🦋12🦋

25.3K 909 105
                                    

Yavaşça kremi sırtına sürerken hiç kıpırdamadan yatıyordu. Elimle yavaşça sırtını çarpmadığı yerlere dokunmaya başlayınca birden elimi itip oturur pozisyona gelmişti.

Y/N: ne yapıyorsun ya?!

JK: kremi sürüyorum.

Y/N: burası çarptı burası! Diğer yerlerime neden dokunuyorsun?! Bende salak gibi sana güvenip sürmene izin verdim. Ver! Kendim sürerim.

JK: sırtını çarptığın yeri sadece dokundum. Sen sırtını göremiyorsun ama sırtında büyük bir morluk var!

Y/N: ben sırtımı dün gece gördüm!

JK: belki dün geceden bu güne kadar büyümüştür morluk?

Ayağa kalkıp aynanın karşısına geçip sırtına bakmaya başladı.

Y/N: yalancı sapık!

JK: a tamam tamam. Bu sefer gerçekten sadece morluğa süreceğim.

Y/N: kendim yapmak istiyorum.

JK: bırakta yapıyım şunu hadi. Hem kremi sürdükten sonra 15 dakika boyunca sırtını açık bırakmalıymışsın. Sonrada sırtını sarmalıymışım.

Y/N: sadece morluğa krem süreceğine söz ver.

JK: ah~ söz.

Yatağa gelip yüzüstü uzandı. Kremi iyice sürdükten sonra odadan çıkıp banyoya gittim ve ellerimi yıkadım. Kahvaltıyı odasınamı götürsem? Ah yok artık! Bu kadarıda fazla olur! Götürsem mi? Kahretsin!

Mutfağa gidip kahvaltıyı hazırlayıp Y/N'in odasına götürdüm. Eczaneden aldığım bandı beline yapıştırıp yatağa oturur pozisyona gelmesi için yardımcı oldum. Kahvaltıyı bacaklarının üzerine koyup yemesini bekledim.

Y/N: neden bir iyi bir kötü davranıyorsun bana?

JK: eğer sen bana iyi davranıyorsan iyi eğer kötü davranıyorsanda kötü davranıyorum.

Y/N: ama bende sen iyi davranınca iyi kötü davranıncada kötü davranıyorum. Bence bu durumda yanlış yapan sensin.

JK: ben mi? Sana yakınlaşmaya çalıştığımda bağırıp çağırmaya başlayan sensin.

Y/N: ama sapık gibi yaklaşıyorsun korkuyorum!

JK: korkutmak istemiyorum. Sadece bana güvenip kaçmamaya çalış.

Y/N: güvenemiyorum. Bana nasıl baktığını görsen sende korkarsın.

JK: nasıl bakıyormuşum?

Y/N: her an üzerime atlayacakmışsın gibi. Özellikle gözlerime derin derin bakmandan hiç hoşlanmıyorum!

JK: amacım seni korkutmak değil gerçekten. Gözlerimi senden alamam doğal bir şey çünkü çok güzelsin.

Bir anda ağızımdan kaçırdım kelimelere bende şaşırmışken Y/N utancından yemeğini yemeye başlamıştı. Neden ağızımı tutamıyorum?! Ağızımı açıp ne kadar kusursuz olduğunu anlatmak istiyorum ama yapmamalıyım!

JK: b-ben kahvaltı etmeye gidiyorum.

Ayağa kalkıp odadan çıktım. Böylede ondan kaçıyorum zannedecek? Aşaya inip kahvaltımı etmeye başladım. Gerçekten bakışlarımdan rahatsız mı oluyor? Bunu bilerek yapmıyorum farkında olmadan gözlerim gözlerine kayıyor. Çok- çok güzel gözleri var. İnsanın baktıkça bakası geliyor.

🎬




Merhaba bebeklerim🐰
Bölümleri daha uzun yazmamı çok istiyorsunuz ama çok sabırsızsınız. Benim okuldan dolayı yazacak pek zamanım olmuyor o yüzden bölümler geç geliyor. Uzun yazmamı istiyorsanız o zaman dahada geç gelecektir. O yüzden kısa yazmak daha mantıklı geliyor bana neyse görüşürüz by💜

💜💜💜💜💜💜💜🦋💜💜💜💜💜💜💜

Sınır: 70 vote

Üvey Abim JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin