🦋33🦋

16.1K 593 197
                                    

Akşam geç saate kadar bayan Jeonun gelmesini bekledim salonda. Jungkook ile aramızdaki ilişkiyi uygun bir şekilde anlatmaya çalışacağım. Bayan Jeon eve geldiğinde beni salonda görmeyi beklemediği için şaşırmıştı.

B.Jeon: Y/N güzelim sen daha yatmadın mı?

Y/N: yok yani sizinle konuşmamız gereken bir konu var. Biliyorum işten geldiniz yorgunsunuz ama.

B.Jeon: hiç sorun değil anlat ne oldu?

Y/N: şey... hani geçen gece bana Jungkook ile fazla yakın olmamamı söylemiştiniz ya? İşte galiba onun için biraz geç kaldık ç-çünkü şey... şey oldu...

B.Jeon: tamam... Y/N önce biraz sakinleş ve olayı bana baştan anlat dinliyorum.

Y/N: şimdi geldiğim günden beri Jungkook bana çok yakın davranıyordu. İlk başlarda onu reddetim ama sonradan ondan hoşlanmaya başladım. Nasıl oldu bilmiyorum ama sevgili olduk. Biliyorum çok kızacaksınız ama onu çok seviyorum. Siz o gece bana öyle şeyler söyleyincede korktum ve ondan ayrıldım ama bana kötü davranmaya başladı.

B.Jeon: Y/N... güzel kızım... SEN SALAK MISIN?!!(skallsndk şaka şaka!)

B.Jeon: Y/N ben bunun için sana neden kızayım ki? Eğer Jungkook'un hisslerinden eminsen ve seni yarı yolda bırakmayacağını biliyorsan o zaman benim için sorun yok. Ben oğlumla pek vakit geçiremiyorum belki değişmiştir belki seni gerçekten seviyordur.

Y/N: nasıl yani... o-onunla birlikte olmama izin veriyor musunuz?

B.Jeon: bunun için benden izin istemen gerekmiyorki. Hadi geç oldu git uyu sen.

Y/N: tamam teşekkür ederim.

Hemen odama girip yatağıma uzanmıştım yaa~ çok mutluyum! Eminim yarın Jungkook bunları duyunca o da çok sevinecek.

Sabah nedense erken uyanmıştım akşamda heyecandan uyuyamamıştım ama kendimi yorgun hissetmiyordum heyecanlıydım. Hemen duş alıp dolabımı açtım.

Çantamı hazırlayıp odamdan çıkınca Jungkook'ta odasından çıkmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Çantamı hazırlayıp odamdan çıkınca Jungkook'ta odasından çıkmıştı. Gözlerini devirip odanın kapısını kapatıp merdivenlere doğru yürüdü.

Y/N: sanada günaydın.

Bir şey demeden gitmişti. Kahvaltı yapmaya gideceğimizi sanmıştım ama dışarı çıkmaya gidiyordu.

Y/N: nereye daha kahvaltı etmedik.

JK: aç değilim.

Y/N: ama okula gitmek için daha çok erken.

JK: okula gideceğimi söylemedim.

Y/N: beni kim götürecek?

JK: çocuk değilsin kendin git.

Y/N: Jungkook!

Hemen yanına gidip elini tutmuştum. Sonrada karşısına geçip ona yaklaşıp diğer elinide tutmuştum.

Y/N: ben dün gece annenle konuştum. Ben annen ilişkimizi istemediğini düşündüğüm için senden ayrıldım ama anneni yanlış anlamışım. Senin beni diğer kızlara yaptığın gibi kalbimi kıracağına ve benimde üzüleceğimi düşündüğü için beni uyarmak istemiş.

JK: bitti mi? Gidebilir miyim?

Y/N: n-ne? Birlikte olmayacak mıyız yeniden?

JK: sen annemin kurduğu iki cümleye inanarak zaten ilişkimizi bitirdin.

Y/N: ne yani annen yalan mı söylüyordu? Peki ya o flört ettiğin kızlar kimdi? Telefon numaralarını alıp sabah akşam mesajlaştıkların? Odandaki duvarda asılı olan fotoğraflar?

JK: çekil yolumdan Y/N. Çekil.

Y/N: ya~ gördün mü? Söyleyecek bir sözün olmayınca böyle kaçıyorsun işte!

Kahvaltımı yapıp okula gitmiştim. Jungkook kesin gelmeyecek.

Suna: naber?!

Y/N: ay! Korkuttun beni!

Suna: derin derin düşüncelere dalmışsın söyle ne oldu?

Y/N: yok bir şey.

Suna: söyle söyle.

Y/N: kimseye söyleme tamam?

Suna: he he tmm.

Y/N: şimdi ben sevgilimden ayrıldı-

Suna: oha senin sevgilin mi var?!

Y/N: ya yavaş!!! İstersen eline mikrofon al tüm okula duyur!

Suna: pardon.

Y/N: neyse biz benim yüzümden ayrıldık o benden ayrılmak istememişti ama ben şimdi çok pişmanım ve barışmak istiyorum ama o birlikte olmamızı artık istemiyor. 

Suna: hım~ çok karışık anlattın ama ben alışkınım. Seni kıskanıyor mu?

Y/N: eh bilmem galiba evet.

Suna: peki ya sana deliriyor mu?

Y/N: o ne biçim bir soru?

Suna: yani seni izlemeyi seviyor mu süreki öpüp koklaşıp seviş-

Y/N: tamam anladım sus artık! Herkes duyacak sınıfın ortasındayız!! Ayrıca evet öyle şeyler yapmayı seviyor.

Suna: kıskandıracaksın onu o zaman!

Y/N: ne?!! Kiminle peki?

Suna: ya onu kıskandırmak için illa başka bir erkeğemi ihtiyacın var?

Y/N: evet. Başka türlü nasıl kıskandırabilirim?

Suna: onu düşünmediğini sanmasını sağla sürekli dışarıya çıkıp arkadaşlarınla eğleneceğini söyle. Daha açık elbiseler giyin diyecem ama onu sen yapamazsın. Ama açık elbise her zaman işe yarar! Bu kız bu elbiseyle nereye gidiyor diye düşünmeye başlar.

Y/N: deneye bilirim. Ne var bunda herkes giyiniyor.

Suna: ben zaten hep yanında olacağım. Eğer rahatsız olursan yanında daha kapalı elbiseler götürüp bir yerde değiştire bilirsin.

Y/N: yok yok ben yapıcam! Zaten o dayanamaz evden adımımı dışarıya atmama izin vermez.

Suna: tamam sen bilirsin.


Hellossss
Aslında her iki günde bir bölüm atmayı düşünmüştüm ama yapamadım😐 yinede denerim iki günde bir bölüm atmayı.

Üvey Abim JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin