🦋16🦋

23.4K 766 684
                                    

Bayan Jeon yeni gelen misafirleri ağırlamaya gitmişti bende bir başıma kalmıştım. Yanıma bir adam gelmişti.

Tae: merhaba ben Kim Taehyung sizde bayan Jeon'un kızı olmalısınız.

Y/N: ah e-evet üvey kızıyım.

Tae: sizin gibi güzel bir bayanın burda yanlız kalması hiç doğru değil.

Y/N: yalnız değilim bayan Jeon bir azdan gelecek.

Tae: isterseniz kendisi gelene kadar sizinle kalabilirim.

Y/N: ş-şey- gerek-

Tae: burası fazla gürültülü isterseniz yalnız kalabileceğimiz bir yere gidebiliriz. Mesela benim evim?

Y/N: g-gidermisiniz l-lütfen-

Tae: naz yapmanıza gerek yok gidelim.

Kolumdan tutup çekiştirmeye başlayınca korkmaya başlamıştım. Etrafta insanlar olduğu için sert çekmiyordu kolumu ondan kurtarıp etrafıma bakınmaya başladım.

JK: ah~ gördün mü? Becereksizin teki! Burda bin tane insan var ona rağmen kendini kurtaramadın!

Y/N: n-neden bahs ediyorsun?

JK: bak bu benim liseden arkadaşım Kim Taehyung!

Tae: korkuttuysam özür dilerim.

Önümde eğilince bende şaşkınlıktan ne yaptığımı bilmediğimden onun yaptığının aynısını yapmıştım. Jungkook'un koluma vurması ile kendime gelmiştim.

JK: biri sana böyle davranıyorsa mal gibi ona öylece bakma! Benim yanıma gelebilirdin annemin yanına gidebilirdin! Etrafta bir sürü insan var bağırıp yardım isteyebilirisin! Öylece sesizce durman çok zoruma gidiyor!

Y/N: n-nasıl ya? Bu senin planın mıydı?!

JK: zor durumlarda kendini nasıl koruduğunu merak etmiştim. Zaten bana karşıda böyle davranıyorsun! Hemen gözlerin doluyor mazlum mazlum bakıyorsun! Sen öyle baktıkça adam seni bırak mayacak seni daha fazla istiyecek!

Tae: bunları sonra öğretirsin ona şimdi herkesin önünde yapma.

JK: haa hyung görmedinmi ağızını açıp "imdat" bile demedi!

Y/N: ya! Yüreğim ağızıma geldi nasıl yaparsın bunu?!

JK: senin gücün zaten bir tek bana yetiyor! Neden bacak arasına tekme atmadın bana atmıştın ama?!

Y/N: sen orda bana fazla yakındın ayrıca özel yerlerime dokunmuştun!

Tae: ne yani bacak arama tekme atmasını mı istiyordun?!

JK: hyung öyle değil-

Tae: şuna bak resmen elleriyle beni ateşe veriyordu! Sana güvenmekte hata yapmışım. Sende buna sakın güvenme insanı çok pis kandırıyor!

Y/N: güvenmiyorum zaten pis sapık!

JK: hyung saçmalama tekme atmayacağını biliyordum zaten. Sende herkesin ortasında abine sapık demeye utanmıyor musun?!

Üvey Abim JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin