🦋13🦋

24.8K 823 322
                                    

Hi~
Geç attığım için üzgünüm ama hikayelerime giremiyordum bu yüzden gecikti.

Y/N'in anlatımı
Kahvaltımı ettikten sonra bulaşıkları bir kenara koyup yatağa uzandım. Benden hoşlanıyor mu ki öyle şeyler söyledi? Yok kesin diğer kızlarla oynadığı gibi benimlede oynamaya çalışıyor. Ama bakışları çok farklı. Eğer tanıştığımız ilk günden sapık gibi davranmasaydı şimdi ben ona asılıyor olacaktım.
Onu gördüğüm ilk an peşinden koşmayı düşünüyordum.

Yatakta artık canım sıkılmıştı. Ayağa kalkıp aynanın karşısına geçip sırtıma bir daha baktım. Sürdüğü şey gerçekten kötü kokuyordu. Koku odayıda sarmıştı ve daha fazla dayanamayıp odadan çıktım. Tuvalete gidip elimi yüzümü yıkayıp dışarı çıktığımda Jungkookla karşılaştım. Üzerinde bornoz vardı. Bornozun önü çok acıktı ve sıkı bağlamamıştı yani her an bornozu açılabilirdi. Umarım böyle bir şey olmaz.

JK: daha iyi misin?

Y/N: hı hı.

Birden aklıma odada bana söyledikleri gelmişti. Gerçekten çok utanmıştım. Yanından geçip odama gidip yatağa uzandım. Bir az bekledikten sonra yeniden ayağa kalkıp bulaşıkları alıp mutfağa gittim. Bulaşıkları makinaya yerleştirip salona girdim. Ne yapacaktım şimdi? Yapacak bir şey bulamıyordum boş boş oturmaktanda sıkıldım.

Birden kapı açılmıştı ve baya Jeon'un geldiğini sandım ama burda çalışan kadınmış gelen. Galiba alışverişten dönmüştü. Selam verdikten sonra mutfağa gitmişti. Ah dayanamayacağım bu sürdüğü şey gerçekten iğrenç kokuyor. Kokudan zehirlenip öleceğim artık!

Koltuktan kalkıp üst kata çıkıp banyoya gitmek için havlumu aldım. Odadan çıkıp banyoya doğru gittim ve tam kapıyı açacakken kapı açılmıştı. Tamamen unutmuşum Jungkook banyoya gitmişti değilmi?

JK: benimle birliktemi duş almak istiyorsun?

Y/N: h-hayı-

JK: ben çoktan duşumu aldım ama istersen bir kerede seninle yapabilirim hadi gelsene.

Elimi tutup banyonun içine çekince ne yapacağımı bilememiştim. Üzerindeki bornozu çözmeye başlayınca hızla yakalarından tutup açmasını engelledim.

Y/N: n-ne yapıyorsun?!

JK: asıl sen ne yapıyorsun? Benimle duş almak isteyen sensin.

Y/N: hayır istemiyorum. Banyoda olduğunu unutmuşum. İzninle duş alacağım. Tek başıma!

JK: duş alamazsın daha az önce beline merhem sürdüm.

Y/N: 3-4 saat geçmiştir çok kokuyor dayanamıyorum.

JK: daha uzun kalması gerekiyor.

Y/N: istemiyorum daha uzun kalmasını.

JK: tamam akşam uyumadan önce bir daha sürerim sabaha kadar kalsın daha iyi.

Y/N: senin sürmene gerek yok annen yapar!

JK: annem geç geliyor.

Y/N: o gelene kadar beklerim bende. Şimdi çıkar mısın lütfen?

JK: yakalarımı bırakırsan çıkarım.

Yakalarını bıraktığım anda bornozu açılmıştı hemen gözlerimi ellerimle kapatırken Jungkook'un güldüğünü duydum.

Y/N: ya sapık mısın nesin sen?! Bıktım usandım senden çık git!!

Kapının kapandığını duyunca gözlerimi açmıştım. Gerçekten deli bu adam. Hayır anlayamıyorum böyle iyi kalpli iyi bir kadının nasıl böyle sapık ve terbiyesiz bir oğlu oldu? Babasına mı çekmiş bu acaba? Ay ölü adamın arkasından ne diyorum ben tövbe.

Duşumu aldıktan sonra bornozuma sım sıkı sarılıp banyodan çıktım. Maazallah şimdi o sapık bir yerlerden çıkar. Odama girip pijamalarımı çıkarıp giyinmeye başladım ki kapı birden sertçe açılmıştı hemen tişörtümle önümü kapatırken aynı zamanda bağırıyordum.

JK: g-gerçekten pardon! Bilmiyordum. Özür dilerim bilmiyordum! Pardon pardon!

Odadan hemen çıkıp kapıyı kapatınca tişörtümü hemen giyinip sakinleşmek için yatağa oturup elimi kalbimin üzerine koydum. Kapıyı tıklayınca derin bir nefes alıp verdim. Kapıyı şimdimi tıklıyor gerçekten mi? Odaya girmeden önce bunu yapabilirdi!

JK: girebilir miyim?

Y/N: girebilirsin.

Kapıyı açıp girdiğinde hem sinirden hemde utancımdan dolayı yüzüne bakamıyordum. Bu gün bu odadan hiç çıkmamam gerekirdi....

🎬

Jin'in doğum günüydü ama dediğim gibi hikayelerime giremiyordum bu yüzden bu konu ile ilgili bir şey paylaşamadım😢

Jin'in doğum günüydü ama dediğim gibi hikayelerime giremiyordum bu yüzden bu konu ile ilgili bir şey paylaşamadım😢

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu arada bu performansı izledikten sonra hala doğru dürüst nefes alabilen varmı aranızda😂

Üvey Abim JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin