🦋28🦋

20.2K 902 387
                                    

Y/N'in anlatımı
Okula gitmek için hazırlanıp çantamıda alıp kahvaltımı etmeye gitmiştim. Okuldan sonra kontrole gideceğim için biraz gergindim. Ya bana bir şey yaptıysalar? Çok utanç verici! Çok korkunç!

JK: Y/N kahvaltını doğru düzgün yesene.

Y/N: yedim ben hadi gidelim.

JK: otur yemeğini bitir sonra gideriz.

Yemeğimi hemen bitirip çantamı alıp çıkmıştım. Jungkook'ta geldiğinde arabanın kilidini açmasını bekledim.

Y/N: e hadi!

JK: önce bir konuşalım.

Yanıma gelip ellerini belime sarıp beni kendisine iyice yaklaştırdı.

JK: kontrole gideceksin diye bu kadar gergin olmana gerek yok.

Y/N: ama ya bana gerçekten bir şeyler yaptıysalar?

JK: sen önce anlat bana bir uyandığında herhangi bir yerin ağrıyor muydu?

Y/N: başım ağrıyordu.

JK: başka?

Y/N: başka ne? Bu nasıl bir soru ya?

JK: kalçaların veya v***nandan bahs ediyorum güzelim.

Y/N: y-ya! S-sorarken i-insan biraz utanır! Ö-öyle hiçbir şey değilmiş gibi-... h-hayır acımıyordu...

JK: tamam işte o zaman 99% eminiz ki sana bir şey yapmadılar.

Y/N: n-neden 99%? Neden 100% değil?

JK: bilmem bazı kadınlar acıyı hissetmezler ilk defa s*v*şmiş olmalarına rağmen. Korkma Y/N eğer uyandığında herhangi bir acı hissetmediysen sorun yok.

Y/N: emin misin?

JK: eminim hadi arabaya bin okula geç kalıyoruz.

Arabaya bindiğimde aklıma bir soru gelmişti. Biz Jungkook ile sevgilimiyiz? Yani sevgili olmasak bu kadar öpüşüp sarmaş dolaş olmazdık değil mi? Ama nasıl sevgili olduğumuzu bile anlayamadım çok karışık. Hem bayan Jeon'un arkasından iş çeviriyormuşum gibi hissediyorum sonuçta onun oğlu bende onun üvey kızıyım. Jungkook benim üvey abim aynı zamanda sevgilim...? Off beynim yanıyor...

Okula vardığımızda direk sınıfıma gitmiştim. Lian yine her zamanki gibi gözleri kapıda beni bekliyordu. Jungkook'un gelmesi iyi oldu bu çocukta artık bana sadece bakmaktan başka bir şey yapamıyor.

Suna: kız! Hani Yoon ve Dong Woo vardı ya. Onlar yeniden sevgili olmuşlar!

Min: NE?!! Kızım saçmalama Dong Woo hayatta affetmez o kızı!

Suna: seninle konuşmuyorum farkındaysan! Ayrıca Dong Woo'nun Yoon'u afetmesi değil Yoon'un Dong Woo'yu affetmemesi gerekir! Çünkü Dong Woo onu aldattı!

Min: aldatmadı!

Suna: aldattı!

Y/N: diğerlerinin hayatına karışmasak daha iyi değilmi? Hem barıştıysalar demek oluyorki aralarında konuşup anlaşmışlar.

Joon: eh mesele çözüldüğüne göre artık kızlar tarafındada oturabiliriz...

Min: otur lan yerine! Nasıl olsa 2 gün sonra Yoon bir bahane bulup ayrılır.

Suna: Dong Woo bir salaklık yapmazsa ayrılmazlar!

Min ve Suna aralarında tartışırken biri kolumdan tutup çekmeye başlamıştı. Tabi ikide Jungkook ve Lian'dan başka biri böyle bir şey yapamaz. Jungkook'ta şu an sınıfta olmadığına göre?

Y/N: bırak kolumu!

Min: yürek mi yedin sen?

Lian: Y/N'in de az önce dediği gibi. Başkalarının hayatına karışmayın!

Min: işin içinde sen varsan isteyen istediğine karışır.

Kolumu yavaşça çekmeye başladım ama daha sıkı tutup beni kendisiyle çekmeye başladı. Suna araya girip beni kurtarmaya çalışmıştı.

Lian: bence şansınızı çok zorlamayın. Y/N benimle geliyorsun şimdi!

Y/N: gelmiyorum!

Lian: bu okula geleli özgüvenin baya bir yükselmiş. Eski okulumuzda nereye istesem geliyordun ama gıkın bile çıkmıyordu.

Y/N: orda bana yardım edecek birileri yoktu.

Kapının sertçe çarpılması ile hepimiz korkup o tarafa bakmıştık. Jungkook elindeki kitapları sertçe masaya attığında herkes yerine geçmişti. Jungkook'un kızgın yüzüde baya korkutucuymuş ha. Bir tarafımda Lian diğer tarafımdada Suna kolumu tutuyorlardı. Jungkook her an birilerini öldürecekmiş gibi bakınca Suna beni hemen çekip yerime oturtmuştu. Lian ve Jungkook bir birlerine öldürücü bakışlar atarken Jungkook konuşmuştu.

JK: oturacak mısın?

Lian yerine geçip oturmuştu. Oh~ ben ne zaman kurtulacağım bu hayattan? Benimde normal bir hayatım olmayacak mı? Gidip intahar mı etsem? Evet evet gideyim kendimi bir yerde atayım. Atayımda kurtulayım.

Hehehe 130 u geçince yeni bölüm atmayan bir yazar mı varmış burda ha? Ama siz kızmadan önce açıklama yapmak istiyorum. Annem bu günlerde sürekli telefonumu alıyor o yüzden Wattpadı silmek zorunda kalmıştım ve bu durum hala devam ediyor.

Bu arada ramazandayız diye bazı kelimelere sansür koydum.😅 Ramazanınız mübarek olsun. Aramızda kaç kişi oruç tutuyor?
Ben tutuyom valla

Üvey Abim JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin