Eve koşarak girip elbiselerimi çıkarıp dolabımı açtım ve uygun bişeyler bulmaya çalıştım. Açık elbiseler giyinmediğim için pek bir şey yoktu ama uydurmaya çalışmıştım.
Tamı tamına 2:30 saattir Jungkook'un gelmesini bekliyordum. Sonunda gelmişti hemen kalkıp odadan çıkmıştım. Jungkook salonda koltukta uzanırken beni görmüyordu dikkatini çekecek bir şeyler yapmam gerek. Elimdeki anahtarı yere attığım anda bana bakmıştı.
Y/N: aha elimden kaydı.
Anahtarı alıp kapıya ilerledim.
JK: nereye?
Y/N: alışverişe gidiyorum.
JK: uzerindeki bu kıyafetler ne peki?
Y/N: normal kıyafet işte. Neyse ben bir kaç saate gelirim çok geç kalmam.
JK: Y/N o üzerindekilerle gidersen neler olucağını biliyorsun değil mi?
Y/N: ne olabilir ki dışarıda mini etekle gidenler var.
JK: evet ama senin yüzünün ve bedeninin gereksiz bir güzelliği var insanları kendine çekiyorsun!
Y/N: sen az önce bana iltifat mı ettin?
JK: hayır. Hayır alakası yok.
Y/N: o zaman ben gidiyorum. Bende bundan sonra mini etek giyineceğim.
JK: saçmalıyorsun!
Y/N: yo~ üff çok tutma beni daha çok işim var!
Evden çıkıp gitmiştim. Mağazalarda dolaşıp kendime bir kaç etek ve elbise aldım. Bir başka mağazaya girecekken Jungkook'un gizlice beni izlediğini gördüm. Bu çocuk harbiden manyak. Çok tatlı gözüküyor. Onu görmemiş gibi yapıp alışverişime devam ettim. Mağazanın iki kapısı vardı ve bende girdiğim kapıdan değilde diğerinden çıkmıştım ve ardından Jungkook'un saklandığı yere gidip arkasında durdum.
Y/N: nereye bakıyorsun?
JK: ah! Ödümü patlattın!
Y/N: sen benimi takip ediyorsun?
JK: neden öyle bir şey yapayım ki?
Y/N: o zaman burda ne işin var?
JK: sana ne? Sana hesap mı vereceğim? Hadi sende bu kadar alışveriş yeterli eve gidelim.
Y/N: ne yani birliktemi gideceğiz? Bu sabah sırf benim yüzümden okula bile gelmedin. Gerçeği benim yüzümdende değildi.
JK: hah kimin yüzünden o zaman?
Y/N: kız gibi trip atmayı seviyorsun.
JK: trip falan atmıyorum!
Y/N: o zaman neden hala sevgili değiliz?
JK: sevmiyorum artık seni.
Y/N: gerçekten mi?
JK: e-evet...
Y/N: tamam... o zaman beni bu şekilde takip etmene ve beni korumanada gerek yok. Sevmediğin birisinin nereye gidip kiminle buluşuyor diye merak etmen saçmalık. Ben eve gidiyorum sende burda kimi gözetleyeceksen gözetle. Mesela sevdiğin birini.
O bana trip atıyorsa bende ona aynısını yapıcağım Suna'nın dediği gibi benim onu düşünmediğimi sanacak. Hem takip ediyor hemde sevmiyorum diyor ya şapşal çocuk.
🦋