🦋41🦋

15.8K 377 356
                                    

Hikayeyi yazamadım çünkü bu bölümü yazmak çok zordu benim için hemde artık işe başladığım için pek zamanım olmuyor.

❗️bu bölümde terbiyesizlik var biraz❗️😬🙄





Jungkook beni yatağa itip üzerime çıkmıştı dudaklarını öperken bir yandanda düğmelerini açmaya çalışıyordum. Jungkook gömleğini çıkarıp bir kanara atmıştı boynumu öpmeye başlayınca saçlarını çekmeye başladım. Kendimden geçmiştim ve sadece Jungkook'un elbisemi çıkartmasını bekliyordum. Belimden tutup beni kaldırmıştı ve elbisemin fermuarını açıp elbiseyi çıkarmaya çalıştı.

JK: neden çıkmıyor bu çıldırıcam şimdi!

Y/N: sakin ol dar olduğu için yavaşça çıkartmam gerekiyor.

Beni yeniden yatağa yatırım öpmeye başlamıştı. Elbisenin eteğinden tutup yavaş yavaş aşaya doğru çekmeye başlamıştı. Göğüslerim yavaşça ortaya çıkarken birden telefonun çalması ile ikimizde durmuştuk.

JK: kim arıyor seni gecenin bu saatinde?

Y/N: ah~

Telefonu elime alıp baktım Jungkook kendini yatağa atıp gözlerini kapattı. Ayağa kalkıp telefonu açtım.

Suna: hadi detay ver seviştiniz mi?

Y/N: unnie beni bu yüzden mi aradın?

Suna: sakın bana sevişmenizin ortasında aradığımı söyleme! Çok utanç verici!

Y/N: yok öyle bir şey!

Suna: hadi hadi siz devam edin yarın anlatırsın. Y/N bu senin ilk gecen umarım çok acımaz.

Y/N: ne acıyacak?

Suna: yazık daha neyin acıyacağını bile bilmiyor. Hadi kapattım ben. Korunmayı unutmayın genç yaşta çocuklarla uğraşmayın.

Telefonu masaya bırakıp üzerimdeki elbiseyi çıkardım ve Jungkook'un yanına uzanıp battaniyeyi üzerime çektim.

Y/N: hemen uyudun mu?

Cevap alamayınca bende gözlerimi kapattım uyumak için. Battaniye birden üzerimden alınınca gözlerimi açtım.

Y/N: ne oldu?

JK: eğer bir daha böyle bir gece planlarsan lütfen kolayca çıkabilen bir elbise giyin. Hatta hiç bir şey giyinme daha iyi.

Jungkookun gözleri bedenime kaymıştı ve dikkatlice bakmaya başladı. Çıplak olduğumu farkedip ellerimle önümü kapattım. Başını eğip ellerimi öpüp sonrada yüzüme yaklaşıp alnımdan öpmüştü. Gözlerime bakıp gülümsemişti ve ellerini ellerimin üzerine koyup yavaşça göğüslerimin önünden çekmişti. Yaklaşıp nazikçe boynumu öpmeye başlayınca ellerimi sırtına koydum. Jungkook pantolonunun düğmesini açıp çıkarmıştı.

JK: yüzün kızardı.

Y/N: biraz tuhaf hissediyorum.

JK: sakin ol. Zaten ilk gecen olucağı için fazla üstüne gelmeyeceğim ama bir dahakinde bu kadar sakin olmam haberin olsun.

Jungkook elini küloduma koyup çıkartacakken ellerinden tutup onu dur durdum.

Y/N: e-emin değilim ama galiba vazgeçtim.

JK: Y/N şu anda vazgeçmenin sırası değil.

Y/N: tamam hemen bitsin nolur!

Tamamen çıplaktık ikimizde utancımdan nereye bakıcağımı şaşırmıştım. Bunu yazdığıma inanamıyorum ama soktu. Şeyi soktu... onu. (Ciddi olamıyorum olmuyooorr!!!) üff soktu sikiştiniz bitti işte utancımdan yazamıyorum!!!!

Jungkook yanıma uzanıp nefesini düzene sokmaya çalışıyordu. Yarım saattir açık kalan bacaklarımı kapatıp Jungkook'a baktım.

JK: çok acıdı mı?

Y/N: hayır. Küçükmüş zaten girdiğini bile hissetmedim.

JK: NE???!

Y/N: şaka yaptım şaka! Çok acıdı hem acımasa o kadar çığlık atmazdım. İlk gecem olduğu için fazla üzerime gelmeyeceğini söyledin bu üzerime gelmemiş halin mi? Kim bilir üzerime gelsen neler olucak. Yatak falan kırılır herhalde!

JK: çabuk alışabilmen içindi ama. Sende fena değildin ha. Bir tur daha yapalım mı?

Y/N: bence biz artık duş almaya gidelim!

JK: biz? İkimiz mi?

Y/N: ya hayır önce ben sonra sen! İstersen aşadaki duştada yıkanabilirsin canım. Ah~ bacaklarımı kırdın resmen.

JK: olur öyle şeyler.

Y/N: yarın okula nasıl gidecem?!

JK: gidersin gidersin.

Y/N: Kook~?

JK: hım~?

Y/N: eğer beni banyoya kadar taşırsan seninle duş alabilirim.

JK: tembel kız!

Beni kucağına alıp banyoya götürmüştü....



Smut yazmayı beceremiyom kusura bakmayın yani. Umarım diğer bölüm bu bölüm kadar geç kalmaz ve hatta başarabilirsem bu hafta yazmaya çalışırım haydi selametle adios.

Bu hikayeyi silmeyi düşünüyorum fotoğraf ve başlık aynı kalacak sadece çok farklı bir hikaye yazıcam

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu hikayeyi silmeyi düşünüyorum fotoğraf ve başlık aynı kalacak sadece çok farklı bir hikaye yazıcam. Çok güzel olmadı bence ve süper güçleri izlemek okumaktan daha eğlenceli. Tabi kitabı şimdi yazmaya başlamıcam bu kitap son bölümlerine yaklaştığında belki yazarım. By

Üvey Abim JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin