🦋27🦋

19.7K 973 470
                                    

Jungkook'un anlatımı
Annem Y/N ile özel konuşmak istediğini söyleyice merak etmiştim. Odama gidiyorum diyip merdivenlerde bekleyip ne konuştuklarını dinlemeye başladım. Annem hiç uzatmadan konuya girmişti.

Annem: Y/N senin içinde bir sorun olmazsa seni kontrol için doktora götürmek istiyorum.

Y/N: ne kontrolü?

Annem: söylemek biraz zor ama... çok şey yaşadın belki utancından söyleyemediğin şeyler vardır.

Y/N: ha yok. Psikoloğa ihtiyacım yok merak etmeyin.

Annem: hayır psikolog değil kadınlar doktoru diyelim. Seni kontrol edecekler belki biraz rahatsız edici olabilir ama bu senin iyiliğin için.

Y/N: b-bayan Jeon ben kendimden çok eminim. Kimse bana dokunmadı asla!

Annem: evet ama... yetimhanedeki müdür söyledi bir kaç ay önce okulundan senden büyük olan bir kaç kişi seni tenha bir yerde bayıltmışlar. Sen baygınken belki...

Ne diyor annem? Saçmalık bu! Kim bayıltmış onu? Eğer Y/N'e dokunmuşlarsa varya...

Annem: sende emin değilsin değilmi?

Y/N: g-güvenlik falan gelmişti bir şey yaptıklarını sanmıyorum.

Annem: güvenliğin ne zaman geldiğini biliyor musun?

Y/N'den ses gelmeyince sinirden yüzüm alev alev yanıyordu ellerimi sıkıp odama girmiştim. Şaka gibi ya! Ulan kızı her gören niye sikmek istiyor? Ne bok istiyorsunuz lan kızdan! Gerçeği bende kızı sürekli zorluyorum. Estetik ameliyatla falan çirkinleştirsek mi kızı? Gerçeği estetik bile işe yaramayacak. Kızın resmini çizsek onu bile becermek isteyenler olur! Önce o adamları bulayım sonra ben onları bir güzel gösteririm nasıl-

Ayak seslerini duyunca hemen kapımı açıp odasına doğru gitmek üzere olan Y/N'in kolundan tutup odama soktum. Kapıyı kapatıp onu kapıya yasladım.

JK: kimdi onlar?

Y/N: ha? Kim kimdi?

JK: seni bayıltanlar!

Y/N: s-sen bizimi dinledin?! Ya sapık mısın nesin özel konuşuyoruz özel!

JK: söyle seni bayıltanlar kimlerdi?

Y/N: eski okulumdan birileri işte!

JK: aralarında şu Lian mıdır nedir o da var mıydı?

Y/N: hayır asılında güvenliği çağıranda Lianmış.

JK: ah öylemi hiçte yardım sever birine benzemiyor.

Y/N: takıntılı tıpkı senin gibi. Sadece ona ait olmamı istiyor.

JK: benim sana takıntılı olduğumu nerden çıkardın?...

Çenesinden sertçe tutup yukarıya kaldırdığımda dudaklarımız bir birine değmişti. (Kafam yerinde değil kusura kalmayın bacılar)

JK: seviyorum kızım ben seni... seni ilk gördüğümde kalbim nasıl hızlı atıyordu biliyor musun? Hala tıpkı ilk gördüğüm gün gibi atıyor seni her gördüğümde.

Konuyu değiştirmek için elimden kurtulup diğer tarafa doğru yürüyüp eliyle duvardaki resimleri göstererek konuşmaya başladı.

Y/N: y-ya! Be-ben sana demedim mi ş-şu şeyleri fotoğrafları kal-kaldır diye?!

JK: neden? Kıskanıyor musun?

Y/N: hah! Neden kıskanayım?! Bir kere bu kadınların resimlerini internetten aldın!

JK: hayır kendim çektim.

Yanımdan geçip kapıya doğru ilerlerken kolundan çekip onu yatağa yatırıp üzerine çıktım.

JK: itiraf et kıskanıyorsun beni!

Y/N: neden sürekli aynı şeyi söylüyorsun?! Kıskanmıyorum işte!

JK: beni kıskanman o kadar çok hoşuma gidiyor ki...

Y/N: ama ben seni asla kıskanmadım!

JK: yalancı....

Dudaklarını öpmeye başlayınca elini saçlarıma daldırıp karşılık vermesi onu daha fazla istememe neden oluyordu. Tişörtümü çıkarıp yeniden öpmeye başladım göğüslerini sıkınca elime vurmuştu o an istemeden gülmüştüm. Pijamasının düğmelerini açmaya başlayınca beni itmişti.

Y/N: yeter bu kadar annen evde!

JK: aşağıda o sesimizi duymaz!

Y/N: saçmalama kontrole götürecekler beni tecavüz edildiğimi sanacaklar!

JK: kontrolden sonra devam edeceğimize söz ver.

Y/N: ya çık git şurdan!

JK: beni odam burası nereye gideyim?

Y/N: o zaman ben gidiyorum.

JK: biraz daha kalsan olmaz mı?

Y/N: olmaz! Hem bunun devamı falanda yok! Sen beni zorla öptün!

JK: zorlamı? Tişörtümü çıkarır çıkarmaz dokunmadığın yer kalmadı dudaklarımı sömürdün!

Y/N: yo~ sen beni zorla öptün! Hem benide o duvara fotoğrafları astığın kadınlar gibi yapacaksın! Bir iki gün eğlenip sonra bırakacaksın!

JK: ya şaka yaptım gerçekten internetten aldım fotoğrafları~ Y/N-shi~

Beni yarı çıplak yatakta bırakıp gitmişti. Neyse en azından karşılık veriyor artık. Daha sevgili bile değilken bir günde iki kez öpüştüysek bir haftada neler yapabileceğimizi hayal etmek beni çok heyecanlandırıyordu.
🎬🎬🎬🎬🎬


Yaw allah aşkına sürekli yazıyonuz yb ne zaman? Ben nerden bileyim vaktim olduğunda yazıyorum. İnanır mısınız sınıfta dersteyken bile gizlice yazıyorum ama yinede beğenmiyonuz! 😓

Alttaki yıldıza bassanız eliniz mi kırılacak? Beliniz mi kırılacak? Beyniniz mi patlayacak?

Haydi 130 voteyi geçmeden yb atmıyom😜


💜🦋💜

Üvey Abim JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin