🦋1🦋

56.4K 1.2K 1.9K
                                    

Yeni ailem ile yeni evime gelmiştik. 16 yıl sonra sonunda birileri beni evlatlık edinmişti. En son 7 yaşındayken bir aile beni evlatlık almıştı. Daha ilk günden nefes almamdan bile rahatsız olmuşlardı. Bir gün yanlışlıkla bir bardağı kırdım diyede dayak yemiştim. O kadar çok vurmuştu ki kaşımdaki yara izi hala var. Madem böyle yapacaktılar neden evlatlık aldılar ki?

Umarım yeni ailem iyi insanlardır. Birlikte içeriye girdik. Bayan Jeon'un dediğine göre 20li yaşlarında bir oğlları var. Hep bir abim olmasını isterdim. Bilmiyorum neden havalı gözükürüm diyedir belki?

B.Jeon: oğlum hadi gel kardeşin ile tanış.

Kardeşin dediği için o kadar çok sevinmiştim ki. Şimdiden sevmiştim ailemi. Aşaya yavaş adımlar ile elindeki telefona bakarak gelen kişiyi gördüğümde aklımı kaçırmıştım resmen. Umarım o değildir! Fazla yakışıklı değil miydi??? Umarım kendimi kontrol edebilirim.

B.Jeon: bak Y/N bu benim oğlum Jungkook. Jungkook buda küçük kız kardeşin Y/N.

JK: bana sormadın.

Bunu söylemesi beni üzmüştü. O da biliyor diye zannediyordum.

B.Jeon: oğlum yapma böyle. Yazık kıza bebekliğinden beri kimse onu almamış alan bir kişide dövmüş kıyamadım.

Sesizce söylemişti ama duymuştum. Bu beni daha çok üzmüştü. Beni sevdiği için değil bana acıdığı için almıştı evine.

JK: oldu olacak tüm yetim ve dövülen kızları buraya getir! Hatta bir kaçıyla ben evleniyim iki ev tutarız hep beraber yaşarız ha?!

B.Jeon: Jungkook kızın halini görmüyor musun?

JK: ne varmış halin-

Yüzüme baktığında susmuştu. Saçım dağınık olduğunu sanmıştım bir an saçımı ellerim ile düzelttim ama hala bakıyordu. Kaşımdaki yara yüzünden mi? Yok ondan dolayı olsa neden böyle uzun baksın ki?

JK: iyi tamam. Kalsın. Bende çok yalnızım belki bana kardeşlik yapar küçük hanım.

Aniden değişen kararı beni germişti. Ya o da taciz etmeye kalkarsa?

B.Jeon: ah ayakta kaldık. Gel kızım burası artık seninde evin rahat ol.

Salona geçip oturduğumuzda durmadan etrafa bakıyordum. Çok büyük bir evdi çok güzeldi. Aynı dizilerdeki gibi. Yine bir yanlış yapmamak için aklıma gelen ilk soruyu sordum.

Y/N: şey... evin kuralları nelerdir?

B.Jeon: neleri?

Y/N: kurallar. Yani eve giriş ve çıkış saatleri uyuma saat-

JK: bak bebeği-... şey yani Y/N burda kural falan yok. Tek kural benim odama giremezsin! Girersen çıkamazsın! Çıksan bile... neyse sonra anlarsın.

Burda kalmak istemiyorum bu adam bana çok kötü bakıyor. Neden hep aynı şeyleri yaşıyorum ki?

Üvey Abim JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin