Eve birlikte gelmiştik Jungkook o kadar mutlu gözüküyorduki yemek istiyordum onu çok tatlı. Madem barışmayı bu kadar çok istiyordu ne diye naz yapıyordu?
JK: ee ne yapmak istersin?
Y/N: ne yapıcam üstümü değiştireceğim ödevlerimi yapıcam yemek yiyecem film izleyecem uyuyucam.
JK: bu kadar mı?
Y/N: evet sen ne yapmak istiyorsun ki?
JK: hiç yani yeni barıştık belki birlikte bir şeyler yaparız diye düşünmüştüm ama senin işlerin var.
Y/N: tamam tamam ödevlerimi yapıyım sonra yemek yeriz ve bir şeyler yaparız birlikte okey?
JK: tamam. Bende duş alıyım.
Odama gidip üzerimi değiştirdim...
Ödevlerimi yapıp yarın için çantamı hazırladım. Odamdan çıkıp Jungkook'un kapısının önünde durup üstümü düzeltip kapıyı çaldım. Jungkook yarı çıplak kapıyı açmıştı. Bu çocuk niye sürekli çıplak ya delirecem!
Y/N: yemek- yiyelim... şey- ben aşada beklerim seni.
JK: dur dur dur! Y/N şimdi odana gidiyorsun ve dün gece giyindiğin o tatlı Bugs Bunny pijamalarını giyiniyorsun tamam?
Y/N: ama-
JK: başka bir şey duymak istemiyorum. Dün gece bana ne kadar acı çektirdin sen hiç biliyor musun?
Y/N: tamam giyinecem.
Odama gidip üzerimi değiştirdim.
Dün gece bunları giyindim çünkü Jungkook bana küsmüştü ama şimdi barıştık... hasta taklidimi yapsam acaba?
JK: hadi güzelim bitmedimi daha? Yemeklerimiz soğuyacak.
Aman ne olucaksa olsun! Odadan çıktığımda Jungkook önümde duruyordu. Tamam sakin ol! O senin erkek arkadaşın! Evde tek değilsiniz hizmetçi mutfakta bir şey olmaz! Jungkook bana yaklaşacakken bir adım geriye gitmiştim.
JK: korkuyor musun benden?
Y/N: hayır. Hayır neden korkayım? Korkmuyorum.
JK: yaklaşmama izin vermedin de.
Y/N: dengemi kaybettim öyle geriye doğru şey oldu... acıktım ben gidelim mi?
Birlikte yemeğimizi yemiştik. Galiba demin yaptığım şey yüzünden Jungkook biraz üzülmüştü. Geriye gitmek istememiştim birden yaklaştığını görünce refleks olarak geriye gitmiştim. Ona güvenmediğimi sanmasını istemem.
Y/N: ee şimdi ne yapalım?
JK: bilmem. Film izlemek ister misin?
Y/N: olur. Ama korku filmi izleyelim.
JK: korkmaz mısın?
Y/N: korkarım hemde çok ama tüm gece birbirimize sarılarak uyuyacağımız için bir sorun yok.
JK: tamam ama gece korkudan uyuyamazsan beni uyandırmaya kalkma.... Şaka yaptım Y/N bu kadar ciddi bakma.
Filmi başlatmıştık ve korkutucu bir müzik ile başlamıştı. Kendime neden bunu yapıyorum? Film gittikçe iğrençleşiyordu. Bence böyle sahneler benim yaşım için uygun değil ben daha çocuğum. (Küçülde cebime gir diyeceğiniz dimi??)
JK: başka bir şey izleyebiliriz eğer istersen.
Y/N: y-yo~ neden y-yoksa korkuyor musun?
JK: hayır ama sen korkuyorsun. Kolumu parçaladın.
Y/N: ay pardon farkında değildim. Şey... şimdi bir şey yapıcağım ama hiç sorgulama sadece karşılık ver.
Yaklaşıp onu öpmeye başladım. Neden öyle saçma şeyler söyledim adam sevgilim tabi ikide karşılık verecek çok utanç verici. Tabi bu bana yetmedi birde çocuğun üstüne oturdum. Napıyorsun Y/N? Napıyorsun?!! Jungkook kalçalarımdan tutup sıkmaya başlamıştı. Kalbim deli gibi atıyordu birazdan kötü şeyler yapıcağız!! Hemde bunu ilk ben başlattım!
Birden televizyondan korkunç bir çığlık sesi gelmişti. Korkup kendimi koltuğa attım ve televizyona baktım.
Y/N: ah kalbim! Kalbim fırladı yerinden!
Hemen kumandayı alıp televizyonu kapattım.
Y/N: ya sende gülme! Ne kadar çok korktum senin haberin var mı?
JK: gel gel kıyamam ben sana. Sen kendi seçtiğin filmden korktun mu?
Y/N: ya üff elim ayağam titriyor kalbim biran götüme inip çıktı sen biliyor musun?
JK: sana başka bir şey izleyelim dedim.
Y/N: Jungkook... şey çalışanlar gitmişlerdir şimdiye kadar dimi?
JK: bilmem. Akşam yemeğini hazırladıktan sonra gidiyor ama neden soruyorsun?
Y/N: demin ki yaptığımız... o şeyleri... şu hani kucağındayken.
JK: merak etme. Şimdiye kadar gitmiştir ayrıca salona pek gelmez onun işi mutfakta.
Y/N: tamam.
JK: utanıyor musun?
Y/N: h-hayır.
JK: yanakların öyle demiyor ama...
Yaklaşıp yanaklarımdan öpüp beni kucağına almıştı galiba uyumaya gidiyoruz.
JK: peki bu gece kimin odasında uyuyacağız prenses?
Y/N: senin odana gidebilir miyiz prensim?
JK: olur.
Jungkook kapıyı açtığında hemen kucağından inip etrafa bakmaya başlamıştım.
JK: şimdi anladım neden benim odamda uyumak istediğini. Fotoğrafları çöpe attım.
Y/N: iyi yaptın ama ben zaten onlar için gelmemiştim.
JK: belli oluyor. Hadi gel.
Jungkook'un yanına gidip ona sıkıca sarılmıştım.
JK: Y/N üstümü çıkartsam senin için sorun olur mu? Çok sıcakta.
Y/N: ç-çıkart! Y-yani evet tabi sorun olmaz.
Üstünü çıkartmıştı tüm gece o kasların üzerindemi yatıcağım? Sapık gibi davranıyorum biliyorum ama hem yakışıklı hem kaslı hem tatlı hem seksi hemde yetenekli bir erkek arkadaşınız olsa sizde böyle davranırsınız. Gerçeği ben bu güne kadar ondan her hangi bir yetenek görmedim ama kızların numaralarını almaktan başka yetenekleride vardır herhalde...
Yaaaa~ gördünüz mü iki günde attım. Ne yazıcağımı bilmiyordum bu saate kadar yazıcaklarımı düşünüyordum beynim patladı. Gidip dinlenecem haydi💜