Yüzüme bakıp gözyaşlarımı silmişti birden dudaklarını dudaklarıma bastırmaya başlamıştı. Kollarımı boynuna dolayıp karşılık vermeye başladım daha sonra yaptığım şeyin farkına varıp hemen ayrılmıştım.
JK: neden onunla geldin? Seni uyarmıştım! Ya seni bulamasaydım neler yapacaktı sana haberin var mı?!
Y/N: ama çok ısrar etti bende orda herkesin önünde hayır diyemedim.
JK: Y/N o adam utanmasa bana bile yürüyecek onunla baş başa kalmamalısın!
Y/N: tamam anladım. Bilmiyordum böyle biri olduğunu.
JK: eve gidelim. Sen iyi misin? Sırtıma alayım mı seni?
Y/N: hayır kendim yürürüm.
JK: elimi tut.
Yaklaşıp elini tutum ve yürümeye başladık. Daha demin unuttum ama biz az önce öpüşmüş müydük? Off neden hiç bir şey olmamış gibi davranıyor? Geldiğim günden beri bunu istiyordu öpüştük işte bir tepki versene hödük! İlk öpücüğümü aldın salak bir şeyler söyle!
B.Jeon: Finn nerde?
JK: işi çıktı gitmek istedi.
Chae: nasıl bir çocuk bu bana haber bile vermeden gittimi yani?
B.Jeon: size ne oldu böyle el ele tutuşmuşsunuz?
Y/N: ha y-yok şey ben ayağımı burktum Jungkook yardım etmek için böyle elimi tutu. D-değil mi? Bir şeyler söyle!
JK: hı hı ayağı burkuldu. Eve gidelim mi artık?
Yoon: bencede. Bir dahaki sefere görüşürüz. Hem Y/N'inde ayağı burkulmuş bu günlük bu kadar yeterli.
Eşyaları toplayıp arabaya binmiştik. Jungkook arkada benimle birlikte oturmuştu. Bayan Jeon eve doğru sürmeye başlamıştı ve camdan dışarı bakmaya başlamıştım. Elimin üzerinde başka bir el hissedince gözlerimi camdan ayrıp elin sahibine baktım. Jungkook hiç bir şey olmamış gibi dışarıyı izleyip sırıtıyordu. Elimi elinin üzerinden çektiğimde yine elimi tutmuştu. Bayan Jeon'un farketmesinden korkup kıpırdamayı bırakmıştım.
Eve geldiğimizde hemen elimi Jungkook'un elinden çekip arabadan çıkmıştım. Manyak mı bu çocuk? Ya annesi bizi görseydi? Tam eve girecekken bayan Jeon'un telefonu çalmıştı. Bayan Jeon arkasını dönüp telefonla konuşmaya başlayınca Jungkook saçlarımı karıştırıp parmağı ile burnuma vurup gülümsemişti. Jungkook kapıyı açtığında tam içeriye girecekken bayan Jeon seslenmişti.
B.Jeon: çocuklar benim gitmem gerekiyor. Şirkette bir sorun çıkmış.
Bayan Jeon gittikten sonra Jungkook'a ters ters bakmaya başladım.
JK: ne bakıyorsun? Yoksa sende benim düşündüğüm şeyimi düşünüyorsun?
Y/N: evet. Ne kadar kötü bir evlat olduğunu düşünüyorum. Annen sabah akşam işte çalışıyor 1 gün bile dinlenemiyor kadın sen evde boş boş oturuyorsun.
JK: yaptığı şeyler o kadar yorucu değil canım. Dosya imzalıyor, toplantılara giriyor, sunum yapıyor, çalışanların yaptığı şeyleri inceliyor bu kadar.
Y/N: bende kime anlatıyorsam? Odasında çıplak kadın fotoğrafları asılı olan birisi nasıl iyi bir evlat olabilir ki?
JK: kıskanıyor musun? Bak eğer kıskanıyorsan tüm fotoğrafları kaldırabilirim ama o zamanda onların yerine senin fotoğraflarını asarım. Çıplak.
Y/N: çekil önümden!
Odama gidip yatağıma uzandım. Birden aklıma öpüştüğümüz an gelmişti. Bu güne kadar yaşadığım en güzel şeydi galiba. Tavana bakarken o sahne durmadan gözümün önünde canlanıyordu. Birden kapı açılınca yataktan fırlamıştım.
Y/N: ya!! Bana bak bundan sonra bende kural koyuyorum! Eğer ben senin odana giremiyorsam sende giremezsin!
JK: yoksa ne yaparsın? Sen benim odama girersen seni sikerim. Ben senin odana girincede sen beni mi sikeceksin? Olur. O zaman günde 5-6 kere girerim odana.
Y/N: senin altına gireceğime bu iki güzel parmaklarımı kullanırım daha iyi.
JK: o~ bizim küçük meleğimize bakın içinde bir azgın yatıyormuş meğersem. Yalnız o güzel parmakların çok ince daha kalın bir şeyler lazım sana.
Y/N: o zaman üç parmak kullanırım tamam mı? Hadi çık canım.
JK: bunu uygularken benide çağır. Daha önce hiç kendini parmaklayan bir kız görmemiştim. Bu arada ormanda beni öptüğünüde unutmadım.
Y/N: aa deliye bak sen beni öptün ya!!
JK: ben öptüm sen karşılık verdin yani sende beni öptün. Ha bu arada öpüşmek veya sevişmek istersen karşıdaki kapıdan içeriye girmen yeterli.
Odadan çıkınca kendimi yatağa attım. Biz az önce ne hakında konuşuyorduk? Ah delirdim bende. Bu adamla kala kala ona benzemeye başlıyorum.
🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🦋
Direk konuya gireyim bu kitapta smut yazıcam falan filan dedim ama şimdi düşününce öyle şeyler yazmak benim için çok zor geliyor😅
ama büyük bir ihtimalle bir çoğunuz ben bu kitapta smut yazıcağım dediğim için bu kitabı okumaya başladınız bu yüzden ilerideki bölümlerde yazmaya çalışırım.Bu gün okuldan eve dönerken otobüste böyle küçük tvlar var haberleri falan gösteriyor. Biranda BTS'in fotoğrafını orda görünce şaşırdım kaldım. BTS twitter'da asyalılardan nefret etmeyi bırakın ırkçılık ile ilgili bir şeyler paylaşmışlar onun haberini yapmışlar. Haberden daha çok fotoğraf dikkatimi çekti nasıl tatlı bir fotoğraftı bayıldım resmen.😝