Most mi lesz?

673 25 0
                                    

Liserli Tomhoz és Catherinehez fut, mivel látja, hogy a férfit megbénította az eddig még általa sosem érzett veszteség.
-Nagyúr! Kérem! Küzdenie kell! -teszi kezeit a férfi hátára. Ezt más helyzetben sohasem merné megtenni, de most úgy érzi muszáj. Tom ránéz a lányra, aki csak elmosolyodik és kezeit Catherine arcára simítja.
-Segítesz? -Voldemort kérdése meglepi a lányt.
-Hogyan?
-Az erőddel. Bódító vagy. Képes vagy felerősíteni mások erejét.
-Megpróbálom. Menjen! Vigyázok Catherinere. -Tom bólint, majd ott hagyja a kétségbeesett szőke petet. Hogyan kell valaki erejét felerősíteni? Mi van, ha elrontja? Idegesen kutat elméjében valami emlék után, de Priamos nem említett semmit ezzel kapcsolatban. A távolodó férfi után néz, majd Catre vezeti tekintetét. A lány arca szinte már hó fehér és a vérzés még mindig nem állt el. Liserli lekapja az őt takaró kabátot, majd minden erejét bevetve szakít ki belőle darabokat és elkezdi elszorítani a vérzést, de nehezen megy. Szemeiben könnyek csillognak és homlokát barátnője homlokának dönti. Kérlek Cat! Csak egy kicsit! Csak egy kicsit tarts ki! Gyere vissza! Ne menj el! Liserli kétségbeesetten könyörög és közben minden erejével arra koncentrál, hogy a másik pet meggyógyuljon. Cat egy elhaló, reszketeg levegő vételt hallat. Lis szemei elkerekednek és feszült figyelemmel kezdi figyelni a karjai között fekvőt, aki bár gyengén és alig, de lélegzik. Lehetséges volna? Lis Tom felé kapja tekintetét, majd elmosolyodik. Lehet, hogy így kéne megerősítenie a férfit? Szeretettel? Mit lehet szeretni a Sötét Nagyúrban? Catherine, mit szerethetsz benne? Mit? Vigyázz arra akiket szeret. Vagyis, akit szeret. Állítólag jó a humora. Cat boldog vele. Igen, ez a legszerethetőbb benne. Liserli lehunyja a szemeit és Voldemortra koncentrál, aki éppen Dumbledoreral küzd. De az öreg varázsló sokkal erősebb, mint a Nagyúr. Segítened kell Liserli! Már nem bírja sokáig. Gyerünk! A szőke lány Tomra kezd koncentrálni és igyekszik összpontosítani az erejét. Testét átjárja a szeretet forró érzése.


Voldemort meglepetten kapja hátra a fejét egy pillanatra. Ez a hirtelen erő a bódítótól származott? Akkor próbáljuk meg! Mostmár csak győzhet. Ismét támad és az átka már most sokkal erősebb. Dumbledore ijedten fedezi fel az eddig ismeretlen erősségű varázserőt. Mi történt? Íriszei a lehunyt szemű bódítóra tévednek, majd fogait összeszorítva igyekszik visszatámadni. Kétségbeesetten próbál kitartani, de Tom Denem varázslatának zöld csóvája egyre csak maga alá gyűri Dumbledore vörösét. Amikor a zöld fény eléri az idős varázsló pálcáját az elejti azt és idegesen próbál fedezékbe vonulni, de már késő. A Tom szájából előtörő dühös Avada Kedavra ellen, ő a valaha élt legnagyobb mágus sem tud mit tenni. Ahogy a vezérük elveszik az ellenséges csapatok is kezdenek széthullani. Sokuk elmenekül, hiszen ha Dumbledore-t legyőzik akkor őket is kivégzik. Az ellenfél hamar elkezd ritkulni és nem sokára már egyértelmű a halálfalók győzelme.

Amint Lis biztonságosnak ítéli meg feltápászkodik Cat mellől. A Nagyúr azonnal a petjéhez siet és letérdel mellé.
-Lélegzik!
-Igen.
-Amikor itt hagytam nem lélegzett. Te megmentetted!
-Nem tudom, hogy történt, de most mennem kell.
-Menj, mostmár rendben lesz. Remélem!
-Reméljük! -Lis int, majd abba az irányba kezd el futni, amerre a gazdáját hagyta. A férfi szerencsére ugyanott fekszik bár a teste meglehetősen kihűlt. Lis felülteti a férfit és kezeit az arcára vezeti. Lucius kérlek kelj fel!
-Menj a férjem közeléből! -Narcissa mérges hangjára a pet hátra lép és a nő viteti a férjét az épületbe. Liserli szíve összeszorul. Ő akart a férfi mellett lenni. Nem tud mit tenni így inkább elindul tűlélőket keresni. Ahogy a földön heverő holttestek között lépdel sorra ismeri fel az arcokat. Szíve összeszorul, amikor meglátja Ryuu élettelen testét. A férfi tehát meghalt a küzdelem alatt... Vajon Catherine-t próbálta védeni? Vagy mást? Lis letérdel és lecsukja a férfi égre meredő szemeit. Reméli találkozott a lányával odaát. Egy pár pillanatig csöndben emlékszik meg a halottról. Tovább halad remélve, hogy nem lát több ismerőst.
-Davina! Jól vagy?
-Balderik. -kapja a lány fejét a hátát a fának döntő bátyja irányába.-Jól vagyok, de mi történt a lábaddal?
-Eltalálta egy átok. -Liserli letép egy darabot a nadrágjából és beköti vele a fiú lábát. Felsegíti és betámogatja a kúriába.

Pár óra múlva már a bátyja ágya szélén ül és figyeli a pihenő testvérét. Végig néz a sérülteken és a terem másik felébe fektetett holttesteken. Megérte ez az egész? Megérte az a sok halott? Megérte az a sok szomorú szülő, gyerek és házastárs? Megérte, hogy lehet a bátyja elveszti a lábát, Lucius eszméletlen és Catherine lehet soha sem tér magához? Miért nem láthatja a gazdáját? Ott akar lenni amikor a férfi felébred. Felkel, majd Lucius keresésére indul, de Narcissa megállítja.
-Hova mész?
-Gondoltam megnézem jól van-e a gazdám...
-A közelébe sem mehetsz. Menj a szobádba!
-De...
-Azt mondtam menj a szobádba!
-Igenis Úrnőm!
-Helyes! -Lis meghajol, majd elindul vissza a szobájába. Elege van ebből a nőből. Miért gyűlöli őt ennyire? A szobájában lassan telnek az órák. Unottan figyeli az ablak előtt szállingózó hópelyheket. Letusol és rendbe teszi magát amennyire csak tudja, majd szabadidő ruhába öltözik. Csak onnan tudja az eltelt idő mértékét, hogy odakint már minden sötét. Majd most! A lehető leghalkabban nyitja ki az ajtaját és egy kardigánt maga köré kanyarítva siet végig a hideg folyosón. Cat szobája mellett egy kicsit lelassít, de amikor az résnyire nyitott ajtón keresztül megpillantja az ágy mellett ülő Tomot inkább tovább halad. Végül pár percnyi keresgélés után az egyik eldugodt szobáan megtalálja a szőke halálfalót. Leül az ágy mellé, majd a férfi kezét a sajátjába veszi és csak figyeli Lucius nyugodt arcát, amiben annyit gyönyörködött éjszakánként. Miért kellett ez az egész? Nem tudja mennyi ideig ül ott, de ijesztőnek találja az éjszakát. A sok sérült, a halottak és az épület néhol betört ablakai nyomasztóak. Nem akar itt lenni, de a gazdája miatt marad. Nem akarja, hogy Lucius egyedül legyen, amikor magához tér. A férfi kezét fogó kézfején egy gyengéd simítást érez.
-Gazda!
-Liserli! Hogy hogy itt vagy? -a halálfaló hangja gyenge és elhaló.
-Nem akartam, hogy egyedül legyen amikor felkel.
-Aranyos vagy. Gyere ide! -emeli meg a férfi egyik kezével a takaró és Lis boldogan bújik mellé-Jó illatod van Kicsi! -suttogja a petnek.
-Örülök, hogy jól van.
-Gondolom, ha itt vagyunk az azt jelenti, hogy nyertünk.
-Azt.-bújik közelebb a lány Luciushoz, aki azonnal észre veszi a Lis hangjában bújkáló fájdalmat.
-Mi történt? -ujjaival a lány hátán köröz.
-Catherine haldoklik. Megmentette a Nagyúr életét...
-Sajnálom.
-Én is, de annak örülök, hogy Ön rendben van. Féltem, hogy elveszítem. -Lis most igyekszik nem a saját fájdalmára koncentrálni, hanem arra, hogy a férfit támogassa.
-Itt maradsz? Nem akarok egyedül aludni.
-Itt. -Lis a férfi szemeibe néz és ki tudja olvasni belőlük a hálát. Lassan illesztik össze ajkaikat, csókuk szenvedélyes, de figyelmes. Boldogok. Liserli élvezi a gazdája testéből áradó forróságot, ami felmelegíti ezen a hideg éjszakán. Sok idő után most alszik először jól.




Egy hónapja volt a csata. Már egy hónapja, hogy Tom minden szabadidejét Catherine ágya mellett tölti, de mindhiába. A lány ugyanolyan békésen fekszik akárhányszor megy be hozzá. Tom pedig mindent megadna azért, hogy újra láthassa azt a minden rosszat elsöprő mosolyt. Ma is fáradtan indul a helyiség felé, de ami fogadja az nem várt. Cat szemeit résnyire nyitva pislog a férfi irányába. A Nagyúr kiejti kezéből a legújabb virágcsokrot, majd egy pillanat alatt szeli át a köztük lévő távolságot, hogy magához ölelhesse szerelmét.
-Catherine! Édes Istenem!
-Tom, jól vagy? Örülök, hogy nem esett bajod a csatában.
-Akkora hülye vagy! Miért ugrottál oda?!
-Nem akartalak elveszíteni. Ösztönös volt.
-Ne hősködj többet! Kérlek!
-Megpróbálom.-Cat ujjai a férfi arcát cirógatják, aki csak könnyes szemekkel figyeli a petjét.
-Örülök, hogy élsz! Van valami, amire rádöbbentett ez a dolog.
-Mire?
-Arra, hogy szeretlek. Készen állok rá, hogy viszonozzam a szerelmedet.



Több mint két hónap telt el mióta Catherine felébredt. Mikor Lis meghallotta a hírt mindent eldobott és az a három ember se tudta érdekelni, akiket fellökött futás közben. Sosem volt még olyan boldog, mint amikor újra magához ölelhette a halványan mosolygó barátnőjét. Catnek majdnem egy hónapig tartott, hogy újra elég erős legyen a járáshoz, de mindenki segített nekik aki csak tudott. Lis szíve összeszorul mikor arra gondol, hogy milyen mértékű fájdalom ült ki a másik pet arcára, amikor közölték vele, hogy Ryuu elesett a csatában. Az élet lassan visszatért a normálisba. Harry és Tom már hetek óta tárgyalnak arról, hogy mi legyen a továbbiakban. Lis és Cat is petként itt maradtak, de a helyzetük látványosan javult. Szabadságot kaptak, eltűntek a büntetések és nyugodtabb lett az életük. Lis élvezte a szabadságát, gyakran ment az Abszol útra vásárolni, de Cattel a nemzetközi kviddics mérkőzéseken is hamar törzsvendéggé válnak. Lis ma reggel is fáradtan csoszog ki a fürdőszobába hiszen a férfival hosszú éjszakájuk volt. Már meg reggelizett így most letusol, fogatmos és kitalálja mit csináljon ma. A tükörbe néz és már emelné szájához a fogkefét, amikor émelyegni kezd. Megtámaszkodik a mosdókagylón és igyekszik csillapítani a hányingerét. Mi történt? Valamit tettek volna az italába? Valaki ártani akar neki? Szerencsére a rosszul lét pár perc múlva enyhül és Lis azonnal Lyconhoz indul, hiszen a fiatal pet már eltanult egy két dolgot a bájitaltan mestertől.
-Lycon!
-Lis! Hát te? Mit csinálsz itt?
-Segítség kéne...
-Gyere be! -a lány belép az elegánsan berendezett lakosztályba, ahol szerencsére Lycon egyedül tartózkodik. Liserli megkönnyebülten fújja ki a levegőt, majd helyet foglal a kanapén.
-Miben segíthetek?
-Ma reggel rosszul voltam. Nem tudom mi történt, de attól félek valamit tettek az italomba.
-Adhatok hányinger csillapítót, ha gondolod és elvégzek pár tesztet.
-Köszönöm. -a hányinger csillapító főzet hamar hatni kezd és Lis máris felszabadultabbnak érzi magát.
-Ezt idd meg és mond el, hogy mit érzel jó?
-Rendben. De mi ez? -nyúl a fioláért.
-Csak egy egyszerű kimutató főzet, hogy kizárhassunk bizonyos dolgokat.
-Rendben... -Lis bár nem érti, hogy ez miért kell ezt meginnia, de megteszi. Arca grimaszba torzul a főzet borzalmas ízére, de lenyeli az egészet. Először nem érez semmit, de aztán a teste felforrósodik, mintha lázas lenne.
-Mit érzel?
-Melegem van.
-Meleged van? Ez biztos?
-Igen. Tudom mit érzek.
-Az nem jó.
-Mi? Miért nem?
-Liserli, te terhes vagy. -Lis arcából kifut a maradék szín is. Ez lehetetlen... Ő nem lehet terhes, hiszen alig 16 éves. A lány kétszínű szemei megtelnek könnyel és kezeivel eltakarja az arcát. Most mi lesz? 

Egy Halálfaló ÁgyasaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora