🦋19🦋

21.8K 765 245
                                    

Onunda beni görmesi ile koşarak sınıfıma gittim. Kesin benim için gelmiştir. Umarım beni tanımamıştır yoksa okulunu değiştirip buraya gelir. Sınıfa öğretmen daha gelmemişti hemen gidip Suna'nın yanına oturdum.

Suna: Y/N iyi misin sen? Ne oldu biri seni rahatsız mı etti yoksa?

Suna'nın bunu demesi ile tüm sınıf bana dönmüştü ve cevabımı bekliyorlardı.

Y/N: hayır daha değil ama galiba yakında-

Min: söyle kim o?

Suna: sana ne oluyor be?

Y/N: ya şey benim eski okulumdan biri. Sürekli olarak beni taciz ediyordu şimdide onu koridorda gördüm ve galiba o da beni gördü.

Tüm Sınıf "NE!!" Diye bağırmıştı. Off nerden buldu bu çocuk beni? Öğretmen sınıfa girdiğinde herkes yine yerlerine geçmişti.

Mina: bay Kim acaba yeni bir öğrenci gelmiş olabilirmi?

Bay Kim: bilemiyorum müdür odasından geçerken birini gördüm ama.

Korkudan elim ayağım titrerken Suna elimi tutmuştu. Kulama yaklaşıp fısıldamaya başladı.

Suna: merak etme. Eski okulunu bilmem ama bizim okulda düşman bile olsak birbirimizi koruyup kolluyoruz.

Söylediği şey beni biraz rahatlatmış olsada hala titriyordum.

Bay Kim: umarım bizim sınıfa getirmezler. Getirseler bile biraz akıllı olsun notlarınız yine berbat yine berbat!

Joon: hadi be!

Bay Kim: birde özel okula geliyorsunuz yazıklar olsun size.

Kapı açılmıştı ve içeriye o girmişti. Öğretmeni umursamadan gözlerini bana dikerek yaklaşmaya başladığında bay Kim ona seslenmişti.

Bay Kim: kapı çalmak diye bir şey var. Ayrıca sınıfıma benden izin almadan girmen çok kabaca.

Lian: adım Lian yeni öğrencinizim. Müdür bu sınıfta olacağımı söyledi.

Bay Kim: üzerindeki üniformalar bizim okulun forması değil ama.

Lian: yarın alırım. Bu günlük böyle gelebilirmişim.

Bay Kim: boş bir yere geçip otur.

Lian: ben burda oturmak istiyorum.

Suna'nın yanına geçip kalkmasını istedi. Suna sert bakışları ile ona bakarken Min konuşmuştu.

Min: yalnız o taraf kızların bölgesi. Onlar rahatsız olmadan bu tarafa gelirsen sevinirim.

Lian: nerde oturacağımı sana mı soracağım?

Suna: burda kızlar ve erkekler ayrı oturuyor diğer tarafa geç.

Suna'ya kötü kötü bakarak onu korkutmaya çalışıyordu ama Suna tepki vermiyordu ve Lian'nın gözlerine dik dik bakıyordu. Lian diğer tarafa geçip boş bir yere oturdu. Arkada oturduğu için onu göremiyordum ama bakışlarının üzerimde olduğunu hissedebiliyordum.

Zil çaldığında Suna yanımdan 1 saniye bile ayrılmıyordu yani daha doğrusu nerdeyse tüm sınıf sırf benim için sınıftan çıkmadıklarını hissetmiştim. Genelde tüm sınıf kantinde yiyecek almak için sırada beklerken şimdi hepsi yerlerinde oturmuş bir şeyler ile uğraşıyorlardı. Lian birden yerinden kalkıp elimden tutup çekmesi ile herkes ayağa kalkmıştı. Suna elimi Lian'nın elinden kurtarıp koluma girmişti.

Suna: kantine gidelim.

Suna ile önden gitmeye başlayınca arkamızdan sınıftakilerde geliyordu. Böyle davranmaları beni hem geriyordu hemde rahat hissettiriyordu ama artık korkmuyorum. Kantinde kızlarla yiyecek bir şeyler alıp oturup yemeye başladık. Anlaşılan artık okulda rahat rahat takılamayacağım. Her saniyeyi korku ile geçireceğim.🎬


Selamlar
Valla burda 1 metreden fazla kar yağdı sizin oralardada var mı kar??

İsviçre delirdi galiba. 2 hafta önce ne kar vardı ne de fazla korona ama okulları kapattılar. Şimdi sokaklar karlarla dolu adım atamıyoruz ama okulları açacaklarını söylüyorlar aq.

Üvey Abim JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin