27.

1.9K 138 13
                                    

Emir'den

Nihayet uyanan kocamla göz göze geldiğimde hayal kırıklığı ve sinirle baktı yüzüme. Uyumaktan ağlamaktan yüzü gözü şiş, bitap bi haldeydi. Arabadan çıkıp yanıma geldi, doğrudan gözüme baktı ama konuşamadı ağzını aralayıp, kocaman yutkundu, dokunsam içindeki zehri dökecekti de beni kaybetme korkusuna konuşamıyordu. Ah Toprak senle napacağım ben böyle..

" Yardıma ihtiyacınız var gibi"

Yine aynı yerde, yine aynı cümleyi kurdum Toprak'a. Gözüne biriken yaşı elinin tersiyle silip şaşkınca

" Haa ...ne.."

" En son yolda kalan biriyle karşılaştığımda evlenmek zorunda kalmıştım"

" zorunda mı?"

" Evet arabama atıp bi güzel sevişmiştik "

" Öyle olma..." bana çemkirecekti ki yapıştım soğuktan kızarmış dudaklarına. Alt dudağını kavrayıp emdim. Bana asla dayanamadığı için tüm sinirini unutup öpüşüme karşılık verdi. Ağzını açıp bana izin verdiğinde dillerimiz buluştu. Öpüşümüz ıslak ve dayanılmaz oldu. Onu ilk gördüğümde yapmak istediğim arabadayken üzerine atlamak geçmişti aklımdan, o kadar yakışıklı ve tatlıydı ki onunla olmak istemiştim.
Ensesinden ve belinden tutup kendime bastırdım onu. Elleri boynuma dolandı aynı anda. Aşkla öptüğüm dudaklardan bir saniye ayrılmadan aracımın kapısına yasladım bedenini. Belinde duran elimi kalçasına götürüp sıktığımda dudağımı sertçe ısırdı, göğsümden ittirdi beni.

" Yeniden evlenecek misin Ağam"

" Neden olmasın sevgilim:)"  gülümseyerek ona baktığımda sağ taraftan çeneme sağlam bi yumruk yedim, hak ettim ama, şaka yapılacak zaman değildi ki benim kocam maalesef çok düz düşünen bi adamdı, aynı peşin hükmü evlenme teklif ettiğim akşam da yapmıştı, yüzüme hüzünle bakıyordu şimdi.

" Nikah tazeleriz istersen aşkım" yanağımı ufalıyordum sıkı vurdu aslan parçası

" kimle?" şaşkın kocam ya

" senle:)" hala şaşkın ya yiyecem suratı o olacak

" başkasıyla evlenmeyecek misin yani" artık ciddileşme vaktiydi, saf sevgilimin kırık kalbini onarmalıydım

" Asla sevgilim senden başka birini istemiyorum"

" Yalan söyleme bana"

" Toprak mutluluğum için yalan söyleyecek kadar aciz bi adam mıyım sence ben, hiç mi güvenmiyorsun bana"

" Ama sen ağasın törelerin var, senden beklenenler var, bunları bile bile evlenmişsin benimle"

" Toprak annemden neyi ne kadar duydun bilmiyorum ama ben babam değilim, şimdi bin arabaya evimize gidiyoruz, her şeyi konuşacağız senle "
Bi an durakladı ardından ciddi bi yüzle arabaya bindi. Aracı çalıştırdım.

  " Kemerini tak Toprak"
Sessizce dediğimi yaptı.

" Neden buraya geldin Toprak, gidecek miydin?"

" Bilmiyorum sadece.... Niye beni aramadın,  ne kadar endişeleneceğimi tahmin etmeliydin, aramanı bekledim "

" Ablam beni aramış, çok önemli bi toplantıdaydım o sıra, toplantı bitince meseleyi eniştem anlattı, seni defalarca aradım açmadın, her yerde aradım seni burada bulduğumdaysa uyuyordun, saatlerce uyanmanı bekledim."
telefonuna baktı çağrılarımı gördü, mahcupça bana döndü, konuşmaya devam ettim.
"Haberim olduğu anda seni bulmaya çalıştım, hiçbir yerde yoktun Toprak, okula da gitmemişsin, kafayı yiyecektim, beni terk ettin sandım, öldüm ya ben o iki saat içinde ama paşama maşaallah ki uyumuş arabada, üstüne bir de yumruk attın bana... Benimle konuşmak yerine vurdun bana... Bugüne kadar bana kimse dokunamadı Toprak, şu an sabrediyorsam sana olan sevgimdendir ama görüyorum ki bana güvenmiyormuşsun hiç"

" Emir ben..."

" Bi süre konuşmayalım Toprak " özür dileyecekti ama bi süre daha kızgın kalmam lazımdı saf kocama. Bi daha ne olursa olsun benden gitmemesi için kırıldığımı görmeliydi. Görüp anladığını deli gibi pişman olduğunu biliyorum elbet, dudaklarını dişliyor, gergince dizini titretiyordu. Eve vardığımızda herkes bizi bekliyordu. Toprak'ın kafası önüne eğilmişti. Yaşadığı korkuları unutmuş ona söylediğim sözlerin acısını yaşıyordu şu an. Araçtan indim, Toprak'ın elini tuttum. Bahçede bizi bekleyen ailemin yanına gittik. Herkesle tek tek göz göze geldim, en son annemin gözüne bakarak sertçe

" Bi daha bu evde ikinci evlilik konuşulmayacak, günün birinde çocuk sahibi olmak istersek bu sadece Toprak ile beni ilgilendirir ve kanımdan olup olmaması sizi hiç ilgilendirmez, benim soyadımı taşıyan eşime ve gelecekteki çocuklarıma saygısızlık yapan olursa bilin ki affetmem haberiniz olsun."

Öğretmen-Ağa (B×B)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin