Toprak'tan
" Topraaak"
" Hımm"
" çok güzeldi aşkım"
" Bence de aşkım, bugüne kadar beklediğimize üzüldüm valla "
" Sen nasıl bi şeysin Toprak' ım ya?"
" Bilmem nasıl bi şeymişim:)?"
" Ne ile besleniyorsun yavrum sen, o enerji neydi öyle"
" Ya Emir yatak muhabbeti mi yapacağız şimdi"
" Niye aşkım hani sır yoktu, her şeyi konuşabiliriz bence"
" Tamam sır yok da ne biliyim, senle hiç bu konularda konuşmadık ki utandım şimdi"
" Kocadan utanılmaz, edepsizce konuş benle;)"
" Emir ya, bakmasana öyle "
" Çok seksisin Toprak ya, daha önce de fark etmiştim ama Küçük Toprak da çok büyükmüş :)"
" Daha önce çüküme mi baktın sen Emircim"
" Baktım ne var, hayal de ettim, sevgilime bakmayacam da kime bakcam, senin gözün de bazen benimkine kayıyordu ne var yani"
" Of Emir tamam sus:) Ben duş almaya gidiyorum, geliyor musun sen de"
" Bu teklife hayır der miyim hiç, devamını orada yapalım ne dersin aşkım"
" Reddetmek zorundayım, bi sürü işimiz var, damatlık alcaz daha"
" Çuval giysen yakışır aşkım, ikimiz de kot giyelim nolcak ki"
" Sen ve kot emin misin, ben senin yatakta bile takımla uyuduğunu sanıyordum oysa:)"
" Seni daha çok şaşırtacağım bebeğim, sen dur " banyoda duşun altındaydık.
" Aşkım canını yaktım dimi, iyi misin ağrın var mı"
" İyiyim güzelim, sıkıntı yok"
" Krem sürelim duştan sonra, içim rahat etmez."
" Sen süreceksen olur, elin değmişken de..."
" Emiiir içinden bi seks düşkünü çıktığına inanamıyorum şu an:)"
" Sana düşkünüm yavrum ben, hem bu ne ki balayında yataktan çıkmak yok, sabahtan akşama, akşamdan sabaha seni si..." Elimle ağzını kapattım. Kalbim çarptı yeminle.
" Emir bu moduna alışmam zaman alacak biraz, az yavaş mı gitsen"
" Kocanım ben senin alış her halime, dön bakayım sırtını köpükleyeyim paşam"
" Tamam ağam, pardon kocam:)"
" Ah sen yok musun, kalbime de aklıma da zararsın yeminle:)"
Beni köpüklerken eli rahat durmamış ve bi kez de banyoda birbirimizi çekerek boşalmıştık. Giyinip çıktığımızda saat geç olsa bile mağaza geleceğimizi bildiği için beklemişti bizi. Kış düğünü olduğu için ikimiz de siyah tercih etmiştik.
Damatlık bi insana bu kadar mı yakışır Allaam bi kez daha aşık oldum görünce, zaten her gün yeniden aşık oluyordum ki.(Medya Emir. Tam hayal ettiğim karakteri bulmuşum bence ne dersiniz)
Emir'den
Ona bi şey olacak diye çok korkmuştum. Saat başı verilmesi gereken rapor gecikti, korumalardan ses çıkmayınca anladım durumu. Mustafa' nın artık içini biliyordum. Toprak' a musallat olacaktı kesin. Hiçbir şeyden haberi olmayan sevgilimi korumak için her şeyi yapardım. Mustafa' nın her adımını takip ettirdiğim için her şeyini biliyordum; evini, adamlarını, akrabalarını, zaaflarını, zayıf noktalarını kitap gibi çalışmıştım. O beni tehdit etmeden elimi güçlendirmek zorundaydım, polisle de iş birliği halindeydim.
Toprak kadar anlayışla bekleyen, sabreden birini görmedim hayatımda. Farkındaydı sırlarla dolu olduğumun ve lanet olsun ki en Sevdiğime uzak olmak zorunda kalıyordum bunlar yüzünden, yine de tek bir soru sorup bunaltmadı, birlikte zaman geçiremediğimiz için içten içe üzülse de bana belli etmemeye çalıştı, aşkını her daim hissettirdi.
Altın kalpli sevgilimi üzen kişi olmaktan nefret ettim. Ama benim işim hata kabul etmez, her daim dikkatli olmak zorundayım.
Bugün bi şey anladım ki sırtımı Toprak' a yaslayabilirim, o çok güçlü. Kaçırılmasına rağmen ne kadar da soğukkanlıydı, cesurdu. Beni ondan ayıran hiçbir şey olamaz artık; ne sırlar, ne düşmanlarım, ne işim, ne gelenekler... Ben Toprak ile daha güçlüyüm. Benim onu koruma içgüdüm kadar onun kalbinde de bizim için savaşma ve inanç ve salt aşk var.Bu yüzden beklemedim, kavuştuk birbirimize. Onunla sevişmek, ona karışmak çok iyi geldi. Tamamlanmış olduk. Bizdik, birdik...
Şimdi karşımda damatlığıyla duran yakışıklıya bakıyorum da ben seni hak etmek için nasıl bi iyilik yapmış olabilirim ki geçmişte... Şu yakışıklılığa bakar mısın... Soyunma kabininde birazcık sıkıştırsam mı;)
(Medya Toprak. Çok yakıştırdım ben ikiliyi.Siz ne dersiniz. Gelecek bölüm için sabırsızlanıyorum valla. Keyifli okumalar:))