🦋29🦋

18.5K 673 729
                                    

B.Jeon: Y/N ben seni şimdi eve bırakıcam sonrada şirkete geri döneceğim. Jungkook'ta eve varmıştır.

Y/N: tamam.

Doktora gitmiştik kontrol için ve şimdide eve dönüyorduk. Eve girdiğimde Jungkook hızla yanıma gelmişti.

JK: ee?

Y/N: ne?

JK: sonuçlar ne çıktı?

Y/N: bir şey çıkmadı.

JK: güzel! Şimdi seni bayıltanların isimlerini söyle.

Y/N: bir şey çıkmadı dedim ya.

JK: yinede seni bayıltmışlar! Nerden biliyorsun belki her yerine dokunmuşlardır yada öpmüşlerdir?

Y/N: saçmalama!

JK: isimlerini söyle! Hangi okula gidiyorlar?

Y/N: hadi diyeli isimlerini ve gittikleri okulu söyledim. Ya sonra ne yapacaksın?

JK: onları bir güzel dövüceğim! Daha 16 yaşındasın! Bunu yapmaya hakları yok hem onlarda daha öğrenci! Birilerinin onlara güzel bir ders vermesi gerekiyor.

Y/N: sana kim ders verecek peki?

JK: benim derse ihtiyacım yok! Ben ders verenim!

Y/N: yanlışlıkla odana girdiğimde illa öpüşmeliyiz yoksa odadan çıkamazsın diye tutturan kimdi?

JK: şaka yapmıştım.

Y/N: hiç şaka yapıyormuş gibi bir halin yoktu.

JK: şakaydı... gerçekten....ben niye sana bu açıklıyorum ya? Sen artık benim sevgilimsin öyle bir şey yapmamda sorun yok.

Y/N: o zamanlar sevgilin değildim hem sevgilin bile olsam bana zorla dokunamazsın!

JK: sana zorla dokunmaya falan çalışmam ama... zorla öpsem sorun olurmu?

Y/N: evet sorun olur.

JK: mesela kavga ettik diyelim seni zorla öpüp barışmaya çalışsam....

Y/N: sen kendini aşk dizisinde falan mı sanıyorsun? Barışmak istiyorsan özür dileyeceksin.

JK: ama öpüşmek daha romantik.

Y/N: öpemezsin!

JK: öff iyi tamam! Çocukların isimlerini unutma! Mesaj at!

Y/N: iki saat boşu boşuna konuşmuşum.

Odama gidip üzerime rahat şeyler giyinip ödevlerimi yapmaya başladım.

Dişlerimi fırçalayıp odama gidip yatağa girdim. Işıkları söndürüp tam uyuyacakken kapı açılmıştı.

JK: Y/N ben kötü bir rüya gördüm korkuyorum yanında yatabilir miyim?

Y/N: yemezler canım daha şimdi odalarımıza dağıldık. Ne ara uyuyupta rüya gördün? Ayrıca koskoca adamsın!

JK: bir saat sonra geleyim ben o zaman.

Salak mı bu çocuk?

Y/N: uyumak istiyorum ya gelme!

JK: tamam seni uyandırmam.

Y/N: gelirsen gebertirim seni!

JK: tamam.

Kapıyı kapatıp gitmişti. Üff gece gece sinirlerimi tepeme çıkardı.
Yaklaşık 40 dakikadır yatakta debelenip duruyorum uykum kaçmıştı. Kapı yavaşça açılıp kapanınca hareketsiz kalmıştım arkamda birinin yatağa girip belime sarılması ile derin bir nefes alıp verdim. Arkamı döndüğümde Jungkook tatlı bir şekilde gülümsemişti.

JK: uyudun sandım.

Y/N: eğer gelirsen seni gebertirim demedim mi ben hım?

JK: yanında uyusam ne olur ki hı?

Dudaklarını büzüp gözlerime bakınca kalbim erimişti resmen. Saçlarıda zaten dağınıktı acayip tatlı gözüküyordu. Küçük bir tavşan gibi.

Y/N: ya ama-

JK: hım~

Gözlerini kırpıştırmaya başlayınca dayanamamıştım artık ve başımı olumlu bir şekilde sallamıştım. Hemen başını göğüsüme koyup belime sarılınca yüzüm domates gibi kızarmıştı. Kollarını belimden çekerek konuşmaya çalıştım.

Y/N: ş-şey-...

JK: ha yine sütyen giyinmedin mi?

Y/N: b-böyle yapıcaksan ç-çık git!

JK: zaten sen böyle yapmasaydın ben hiç farketmeyecektim.

Y/N: sarılmadan uyu.

JK: ama daha öncede dokunmuştum zaten.

Y/N: kime dokundun pardon?! Birde gelmiş burda girdiği ilişkilerin ayrıntılarını anlatıyor bana!

JK: ben seninkilerden bahsetmiştim ama.

Y/N: benim mi?

JK: evet geçen gece odamda-

Y/N: ya sus tamam anladım! Uyu!

JK: utanma utanma.

Arkamı döndüğümde arkamdan bana sarılmıştı ellerimi ellerinin üzerine koyup uyumuştum.

Sabah Jungkook'un beni öpmesiyle uyanmıştım. Gülümseyip boynuna sarılmıştım.

JK: her sabah uyandığında bu kadar güzel mi gözüküyorsun sen?

Yatağa oturup benide kucağına oturtmuştu dudaklarımı öpmeye başlayınca karşılık verdim. Odamın kapısı birden açılınca ikimizde ne yapıcağımızı bilememiştik.

B.Jeon: Y/N sen-.... bunu nasıl yaparsın! Jungkook ile kardeş olduğunuzu sanıyordum sana güvendim!

Y/N: b-bayan Jeon lütfen dinleyin biz-

B.Jeon: neyi dinlemeliyim?! Çabuk eşyalarını topla geldiğin çöplüğe geri dönüyorsun!



Bayramınız kutlu olsun 🤗

Üvey Abim JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin