Eğilip yüzüne baktığımda bana bakıp sırıtmıştı. Birden belimden tutup beni üzerine çekip gıdıklamıştı. Zar zor üzerinden kalktım.
Y/N: bende burda sana bir şey oldu diye üzülüyordum mal gibi!
JK: çok mu seviyorsun beni?
Y/N: hı çok seviyorum!
JK: biliyordum zaten.
Y/N: birde ciddiye alıyor ya.
JK: ah ama gerçekten acıdı o nasıl bir tekmeydi ya. Kalkmama yardım et bari!
Elini uzattığında elini tutup çektim. Bir insan nasıl hem bu kadar tatlı olup hemde bu kadar sinir bozucu olabilir ki?
JK: ah! Yürüyemiyorum.
Y/N: abartma!
JK: abartmıyorum! Şuna bak ya hem suçlu hem güçlü! İnsan bir özür diler.
Y/N: diledim ya demin daha ne yapayım!?
JK: öpersen geçer belki?
Kolunun altından çekilip onu ittim ve anında yere düşmüştü.
JK: ne yapıyorsun sen be?!
Y/N: o zaman terbiyesizlik yapma! Off okula geç kalacağım senin yüzünden!
JK: geç arabaya!!
Y/N: tamam be ne bağırıyorsun?
Arabaya doğru gidip kapıyı açtım ve oturdum. Jungkook'ta yerden kalkıp arabaya bindi. Çok sinirli gözüküyordu ama kendi suçu. Bana bu şekilde yaklaşması büyük bir hata.
Y/N: neden kızıyorsunki şimdi? Sen bana öyle davranmasaydın bende vurmazdım!
JK: kapa çeneni. Kendinden büyüklere nasıl davranacağını öğretmemişler sana.
Y/N: öğretiler ama benim o kişiye saygı duymam için onunda bana saygı duyması gerekir.
Yüzünü buruşturup vurduğum yerini okşayıp küçük iniltiler bıraktı.
Y/N: çok acıyor mu?
JK: yok... ben zevkten inliyorum.
Gözlerimi devirip pencereden dışarıyı izlemeye başladım. Yol boyunca tek kelime bile etmemiştik. Gözlerimi dışarıdan ayırmıyordum. Okulun önüne geldiğimizde bir şey demeden çantamı alıp inmiştim.
İlk ders matematikti ve duyduğuma göre matematik öğretmeni her zaman geç kalıyormuş. Bu bence iyi bir şey matematikten pek anlamıyorum. Yerimde oturmuş diğer öğrencilere bakarken birden önüme birisi diz çökmüştü.
Min: merhaba güzel şey tanışamadık ben Min. Yani arkadaşlarım bana böyle seslenir.
Elini uzattığında tam elini tutacakken bir diğer çocuk hızla gelip elimi tutmuştu ve Min'e çarpmıştı koca göbeği ile. Min yere düşmüştü ve istemeden onun bu haline gülmüştüm.
Min: şu güzel gülüşü görebilmek için yüzbinlerce kez yere düşerim.
Joon: banada Joon diyorlar.
Y/N: memnun oldum.
Elimi elinden çektiğimde arkadaşlarının yanına gitmeye başlamıştı ve birden "elleri çok yumuşaktı!!" Diye bağırmıştı. Başkalarıda toplanmaya başlayınca bir az korkmuştum. Yanında oturduğum kız bir kaç arkadaşı ile gelip önümü kapatmışlardı.
Kız: burası kızların bölgesi buraya giremezsiniz!
Kızlar bölgesi mi? Şimdi fark etmiştim. Kızların hepsi duvar kenarında oturuyorlardı erkekler ise pencere kenarında. Sınıf ortadan kırmızı bir renk ile bölünmüştü.
Min: yeni gelen güzel hanım efendiye merhabada mı demeyelim?!
Kız: diyemezsiniz! Çünkü o da bizden!
Min: ya şu masum kızıdamı kendinize benzeteceksiniz?
Kız: o da bir kız! Kızlar tarafına geçmeyipte erkekler tarafına mı geçecek?!
Biri bana burda ne olduğunu açıklasın ya. Ne kız ne erkeği? Kendi aralarında bir savaşa falan mı başladılar bunlar?
Y/N: şey kavga etmenize gerek yok. Zaten zil çaldı bence artık herkes yerlerine geçebilir.
Min: sırf bu güzel kız için yerime geçeceğim.
Kız gözlerini devirerek yanıma gelip oturdu.
Suna: şey benim adım Suna. Şu salakların kusuruna bakma.
Y/N: neden öyle diyorsun ki? Ayrıca bu çizgi da ne?
Suna: bir iki yıl önce bu sınıftaki herkes bir birleri ile çok iyi anlaşıyorlardı. İki kişi çıkmaya başlamıştı ve daha sonra bir gün çocuğun kızı aldattığını öğrendik.
Min: yalan yanlış şeyler anlatmasana kıza!
Suna: sus be! Çocuğun dediğine göre kız onu yanlış anlamış tabi ikide yalan. Kız kendi gözleri ile çocuğu başka bir kızla görmüş.
Y/N: peki ya şu anda nerde ikisi?
Suna: Yoon zaten uzun zamandan beri hasta 1-2 haftadır evde dinleniyor. Diğeride hangi cehennemin dininde bilmiyorum. Kesin yine kız peşindedir.
X: bilip bilmeden konuşma. Dün kolunu incitmiş gelemeyecekmiş 3 gün boyunca!
Öğretmen gelmişti ve herkes susmuştu.
Suna: teneffüste seni kızlarla tanıştıracağım.
Gülümseyip başımı hafifçe salladım.
🎬
Bir fotoğraf görmüştüm galiba run BTS ten çekilmişti. Jungkook'un kolundaki dövmeler çoğalmıştı. Kalp krizi geçirmiştim resmen. 🤧🤯