🦋17🦋

23.1K 765 615
                                    

Sabahın köründe kulaklarımın dibinde düdük çalınması ile uyanmıştım. Kulaklarımı kapatıp gözlerimi açmıştım. Jungkook başımda dikilmiş ağızındaki düdüğü durmadan çalıyordu.

JK: kalk işimiz var seninle!

Y/N: pazar ya bügün pazar!! Gidip zıbarsana niye geldin?

Saate baktığımda saat yediydi.

Y/N: saat daha 7!!! Ne istiyorsun sen benden?!

JK: ders vereceğim sana.

Y/N: ne dersi sabahın köründe?!

JK: zor durumlarda kendini basıl kurtarırsın dersi.

Y/N: ne?

JK: hadi kalk! Üzerini değiştir birlikte kahvaltı yapıp hemen çalışmalara başlayacağız!

Jungkook odadan çıktıktan sonra sinirden yatakta tepinmeye başladım. Elimi yüzümü yıkayıp üzerimi değiştirdim.

Kahvaltı yapmak için aşaya indim Jungkook oturmuş kahvaltı ediyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kahvaltı yapmak için aşaya indim Jungkook oturmuş kahvaltı ediyordu. Bende gidip oturdum.

Y/N: annen nerde?

JK: işe gitti.

Y/N: ama bu gün pazar?

JK: bazen pazar günlerindede çalışması gerekiyor. Bu aralar şirket bir az yoğun.

Y/N: annene biraz yardımcı olmayı ne dersin?

JK: olmaz derim. Orda ona yardımcı olabilecek bir sürü insan var. Ben burda sana yardım edeceğim.

Y/N: benim yardıma ihtiyacım yok.

JK: hım gördük dün gece neler olduğunu.

Y/N: bence kendimi sana karşı çok iyi savundum.

JK: bana karşı! Sen zaten kendini sadece bana karşı savunabiliyorsun. Yani bazen. Ama yabancılara karşı gıkın çıkmıyor. O yüzden hemen kahvaltını bitir çünkü çok işimiz var.

Y/N: neden bu kadar ısrarcısın?

JK: çünkü günün birinde sokağın ortasında sapıklar tarafından sikilmeni istemiyorum bayan çok bilmiş.

Y/N: tamam gel öğret ne öğreteceksen.

Salonun ortasına gidip durduk. Jungkook'un konuşmasını beklerken birden arkamdan sarılmıştı. Yine sapıklık yapıcağını düşünmüştüm ve belimi sımsıkı saran kollarından tutup çekmeye çalıştım.

Y/N: n-ne yapıyorsun yine?

JK: şu anda beni sokaktan geçen her hangi biri gibi düşün. Kollarımdan kurtulmaya çalış.

Y/N: nasıl?

JK: kendi yöntemlerinle kurtulmaya çalış sonra ben sana kendi yöntemlerimi söylerim.

Y/N: tamam. Önce adamın kim olduğunu sorarım sonra beni bırakmasını söylerim-

JK: Y/N adam seni birazdan becericek sen adamla sohbet muhabbet ediyorsun.

Y/N: ama ya kötü birisi değilse? Ya tanıdığım birisiyse?

JK: öylemi? Ya adam şöyle bir şey yaparsa...

Arkamdan kendini bana daha çok bastırıp eliyle göğüsümü avuçladığında elini sertçe itmeye çalıştım.

Y/N: ya yapma acıtıyorsun!!

JK: acır tabi! Hala adamın iyi birisi olduğunu mu düşünüyorsun?

Y/N: ama nasıl kurtulucağımı bilmiyorum! Sen söyle.

Beni bırakınca arkamı dönüp ona baktım. Gözü göğüslerime kaymıştı bir an sonra sırıtıp başını eğmişti.

Y/N: ne sırıtıyorsun ya?!

JK: göğüslerin çok yumuşakmış. Gerçeği buraya geldiğin ilk gece bunu fark etmiştim ama daha önce hiç dokunmamıştım.

Y/N: üff ben istemiyorum bana bir şey öğretmeni!

JK: tamam tamam! Şaka yaptım.

Y/N: bir daha böyle bir şey yaparsan...

JK: yapmayacağım. Şimdi sana böyle bir durumda ne yapacağını söyleyeceğim. Öncelikle biri arkandan sarıldığında başının arkasıyla sertçe yüzüne vuracaksın. Sonra hızlı bir şekilde arkanı dönüp bacak arasına tekme atacaksın. O kendiliğinden önüne eğilecek ve sende iki elinle başından tutup dizinle yüzüne sertçe vuracaksın. Bu kadar basit.

Y/N: oldu olacak kafasına taşta atayım?! Bu ne ya adam öldü resmen. Hem ben vuramam zarar veririm diye korkuyorum.

JK: zaten zarar vermek için öğretiyorum bunları sana. Adama vurmadan nasıl kaçabilirsinki?

Y/N: imdat diye bağırırım?

JK: belki etrafta kimse yoktur?

Y/N: tamam diyelim vurdum ya adam benden daha hızlı koşuyorsa?

JK: o zaman adamın kafasına vurduktan sonra bacağına sert bir tekme atacaksın sonra olabildiğince hızlı bir şekilde koşup eve gideceksin. Şimdi sana bir kaç şey daha göstereceğim sonra bahçeye gidip 10 tur koşacaksın.

Y/N: yuh! Atmıyım ben niye koşturuyorsun?

JK: daha hızlı koşabilmen için bacaklarının güçlenmesi gerekir diye söyledim.

🎬




İyiki doğmuş küçük Taemiz🎉💜

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İyiki doğmuş küçük Taemiz🎉💜

Şu Taehyung ve Jungkook'a çirkin diyen kadına da çok gıcık oldum. Hemde Taehyungun doğum gününde böyle şeylerin çıkması sinirlerimi bozdu.😡

Umarım bu olaydan diğer yabancı Armilerin haberi olmaz yoksa suç yine T-Armilerin olucak. Kadında özür dileyeceğine dahada kötü şeyler söylemiş orda olup ağızına bir tane çakmayı çok isterdim yada işinden kovulmasını😒

Üvey Abim JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin