Bölüme geçmeden önce; kitabı uzatacağımı söylemiştim fakat tıkandım ve kitabın gidişatı gidişat değil. Kitabı toparlayıp final yapacağım, eğer aklımdakini yapabilirsem 25-26 gibi bitiririm. Ama kitabın bitişinin ardından yazmayı çok heves ettiğim bir kitabım var, yayımlasam okur musunuz? Daha düzenli bir kitap olacağını umuyorum<333.
"Flashback"
His'in varlığını öğrendikleri günden 1 hafta sonra/Atlas Ailesi
"His Hira, güzel bir kız. Yazık olacak." Deyip yüzüne alaylı bir gülümseme yerleştirdi en büyük çocuk; Erdem Atlas. Kaya Atlas, kolunu Erdem'in koluna atıp; "Senin eşine de yazık olacak ama ona kızına iyi bakacağımızı söyleyebiliriz." Dediğinde Erdem gülümsemesini büyütüp itici bir sırıtışa döndürmüştü,
"Olabilir, keyfim nasıl isterse." Eren elindeki kahve kupasını yüz hizasına çıkarırken; "İyi ki ona soğuk davranan kişi olacağım yoksa samimi davranmaya çalışırken midemdeki şeyler o kızın yüzünü bulurdu." Dediğinde üçü de gülmüştü.
Babasının aptal, acımasızca olan planını öğrenen İlker bu saçmalığın yanında tabii ki durmayacaktı.
İlker evin önüne gelince arabanın üstünden anahtarı bile alma zahmetinde bulunmayarak eve adeta baskın yapmıştı.
Evde Özgür'ün ve Emir'in olmadığına emin olduktan sonra babasının odasının kapısını kırarcasına açmış ve koltukta oturup kahvesini yudumlayan annesini gördüğünde sinir kat sayısı ikiye çıkmıştı.
Ailesiyle o kadar çok bağırış çağırış içerisindeydi ki dışarıdan geçen birisi cinayet işlendiğini düşünebilirdi.
İlker her ne kadar ailesini vazgeçirmeye çalışsa bile ailesi onu takmamış hatta üstüne üstlük yüzsüz bir şekilde rahat rahat planın aşamalarını teker teker anlatmışlardı. Plan şuydu;
His bu eve gelecekti, bir müddet sonra yengesi ile tanıştırılacaktı ve babasının yediği aynı zamanda da en büyük iyi ağabeyinin de destek verdiği haltları hem o hem de yengesi sırtlanacaktı. Bu çok riskli bir işti ki eğer His zannettiklerinden saf çıkarsa belki de bile bile bu işin altına girecekti.
Sonuçta olası bir durumdu değil mi?
En azından onlar öyle düşünüyordu.
İlker de sesini çıkaramazdı çünkü eğer öyle bir girişim de bulunsaydı bu defa İlker'i His'e karşı kötü göstereceklerdi, bunu yapmaya güçleri vardı.
İlker hepsine tek tek bakıp onlardan iğrendiğini gözleriyle göstermiş ve evden çıkmıştı. Arabasına binip evden bir an önce uzaklaştı.
Tabii ki eli kolu bağlı durmayacaktı. Rahat rahat düşünebileceği bir yere geldiğinde arabayı bu sefer park edip ne yapabileceğini düşündü.
Birkaç saat düşünse de aklına bir şey gelmişti ama bu fikir biraz fazla uçuktu. Denese ne kaybederdi? Zaten denese de denemese de her türlü ailesiyle karşı karşıya gelmişti, gelecekti. Tamamen net bir karara vardığında rehberinden eski tanıdıklarından Arif'in numarasını buldu ve daha fazla vakit kaybetmemek için aradı.
Yaklaşık bir saatlik bir telefon konuşmasından sonra telefon çağrısını sonlandırdı.
İlker'in Arif'le birlikte hazırladığı plan ailesininkinden daha akıllıca ve akıl karıştırıcı olmuştu.
Her şeyin aklındaki gibi olması için ailesinin sadakatini kazanmalıydı. Onlarla aynı şeyi düşünüyor gibi yapacaktı.
İlker biliyordu ki; Nevra ve His kurtulursa bu sefer son koz olan Emir'in hayatı karartılacaktı.
Buna da izin veremezdi.
,,
İlker aşk adam<3.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hissiz' ✓
ChickLitgerçek aile klasiği. 0: 23/06/21 ♡ 1K: 28/06/21 ♡ 10K: 02/07/21 ♡ 100K: 01/08/21 ♡ 200K: 06/11/21 ♡ 300K: 20/06/22 ♡ 400K: 22/12/22 ♡ 500K: 25/06/23 ♡ 600K: 04/04/24 ♡ |Bitiş: 24/07/21| © 2021 | n