için. Saatlerce de beklerdim. Çok geçmedi ve ensemden öpünce uyandığını anladım. Öpücüklerini kokumu içine çeke çeke uzatmaya başladı. Daha fazla dayanamadım durması gerekiyordu bunun sonunda neye maruz kalacağımı biliyordum. Balayımızın neredeyse sonuna geldik ve üstümden hiç inmedi sevgili kocacım.
"Günaydın yaramaz sevgilim"
" Günaydın cancağazım" öpmeye devam etti. Çıplak sırtımdan aşağılara doğru öpe öpe kendini kaydırırken üzerimdeki ağırlık hafifledi. Doğrulup belimden öpen sevgilime bakmaya çalıştım ama uyuşan kolum izin vermedi. Ah diye inlediğimde girdiği transtan çıktı, bana baktı" İyi misin Toprağım"
" Emir ya kolum uyuşmuş "
" Öperim ben o kolundan, gel bakalım çevirelim seni."
" Sadece kolum değil ki her yerim ağrıyor ya kaç gündür pestilimi çıkardın" beni çevirdiğinde tatlı tatlı şikayet ediyordum. Bir bebekmişim gibi kucağına çekip aldı, başımı boynuna koyduğumda kucağında küçüldüm. Ona sığınmak, ona ait olmak çok güzeldi." Aşkım doyamıyorum ki sana napim ya çok tatlısın, çok seksisin, çok ateşlisin, sürekli içinde olmak istiyorum "
" Aşkım ben de hep senle olmak istiyorum, şikayetçi değilim ama bugün bi dışarı mı çıksak kaç gündür odadan çıkmadık, hem bi masaj yaptırırız iyi gelir hımm ne dersin"
" Ben masaj yaparım kocama, kimse dokunamaz sana" kaşları çatılmış, gayet ciddiydi. Kıskançlığı hoşuma gitse de..
" Nolacak ki aşkım yaa"
" Olmaz dedim Toprak" uzatmak istemedim, ben de ona kimse dokunsun istemiyorum zira bi bakışıyla bile herkesi etkileyebilecek bi adamdır kendisi.
" Tamam tamam kıskanç kocam benim " çatılan kaşı düzelmedi. Ne inat adamsın ya.
Cilveli sesimle " Aşkımmm" diyip boynundan öptüm, başını geriye doğru kaldırıp daha çok öpmem için yer açtı bana ama bunun sonunun nereye varacağını çok iyi biliyordum. Bi hamlede kollarından kurtuldum. Üzerimde slip baksırdan başka bi şey yoktu. Kaç tur sevişmenin üzerine utanma falan da kalmamıştı ikimizde de. Beni öpmek üzere olan dudakları havada boşlukta kalınca oyuncu bi tavırla beni yakalamak için yataktan çıkıp yanıma koşturunca. Ben de kral dairemizin oturma odasına doğru seğirttim. Ufak bi kovalamacadan sonra nasıl olduğunu bile anlayamadan yine onun omzundaydım. " Kocadan kaçılmaz" diyip popoma şaplak vurunca dengemi sağlamak için belinden tuttuğum elimi bırakıp ben de onun sıkı poposuna bi tane şaplak atmıştım. Kahkahamız odayı doldururken hiç ağırlığım yokmuş gibi omzundan kollarına aldı beni. Sonra da bi kere havaya atıp geri tuttu.
...*smut var, dileyen geçebilir.
Masaj yatağına yüz üstü yatmışken tamamen çıplaktım. Masaj yağını ellerine döktükten sonra sırtıma dokunduğunda soğuk olduğu için hafif ürperdim. Omuzlarımla başladığı masaja belimi ovarak devam etti. Dokunuşlarıyla rahatlamak yerine tahrik oluyordum. Bacaklarıma ilerlediğinde kasıklarıma değen parmakları daha da azmama sebep oluyordu. Başımı çevirip tüm dikkatiyle bana masaj yapan kocama iştahla baktım. Beline sardığı havludan başka bi şey yoktu üzerinde. -Bu arada hala odamızdaydık. Bi telefonla masaj için gerekli her şey odamıza gelmişti.-
Bu masaj işinin sonunun ne ile biteceğini ikimiz de biliyorduk. Elime biraz daha yağ aldı ve baldırlarımdan kalçama doğru bastırark masaj yapmaya devam etti. Gözüm bacaklarının arasında belirginleşmeye başlayan penisindeydi. Dokunuşları masajdan okşamaya evrildi. Kalçamı ayırıp parmaklarını deliğimin üzerinde gezdirmeye başladığında uzanıp bi hamlede havlusunu çektim, ayaklarına düşürdüm.Sertleşmiş penisini görmek beni daha da çok heyecanlandırdı. Çapkın gülüşü ile bana baktı. Orta parmağını içime doğru yavaşça ittirdi. Sıkı deliğim yağlı parmaklarının dokunuşuyla istekle kasılıp gevşiyordu. İkinci parmağını da içeri ittiğinde uzanıp kalın penisini avuçladım, sertçe sıktım. Elini çekti, eğilip deliğimin etrafını yalamaya başladığında parmaklarından kalan boşlukta içim kaşınma gibi bi istekle doldu." Emir içime girsene dayanamıyorum" dediğimde beni duymamış gibi dili ile yaptığı işe devam etti. Penisim sızdırmaya başlamıştı ve taş gibi olmuştu.
" Aşkım nolur becer beni" ıslak dili ile içimde gel git yaparken bana yetmiyordu hatta çıldırtıyordu beni. Yalvarmamı yanıtsız bıraktığında daha da sıktım avucumdaki penisi ve masanın üzerinde uzandığım yerden doğrulmaya çalıştığım sırada başını kalçamdan çekti sert bi şaplak vurduğunda acıdan değil zevkten inledim. Ardından çevirdi beni sırt üstü boylu boyunca yattığımda istekle yüzüne baktım ama eline biraz daha yağ koyup göğsümü okşamaya başladı. Sertleşen uçları sıkıp bıraktığında aldığım zevk ile kalbim kulaklarımda atmaya başladı. Derin nefes alıp rahatlamaya, onun hızına ayak uydurmaya çalıştım ama dayanmak çok zordu. Vücudumun her yerinde kayan elleri başımı döndürüyordu.
" Emiir aşkım nolur" derken kendimden geçmiştim, sesim iniltiyle çıkıyordu.
" Gel bakalım kollarıma" diyip beni kucakladığı gibi yatağa götürdü. Bıraktığı anda bacaklarımı omzuna atıp bi hamlede içime kökledi. İçimdeki dolulukla kaşıntı hissi kaybolurken daha hızlı gidip gelmesi için kalçamı onunla uyum içinde hareket ettirdim. Testisleri popomun altına vurdukça daha da kendini ona ittiriyordum. O kadar sert vr hızlıydı ki öpüşmeye fırsatımız yoktu. İçimdrn çıkmadan bacağımın birini aşağı indirip yatakta yan çevirdiğinde elini sızlayan erkekliğime atıp hızla çekmeye başladı. Bedenlerimizin birbirine çarpma sesi şiddetini artırdığında gelmek üzereydim. İçimden çıkıp belimden kavrayıp yüz üstü domalttı kendine çekip dizlerinin üzerinde bacaklarımın arasında yerini aldığında yine köklediğinde en hassas noktama vuruşlarını yapıyordu. Sızdıran penisim daha fazla dayanamadı, boşaldığımda bacaklarım titriyordu. Ben boşaldıktan sonra Emir de içimden çıktı. Kendimi yatağa bıraktığım zaman eli ile hızla çektiği penisinden fışkıran spermler vücuduma geldiğinde kendini üzerime bırakmış nefes nefese kalmıştı.
" Çok güzelsin Toprak çok"
" Emir bu çok iyiydi aşkım"
" Bi dahakine sıra sende canım"
" Hep böyle diyosun ama sıra bana gelmiyor ki hiç"
" Tamam söz ya ağa sözü"
" Seni öyle bi s*kecem ki ağam"
" Terbiyen bozuldu paşam senin "Uzun uzun öpüştük, balayımızın bitmesine bi gün kalmıştı ve odadan neredeyse hiç çıkmamıştık...
(Mrb. Okurlarım geç bi bölüm oldu kusura bakmayın. Malum tatil başladı, koptum azıcık. Fırsat buldukça yazmaya çalışacağım. Gelecek bölümlerde azıcık kaos sizi bekleyecek. Kafamda tasarladım ama yazamadım daha. Yorumlara açığım hikaye için. Bu kadar sevileceğini bilmiyordum, beş bin okumaya yaklaştık. İlginiz için teşekkür ederim. Keyifli okumalar dilerim:))