🦋8🦋

26.3K 887 203
                                    

Teneffüste Suna beni sınıftaki tüm kızlarla tanıştırdı. Hepsi çok tatlıydı. Ayrıca bu sınıf eski sınıfım gibi değildi. Yani popüler kızlar bir gurup olup ezik kızlar başka bir gurup olmuyordu. Hepsi birlikte çok iyi anlaşıyorlardı. Ama Suna bana daha yakın davranıyordu. Onda liderlik gücü görüyorum. Yani bir orduyu hiç zorlanmadan yönlendirebilecek bir güce sahipmiş gibime geliyor.

Suna: kantine gidelim mi? Çok güzel çikolatalar var 2-3 tane yemem gerekiyor.

Mina: Suna sen diyete başlamadın mı? Depresyona girmiş gibi sürekli çikolata yiyorsun.

Suna: bence ben çok zayıfım. Diyetimi bozuyorum. Y/N sen diyet yapıyor musun?

Y/N: hiç denemedim.

Suna: hahahaha çok çok komiksin. Hiç diyet yapmadan böyle ince kalmak imkansız.

Y/N: benim midem küçük fazla yemek yemiyorum.

Suna: ah şaka yapıyor şaka gülün gülün! .... ciddisin sanırım? O zaman spor yapıyorsun. Fiziğin çok güzel ama çok kapalı giyiniyorsun.

Y/N: spor yapmayı denedim aslında... ama çok yorucu her gün spor yapmak. 3. Günden sonra bıraktım.

Suna: o zaman birlikte çikolata yemeye gidiyoruz. Ah çilekli sütler bitmemiştir umarım hadi gidelim!!

Kolumdan tutup beni kaldırdı ve kantine kadar bırakmadı. Elinde bir sürü çikolata ve çilekli süt ile gelip yanımda oturdu.

Y/N: bunlar bir az fazla gibi.

Suna: fazlamı? Ah sorun yok ben yerim hepsini.

Y/N: hastalanabilirsin ama.

Suna: bir şey olmaz hadi sende ye.

Elime bir çikolata alıp yemeye başladım. 5 dakika sonra sınıftan bir kaç kişi daha gelip yanımıza oturmuştu. Onlarda yiyeceklerden yemeye başlayınca Suna onlara ters ters bakmaya başlamıştı. Ders zili çaldığında kantinden çıkıp sınıflarımıza gittik.

Saat 16:00da okul bitmişti. Bu gün öğle yemeğinde başka sınıflardanda bir kaç kişi ile tanışıp arkadaş olmuştuk. Umarım bu gün beni almaya bayan Jeon gelir. Jungkook ile karşılaşmak istemiyorum özelliklede bu sabahki olaylardan sonra!

Korna sesi gelince o tarafa baktım. Maalesefki Jungkook gelmişti. Yavaş adımlarla gidip arabanın arka koltuğuna oturdum. Arkasını dönüp bana baktı.

JK: taksi şöförü değilim geç öne.

Y/N: burda oturmak istiyorum.

JK: önde oturacaksın!

Y/N: istemiyorum! Hem ne olacakki arkada oturursam?

JK: Y/N öne gelip oturacak mısın yoksa gelip kucağımamı alayım?

Sinirden kızarmıştım resmen! Arabadan çıkıp ön koltuğa oturdum.

Y/N: oldumu?!

JK: olmadı! Kemerini tak!

Kemerimi sertçe çekince sıkışmıştı bir daha çektim ama olmuyordu.

JK: insan gibi nazikçe çek şunu!

Elimi itip kemerimi takmak için uzandı. Bir anlık göz göze gelmiştik. Bu çok tuhaftı ikimizde bir anda paniğe kapılmıştık. Kemerimi hızla takıp geri çekilmişti. Ne oldu az önce??

Bir şey demeden hemen arabayı çalıştırıp sürmeye başladı. Eve gidene kadar tek bir kelime bile söylememiştik ikimizde ve bu çok tuhaf hissettiriyordu.

🎬

Üvey Abim JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin