🦋11🦋

25.3K 1K 313
                                    

Jungkook odadan çıkınca gözlerimi kapatmıştım yeniden. Bir kaç dakika sonra kapı yine açılmıştı bayan Jeon kapıyı açıp beni yatağın üzerinde bu şekilde yatarken görünce endişelenip hemen yanıma gelmişti.

B.Jeon: göster bakıyım nereni çarptın.

Sırtımı dönüp elbisemi yukarıya kaldırınca bayan Jeon şok olmuştu.

B.Jeon: Y/N sırtın nasıl bu hale geldi?

Y/N: tezgahın sivri ucuna çarptım.

B.Jeon: ah birde bana önemli bir şey yok diyorsun sen sırtının haline baktın mı? Yarın okula gitme. Jungkook yarın sana eczaneden krem falan alır evde kal bir kaç gün.

Y/N: yok gerçekten iyim. Hem okulun ilk haftasından gitmemezlik yaparsam ayıp olur.

B.Jeon: ne ayıbı kızım bilerek çarpmadın ki. Hadi uyu sen.

JUNGKOOK'un anlatımı
Telefonumda yeni tanıştığım bir kızla yazışırken annem odama girmişti.

Annem: Jungkook Y/N yarın okula gidemeyecek. Yarın eczaneye uğra krem al sırtı çok kötü gözüküyor.

JK: kötü mü? Sen baktın mı? Nasılmış?

Annem: sırtı morarmış birazda şişmiş. Kremi aldıktan sonra güzelce sırtına sür. Eğer senin sürmeni istemezse beni ara tamam mı?

JK: tamam.

Ben önemli bir şeyi yoktur diye fazla endişelenmemiştim ama eğer annemin dediği gibi kötüyse durumu... aman bana ne! Zaten deminde vicdanım yüzünden gidip su götürdüm ona. Birde yetmiyormuş gibi suyu içirdim. İyice kölesi oldum kızın! Işıklarımı kapatıp yatağıma girdim. Bir kaç saat kızla mesajlaştıktan sonra telefonu kapatıp tam uyuyacakken ağlama sesi gelmeye başlamıştı.

Odamdan çıkıp karşımdaki odanın kapısını açtım. Y/N sırtını tutmuş ağlıyordu gerçekten bu kadar mı kötü? Yanına gidip yatağına girdim şaşkınlıkla bana bakıyordu.

JK: gel.

Başını göğüsüme koyup bir bacağınıda bacaklarımın üzerine koydum.

Y/N: neden yanımda uyuyorsun?

JK: böyle daha rahat uyursun. Hem sırtın daha az acır böyle. İyi misin?

Y/N: iyim.

JK: özür dilerim. Canının bu kadar çok yandığını bilmiyordum.

Y/N: tüm gece birlikte mi yatacağız?

JK: eğer istiyorsan.

Y/N: birlikte yatmamızı istemiyorum. Ama böyle çok daha rahat.

JK: söz bir şey yapmayacağım. Uyuyalım artık çok yorgunum.

Gözlerimi kapatıp Y/N'a daha sıkı sarılıp uyudum. Saçları çok güzel kokuyordu bir bebek gibi kokuyordu. Bebeklerin nasıl koktuğunu bilmiyorum ama bence Y/N gibi kokuyorlardı.

Sabah uyandığımda Y/N hala üzerimde yatıyordu. Elimi çenesine götürüp başını yukarıya kaldırıp yüzüne baktım. Neden bu kadar güzel? Onun yaşıtlarındaki kızların bu kadar güzel olduklarını sanmıyorum. En azından benim için. Estetik falan mı yaptı? Yüzü çok doğal gözüküyor ama? Burnunu kesin yaptırmıştır! Yok yaptıracak parası yok. Estetik olmak için daha çok genç. Bence. Yani.

Y/N'i uyandırmamaya çalışarak zar zor telefonuma uzanıp elime aldım. Bir kaç selfi çektim ve telefonu kapatıp yerine koydum. Ben yüzünü incelerken birden dudaklarını büzmüştü ah~ sınırlarımı fazlasıyla zorluyordu. Yavaş yavaş kıpırdanmaya başlayınca uyandığını anladım. Uyanmadan önce dudaklarını mı büzüyor? Gözlerini açıp bana bakmıştı sonra utanıp üzerimden çekilmişti.

JK: sırtın hala acıyor mu?

Y/N: bir az acıyor ama dün geceki halinden çok daha iyi.

JK: tamam. Ben eczaneye kadar gidiyorum sende ben gelene kadar kalkma.

Odama gidip üzerimi değiştirdim ve eczaneden kremleri alıp eve döndüm. Y/N'in odasına girdiğimde yatakta tatlı bir şekilde uzanıyordu. Benden sürekli kaçmasa birlikte ne kadar çok eğlenebileceğimizi gösterirdim ona.

JK: sırtını dön.

Y/N: sen mi süreceksin?

JK: süremez miyim?

Yavaşça arkasını dönünce şaşırmıştım. İtiraz edeceğini düşünmüştüm. Eğer itiraz etseydi şimdi kavga ediyor olabilirdik. Elbisesini yukarıya çekince sırtındaki morluğu görmüştüm. Bu kadar kötü görüneceğini tahmin edememiştim.

🎬🎬🎬

Sınır: 65 vote lütfen~

Sınır koyarsam belki bölümleri daha hızlı atabilirim.💜

Üvey Abim JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin