🦋35🦋

17K 603 474
                                    

Olm bak bu bölümde küfür falan var uyarıyorum sizi şimdiden ha! Sora bana yazar bu ne fesatlık falanda demeyin döyerim sizi!


Evde aldığım elbiseleri dolabıma yerleştirdim. Tarzımı tamamen değiştireceğim ama sadece Jungkook bana dönene kadar. Havalarda zaten sıcaklaştı o şekilde giyinmek zor. Yeni aldığım pijamaları alıp giyindim.

Biraz abarttım mı ben? Gecenin sonunda

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Biraz abarttım mı ben? Gecenin sonunda... ya neler düşünüyorum ben böyle iyice Jungkook'a benzedim! Hem bence pijamalar çok tatlı... fazla açık olması dışında. Ben şimdi böyle giyindim ama Jungkook'un karşısına bu şekilde geçecek cesaretim var mı acaba?

"Var var hadi siktir git çocuğum."

Odadan çıkıp salona gitmiştim ve tam o sırada Jungkook odasına gitmek için kalkmıştı.

Y/N: odana mı gidiyorsun?

JK: eve-... yani hayır... hayır gitmiyordum hiç bir yere. Burdayım.

Y/N: bende odamda sıkıldımda televizyon izlemek istiyorum sorun olmazsa.

JK: otursana...

Y/N: otururumda sen sevmediğin birisi ile burda oturmak ister misin onu bilemedim.

JUNGKOOK'un anlatımı
Tanrım bu kıza karşı koymak neden bu kadar zor? Bana ne yapmaya çalışıyor böyle?? Giyim tarzı birden değişti Y/N'i bilmesem sırf beni kıskandırmak için yaptığını sanacağım ama yapamaz çünkü kendiside biliyorki dışarısı o kadarda güvenli değil.

JK: sen böyle şeyler giyer miydin?

Y/N: hım? Ah evet ben Bugs Bunny karakterini çok seviyorumda o yüzden aldım.

JK: ondan bahsetmemiştim ama...

Y/N koltuğa oturup bacaklarını üst üste koyup kumandayı alıp televizyon izlemeye başladı. Neden? Neden bu kadar uzun, ince, parlak ve güzel bacakları var ben anlayamıyorum bu bugüne kadarki yaptığım kötülüklerinin bir cezası mı? Ama bu ceza çok ağır... tam önümde duruyor ama dokunamıyorum.

Düşün... düşün... düşün Jungkook... kafede tanıdığın o mini etekli ince belli kızı düşün. Partide tanıdığın o uzun bacaklı kızı düşün onunda bacakları güzeldi değil mi? Ama bu kadar değildi offf! Delirecem! Dokunmak istiyoruuum!!!

Y/N: Jungkook?

JK: h-hım?

Y/N: şey şu bacağımın arkası birazcık kaşınıyor ama ben orayı göremiyorum da sen bakar mısın oraya kızarmış mı diye?

Bacağını bana doğru uzatınca heyecandan elim ayağam boşalmıştı ne yapacağımı bilememiştim. Pşşt! Kendine gel! Sen bu kızla sevgiliydin birlikte uyudunuz hatta öpüştünüz bile! Alt tarafı bacağına dokunacaksın diye girdiğin şu hallere bak! Y/N'in bacağını tutup kaldırdım ve söylediği yere baktım.

JK: bir şey yok.

Y/N: tamam o zaman teşekkür ederi-

JK: dur! Y-yani sanki bir kızarıklık gördüm g-gibi... istersen bacağını okşaya- yani masaj yapabilirim.

Y/N: masaj mı? Ama bacağım kaşınıyor yani masaj ne alaka?

JK: şey ben... masajın iyi geldiğini duydum.

Y/N: tamam ama sevmediğin birisine masaj yapman biraz saçma.

JK: Y/N lütfen her seferinde şunu söylemeyi keser misin?

Y/N: niye? Yoksa seviyor musun?

JK: eğer bir daha sorarsan seninle asla konuşmam.

Y/N: tamam sustum. Hadi bacağıma masaj yap.

JK: koltuğa uzan.

Koltuğa uzanınca hiç beklemeden bacaklarına masaj yapmaya başlamıştım.

Y/N: bacağımın arka tarafı kaşındığına göre sence arkamı dönsem daha akıllıca olmaz mı?

Yok yok bu kız kendini bana siktirtmeye çalışıyor kesin. Şu anda penisimi götünden soksam canı ne kadar acır diye düşünüyorum çünkü gerçekten hakkediyor. Bugs Bunny pijaması giyinen birisi nasıl bu kadar teklikeli olabilir?

Y/N: yarın okula yine kendim mi gideceğim? Hayır yani şimdiden söylede bende sabah daha erken kalkayım sonuçta arabayla gitmiyorum okula.

JK: gerek yok ben seni bırakırım.

Y/N: sen gelmeyecek misin yine?

JK: bilmiyorum.

Y/N: gelme zaten Lian ile arkadaş olduk sen varken benimle belki konuşmaz diye korkuyorum.

JK: NE??

Y/N'in belinden tutup hızla onu çevirip sırtüstü yatırdım.

Y/N: belimi kırdın!

JK: sen onunla birde arkadaş mı oldun?!

Y/N: evet ne var? Hem niyeti kötü değilmiş... belki sevgili oluruz yakışıklı biri sonuçta.

JK: Y/N!!!

Y/N: efendim canım?

JK: seninle daha yeni ayrıldık ayrıca o adama güvenmiyorum!

Y/N: hayatımın sonuna kadar seni bekleyemem. Burda oturmuş senin beni affetmeni bekliyorum ama ben yanlış bir şey yapmadım! Bir birimizi tanımadan birlikte olduk tanımadığın kızlarla flört ediyorsun seni tanıdığım günden beri annen öyle şeyler söyleyincede korktum! Beni diğerleri gibi kullanıp atıcağını sanmıştım! Belkide öyleyim?

JK: hayır-...

Bir şey söylememe izin vermeden odasına gitmişti...


Üffff bıktım artık heryerde Taehyungun bu suratını görmekten ama her seferindede gülme krizine giriyorum amk!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üffff bıktım artık heryerde Taehyungun bu suratını görmekten ama her seferindede gülme krizine giriyorum amk!

Foto harika olmuş ㅋㅋㅋ

Üvey Abim JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin