Y/N'in anlatımı~
Sabah erkenden uyanıp okul üniformamı ütüledim. Evet artık okula üniformayla gitmeyi karar verdim.(Olm bundan daha güzel bir üniforma niye bulamadım la? Hepsi çok kötüydü)
Bakalım Jungkook bey bu günde okula gelmeyecek mi. Kahvaltıda yalnızdım galiba gelmeyecek. Yalancıya bak dün gece beni okula bırakacağını söylemişti! Belkide uyuyakalmıştır. Kahvaltımı hızla bitirip üst kata çıkmıştım. Jungkook'un kapısını çalıp açmasını bekledim.
Y/N: hani beni okula götürecektin??
JK: dün gece bana küstüğünü sanmıştım. Değil miyiz?
Y/N: ne- küsüz! Küsüz ama yinede beni götüreceğini söylemiştin! Hem ben şimdi tek başıma gidersem geç kalırım!
JK: ne bu? Niye böyle giyindin?
Y/N: okul kurallarına uyuyorum!
JK: müdür ilk geldiğin gün-
Y/N: bu okulda kendimi rahat hissediyorum kimse bana zarar vermiyor. Eski okulumda olsaydım hayatta giyinmezdim.
JK: a-ama etek-
Y/N: evet biliyorum etek çok güzel! Hadi aşada bekliyorum üstünü değiştirip gel!
Okula vardığımızda arabadan inmiştim etek giyinmeye pek alışkın olmadığımdan rüzgar eteğimi biraz havaya kaldırmıştı Jungkook hemen eteğimi tutmuştu.
JK: dikkatli olsana!
Y/N: alışkın değilim!
JK: ellerini eteğinin üzerine koyacaksın yoksa tüm okul seni becermek için sıraya girecek!
Y/N: terbiyesiz! Sen eve gitsene!
JK: sana ne ben burda çalışıyorum! Okulda kalıcağım bu gün. Hadi sınıfa git zaten herkes bakıyor! Götünüde fazla sağa sola sallama adam gibi yürü!
Y/N: pardon?! Ben ne zaman salladım ya?!
JK: bana mı öyle geliyor?!
Y/N: evet!
Hızlı adımlarla sınıfıma çıkmıştım. Ben Jungkook'u kıskandırmak için böyle giyindim ama şimdiden utanmaya başladım. Herkes bana bakıyormuş gibi hissediyorum. Yerime oturup kitaplarımı masaya koydum Suna büyük bir enerji ile sınıfa girmişti.
Suna: Günaydın!
Y/N: günaydın... iyi misin?
Suna: evet evet! Bu gün kendimi acayip iyi hissediyorum nedensizce!
Y/N: emin misin? Belki bir nedeni vardır.
Suna: sen ne demeye çalışıyorsun bakıyım ha? Y/N! Y/N okul forması giyiniyorsun!!!
Y/N: sende giyiniyorsun ben böyle bağırıyor muyum?
Suna: ya üff! Espiride yapamıyorsun! Geçen gün bahsettiğin şu sevgilini kıskandırmak için giyindin kesin!
Y/N: evet ve galiba işe yarıyor.
Suna: sevgilin kim?
Y/N: e şey onu söylemesem?
Suna: ya~ arkadaş olduğumuzu sanıyordum!
Y/N: tamam söyleyeceğim. Şey ismi Je....
Suna: ne? Nededin anlamadım.
Y/N: ismi Jeon Jungkook!
Suna: neyy?!!? Bir saniye bizim burda sınıfta sabah akşam oturup bizi dikizleyen Jeon Jungkook'mu?
Y/N: evet.
Suna: güzel seçim kardeşim ama senin boyun daha kısa olsaydı yada onun boyu biraz daha uzun olsaydı çok yakışırdınız!
Y/N: ne demen senin boyun onun boyu ne diyon sen?
Suna: hayır yani erkekler sürekli "ben kendimden daha kısa olan kızlardan hoşlanıyorum" gibi saçma şeyler söylüyorlar seninde maşallah bacakların benim boyum kadar.
Y/N: benim boyum normal 1.70 im ben. Hem ayrıca bacaklarımı ne kadar sevdiğini bir bilsen.
Suna: ooo~ edepsiz şeyler yapmadınız dimi kız?
Y/N: y-yapmadık! Ö-öyle usluyuzki biz!
Suna: lan harbiden seviştiniz mi?!
Y/N: bağır bağır kimse duymuyor zaten! Salak salak konuşma Suna!
Suna: Suna değil Unnie! Ben senden büyüğüm!
Y/N: öyle şeyler yapmadık! Hem ben hayatta yapmam daha çok erken!
Suna: hı~ tabi canım bende inandım! Bana bak bacaklarını şöyle yap daha güzel gözükür bak....
Y/N: nasıl...
Suna bacaklarımı nasıl koyucağıma, nasıl oturup kalkıcağıma, nasıl giyiniceğimi falan anlatırken bende salak gibi dinliyordum. Ne yaptığımı bende bilmiyordum sadece dediklerini yapıyordum.
Allahım sonunda şu okullar bitiyor!!! Bu nasıl bir hayattır amk sadece 3 hafta yaz tatilim var. Geçen yaz 5 veya 6 hafta falan tatildik noluyo?
Yemin ederim sadece üç haftacık yaz tatilim olduğunu hatırladıkça deliriyorum intahar etcem!Sen gel bir yıl boyunca okula git götünü yırt her sabah saat altıdan akşam altıya kadar sonrada sadece üç haftacık bir yaz tatilin olsun oldu amk!