16.

3.1K 151 7
                                    

( Bin okuma olmuşuz, bunun şerefine bi bölüm daha yazayım dedim, yorgunum, uykusuzum ama gaza geldim:))

Medya gittikleri dağ evi, bu ev Diyarbakır'da gerçekte de:)

Toprak'tan

"Kocacığım nereye gidiyoruz böyle ıssız yollarda dağ tepe dolaştırıyorsun bizi" aklıma ilk karşılaşmamız geldi yine böyle ıssız bi yoldaydık:)

" Kocacığım diyen ağzını yerim aşşkımm"

" Yaa Emiir kocamsın artık doya doya söylemek istiyorum bi utandırma da nere gidiyoruz söyle"

" Utanmak yok bitanem, söyle istediğin kadar, ne güzel yakışıyor sana kocacığım demek bi bilsen, hem sürpriz gidince görürsün"

" Emir ya kocam mısın şimdi sen benim, rüyada değiliz dimi aşkım"

" Valla ben de rüyada gibiyim, bu kadar aşık olabileceğimi hayal bile etmemiştim, anam birini bulur evlenir giderdim belki. "

" Fatma anacığım yapmazdı öyle şey bi kere. Sana benden başka birinin adını anmak yasak bundan sonra."

" Ya senle karşılaşmasay..."

" Sus Emir tamam :("

" Olmayan birini mi kıskandın şimdi sen, tribini yerim senin:)"

" Yoo niye kıskanayım ki ben mantıksız biri miyim"

" Mantıksız değilsin aşıksın, hem de ne güzel bi aşıksın sen"

" Emir yaa sen de aşıksın, ayy senin sesin ne güzelmiş hem bayıldım, hem şaşırdım aşkım"

" Noldu güzelim, kocanı ilk dakikadan rezil etme peşindeydin:) yaa Emir Ağa etkisi diye bi şey var, her şeyde iyiyimdir ben, senin kadar güzel sesim olmasa da karizmamı çizdirmem asla."

" Yaa azcık sıkıştırmak istedim seni nolmuş ki hem unutulmaz bi anı oldu fena mı:) "

" Bunu bi tek sen yapabiliyorsun bana biliyorsun, seni gidi şımarık kocam:)"

" Emir bi daha söylesene:)"

" Kocamı mı, kocam, kocacığım benim"

" Ya o değil, onu da de tabi ama bi daha şarkı söyle bana ama sadece bana söyle, kimse duymasın sesini benden başka"

" Tamam aşkım şarkı da söylerim senin için, şiir de yazarım, istediğin her şeyi yaparım:)" bu arada yol bitti. Her yer karlarla kaplıydı. Ortalıkta hiç ışık yoktu ve yol hakikaten bitti. Kurt da çıkabilir, ayı da..

" Toprak'ım arabada bekle, üşüme sen, hemen geliyorum."

" Emircim ben de gel..." hızla uzaklaştı, lafım bile yarım kaldı. Çok heyecanlıyım ya halbuki daha önce birlikte olduk ama kalbim yerinden çıkcak gibi atıyor şu an. İleride karlar altında kalan evin ışıkları yandı. Ahşaptan harika bi dağ eviydi, ba yıl dım:) of çok romantik bi ortam, masal gibi. Çok geçmedi ki evden çıktığını gördüm, ben de hemen arabadan indim soğukta daha fazla dışarıda kalmamalıydı. Karları çiğneyerek yanına koşturdum. Tabii salondan kaçtığımız için montlarımızı almamıştık. Saniyede buz kestim, zavallı kocam donmuş olmalı:(

" Emir ya koş koş dondun aşkım"

" Isıtırsın sen beni hayatım"

" Emir ya dur napıyn indir beni taşıdığın kişi adam be"

" Evlendiğim kişinin adam olduğunu biliyorum tabi ki aşkım"

" Kaç kiloyum ya ben dur belini inciteceksin"

" bi kıpraşma incinmez, hem senden daha kalıplıyım ben"

" Of ne inat adamsın Emir" tatlı tatlı didişerek içeri girdik. Beni kucağına almadı yanlış anlamayın, omzuna atıverdi:) Kapı eşiğinde beni indirdi.

" Hoş geldin ömrüme, yüreğime, evime canım sevgilim:))" gözlerim dolu dolu oldu. Yutkundum ağlamamak için. Üşümüş yanaklarını avuçlarımın içine aldım, dolgun dudaklarından öptüm. Alnımı alnına dayadım. Eli belimdeydi. Sıcak nefesimiz soğuk havada duman olup aramızdan çıkıp havaya karışıyordu. İçeriden taş plak olduğuna emin olduğum müzik sesi geliyordu.

" Hoş buldum can parçam, diğer yarım, sol yanım" küçük bi buseden sonra içeriye adımımı attım. Yeni yanmaya başlamış şöminenin yanına koşturdum hemen. Evin içi de buz gibiydi. Koltuğun üzerinde duran battaniyeyi omzuma sardı.

" Birazdan ısınır ev, sıcak çikolata yapayım ben bize, ne dersin aşkım"

" Olur aşkım da aslında biliyor musun biz açız yaa düğünde hiçbi şey yemedik ki bi şeyler var mı ben de hemen hazırlayayım, karnımızı doyuralım."

" Evde her şey var, dolabı doldurtmuştum, ne istersen yapabilirsin canım, ben de yardım edeyim"

" En pratik ne var bakıyım, makarna patlatalım mı aşkım çabucak"

" Çabuk olsun diyorsan dondurucuda pizza var mikrodalga da ısıtalım, ne dersin. "

" Hmm o daha çabuk olur tamam"

" Çabuk çabuk da yeriz"

" Sonra da seni yerim"

" Yok paşam ben seni yerim;)"








Öğretmen-Ağa (B×B)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin