6

26.3K 1.1K 104
                                    

Kahvaltı yapmış ve konuşmuştuk. Erdem Ağabey göründüğü gibi birisi değildi. İlk başlarda mesafeli olsa da sonradan daha samimi davranmıştı. Eren Ağabey ise hâlâ soğuk davranıyordu.

Kaya Bey telefonu çalınca salondam ayrılmıştı, onum arkasından Erdem Ağabey ve Eren Ağabey de gitmişti. Emir'le Özgür Ağabey video izliyorlardı. Ben ise öylece oturuyordum. Kerem'le buluşmak için izin almamıştım.
Aklıma gelen şeyle salondan çıkıp odama gitmiştim. Eski telefonum kullanılabilir haldeydi ama eskidiği değiştirmek istiyordum. Yeni bir tane almak istediğimi söylemeye çekineceğim için çatlamış ekranı düşünmeyerek kullanmaya devam etmek en mantıklı seçenek gibi duruyordu.

Telefonu diğer evden getirilen çantaların birinde bulduğumda şarj aleti de yanındaydı. Şarj aletini telefona taktıktan sonra yatağın yanında duran komidinin arka kısmında duran prize sokup telefonuda komidinin üstüne bırakmıştım.
Ağaya kalıp odaya alıcı bir göz ile baktıktan sonra eğer odayı düzenlersem neyi nereye koyabileceğimi ve neler ile süsleyebileceğimi düşünüyordum.
En sevdiğim renkler yeşil ve sarı olduğu için bu iki rengi kafamda biraz fazla kullanmıştım.

Sonunda her şeyi aklımda yerine yerleştirdiğimde bunu üstün körü bir taslak çizmeye karar vermiştim.
İç Mimar olmak hâyâlim olduğundan dolayı bunu yaparken sıkılacağımı düşünmüyordum.

Tahmin ettiğim gibi taslak bir yarım saatimi almıştı. Ve gayet güzel duruyordu. Yaptığım taslağın kağıdını odada bulunan çalışma masasının üstüne bırakıp komidinin üstüne bıraktığım telefonumu elime almıştım.
Telefonu açtığımda Kerem'den bir sürü mesaj geldiğini görmüştüm. Merak etmemesi gerektiğini, iyi olduğumu ve kısa zaman içerisinde buluşup başımdan geçenleri anlatacağımı içeren bir mesaj atmış ve telefonu da cebime sıkıştırıp aşağıya inmiştim.
Kaya Bey, Erdem Ağabey ve Eren Ağabey galiba evde değildi çünkü ortalıkta görünmüyorlardı.

Özgür Ağabey'i bahçede gördüğümde yanına gidip oturmuştum. Telefonuna bakıyordu, yine.

"Herkes nerede?" Bana bakıp; "Babamla ağabeyimler işleri olduğunu söyleyip çıktılar. Emir arladaşlarıyla oyun oynayacakmış odasında. Annem de komşuya gideceğini söyleyip gitti."

"Hm...tamam." Başımı Özgür Ağabey'in omzuna koyup gözlerimi kapatmıştım. Flaş sesi geldiğinde gözümü açıp tam karşıma bakmıştım. Özgür Ağabey fotoğrafımızı çekiyordu.

"Güzel olmadı ya, ben somurtmuşum." Deyip homurdanıyordu.
Kafasındaki şapkayı alıp kendime taktım. Şapkayı yüzüme indirdim ve fotoğraf çekmesini söyledim. Çok güzel çıkmıştık!

"Bunu paylaşacağım, hem yüzünde gözükmüyor zaten sorun olmaz. Olur mu?" Gülümseyip kafamı sallamıştım.

 Olur mu?" Gülümseyip kafamı sallamıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ozgurunuzgeldi: sis <3

471.193 Like / 35.248 Yorum

x: Ohaa kim bu!
-y: Mira mı ki?
+w: hiç sanmıyorum mira esmerdi.
x: Aynen

s: ÇOK TATLI BİR POST AĞLAYACAĞIM
-v: Niye ağlıyorsun, manyak mısın?
s: ...

meteatlas: Aw hoş geldin küçük kuzen tü tü maşallah
[ozgurunuzgeldi, hisgaliba ve diğer 309 kişi tarafından beğenildi]

denizcan: ranpunzel geldi galiba za
-q: denizcan ya qajsjsjajskwjwk
+g: ayn @q SEJE SEJE :DDDD

,,
acayip kararsız bir insan olduğum için bölüm atıyorum. VEE 600 OKUNMA OLMUŞ ACAYİP HIZLI BÜYÜYORUZ TEŞEKKÜR EDERİİM 💗💕💞

bölümü yine kontrol etmeden atıyorum, yazım yanlışları varsa kusura bakmayın<3.

hissiz' ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin