🦋42 final🦋

15K 321 117
                                    

Sınıfa girmemle Suna'nın üzerime atlaması bir olmuştu. Başını çeneme vurduğu için canım acımıştı ve bağırmıştım.

Suna: ah pardon unutmuşum dün geceden sonra bacakların kesin çok acıyordur.

Y/N: çenemi kırdın ondan dolayı bağırıyorum!

Suna: noldu noldu? Ha!? Hadi anlaaaaatt!!!!

Y/N: üff ne kadar meraklısın böyle şeylere.

Suna: hee çok meraklıyımdır. Yolda gördüğüm her insana siz nasıl seviştiniz? Diyorum. Hadi anlat şimdi zil çalacak!

Y/N: g-gerçekten bir şey olmadı. Uyuduk sadece.

Suna: utanıyorsun diye böyle söylüyorsun! Hadi bunda utanılacak bir şey yok anlat.

Y/N: unnie! Olmadı bir şey. Sen aradıktan sonra Jungkook uyuya kaldı.

Suna: tüh! Salak Suna ne diye arıyorsun ki!? Herneyse okul balosu için elbise aldım. Sende aldın mı kız?

Y/N: üff hiç uğraşamam! Dolabımdan ne çıkarsa onu giyinip gelirim.

Suna: salak salak konuşma! Güzel bir elbise alıp okula öyle geliyorsun yoksa seni kapının önünden kovarım!

Y/N: iyi kovabilirsin bende eve giderim. Zaten baloya gitmek istemiyorum.

Suna: tamam ya ne giymek istiyorsan giyin sadece beni yalnız bırakma orda.

Y/N: tüm okul orda olucak yalnız olmazsın.

Suna: gel işte kız! Sinirlendirme beni! Yada benim evimde buluşup birlikte hazırlanalım? Daha eğlenceli!

Y/N: tamam tamam nasıl istiyorsan öyle yaparız ama lütfen sus artık.

Suna: tmm.

Zil çalmıştı ve bir kaç dakika sonra Jungkook ve öğretmen gelmişti. Jungkook bana bakıp göz kırpmıştı dün gece aklıma gelince yanaklarım kızarmıştı.

Suna: birbirinize sapık gibi bakıyorsunuz ayıp be!

Y/N: biri duyacak sus!

Suna: yanaklara bak yanaklara domates gibi kıpkırmızı.

Y/N: Suna!

B.Kim: sesiz olun çocuklar! Y/N hasta mısın kızım yüzün kızarmış.

Y/N: ş-şey...

Suna: hasta değil aşık.

Y/N: a! Şey boğazıma bir şey kaçmıştıda öksürürken kızardım.

Suna: boğazına ne kaçtığını ben çok iyi biliyorum.

Sunanın omzuna vurdum susması için...

Okul balosuna hazırlanmak için Suna'nın evinde buluşmuştuk.

Suna: Y/N çok sade giyinmişsin ama tatlım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Suna: Y/N çok sade giyinmişsin ama tatlım.

Y/N: bence çok güzel oldu şimdi etekli elbise giyipte onun etekleriyle uğraşamam. Hem çok rahat böyle. Yalnız senin giyindiğin elbise değil gelinlik tatlım.

Suna: iyi beni gelin senide damat sansınlar.

Jungkook bizi arabayla almaya gelmişti. Birlikte balonun olduğu yere gitmiştik. Herkes çok şık gözüküyordu. Sanırım gerçek arkadaşlarımı ve gerçek ailemi buldum. Beni yarı yolda bırakmayacak her daim yanımda olabilecek bir sürü insan tanıyorum artık.

JK: durup böyle sabaha kadar birbirimize mi bakıcağız yoksa bizdemi dans edeceğiz?

Elimden tutup beni dansa kaldırmıştı.

JK: yaşlanıp ölene kadar seninle böyle dans etmek istiyorum.

Y/N: yorulmaz mısın?

JK: yorulmam.




Hikayeye artık daha fazla devam edemicem. Aslında aklımda çok güzel şeyler vardı yazmak için ama çok uzun sürer birde son zamanlar pek yazacak vaktim olmuyor. Hikaye bence artık sıkıcı olmaya başlıyordu zaten. Diğer hikayelerime devam edeceğim.

İlk bölüm yayınlandı bakarsanız sevinirim✨

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İlk bölüm yayınlandı bakarsanız sevinirim✨

Üvey Abim JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin