Dila Hanım, komşudan gelmişti ve bizim hiç vakit geçirmediğimizi fark etmiş. Onunla yakın olmamı istiyordu. Belki onu tanırsam kendimi onun yanında daha rahat hissedebilirdim.
Yarın Dila Hanım'la önce kıyafet sonra da odam için dekor malzemesi almayı planlamıştık.Şuan saat gece on bir gibi bir şeydi. Ve uyumam gerekiyordu. Son iki-üç günde yaşadıklarımı düşünürken göz kapaklarımın ağırlığına dayanamadım ve uykuya daldım...
Uyandığımda saat altıya geliyordu.
Önce tuvalete gidip elimi yüzümü yıkamış; ardından da dişlerimi fıçalamıştım. Saçlarım biraz kabardığı için saç spreyinin ve tarağın yardımıyla tarayıp düzgün bir hâle getirmeye çalışmıştım. Daha sonra bugün rahat edebileceğim şeyler giymek için kıyafetlerime bakmam gerekiyordu. En sonunda güzel bir kombin yapıp giydim.(bu arada kombinleri, kıyafetleri falan beğenmezseniz aklınızdakiyle devam edebilirsiniz.)
Aşağıya inip salonun kapısından içeriye baktım, hiç kimse yoktu.
Ben de evi turlamaya karar verdim çünkü daha önce aklıma gelmemişti.Önce mutfağa baktım ardından misafır odalarına daha sonra diğer odaları da gezdim. Büyük bir evdi.
Yine yapacak bir şey bulamadığım için salona geçip oturdum. Youtube'dan kafama göre bir video açıp izlemeye başladım.
Video bir on dakika sonunda bittiğinde yine sıkılmıştım...Televizyonun alt kısmında bulunan dolapların kapakları cam olduğu için içindeki şeyler net bir şekilde görülüyordu.
Camın ardında albüm olarak tahmin ettiğim kitabı almak için vitrine doğru ilerledim. Vitrinin kapağını açıp albümü elime aldım ve koltuğa tekrar oturdum. Kapağı açar açmaz Dila Hanım ve Kaya Bey'in düğün fotoğrafları gözüktü.Allah var ikisi de taş gibiydi. Diğer sayfaya geçtiğimde sağ en üstte Erdem Ağabey'in yeni doğduğu zamandan bir fotoğraf vardı. -Bu bebeğin Erdem Ağabey olduğunu anlamamı sağlayan şey fotoğrafın altında bebeğin ismi ve tarihin yazılı olmasıydı- Daha sonra iki yaşına kadar böyle devam ediyordu ve bu sefer Eren Ağabey'in fotoğrafları vardı aralarda da hem Erdem hem de Eren Ağabey'in beraber olduğu küçük kareler vardı.
Onların ardımdan İlker Ağabey ve Özgür Ağabey derken...İki bebeğin yan yana olduğu bir ton fotoğraf vardı bebeklerden birinin kız diğerinin ise erkek olduğu belli oluyordu. Fotoğrafların altında;
Mira ve Emre 2 Günlük,
Mira ve Emre 10 Günlük,
Mira ve Emre 20 Günlük,
Mira ve Emre 5 Aylık,
Mira ve Emre 1 Yaşında!
Mira ve Emre 4 Yaşıda,
Mira ve Emre 7 Yaşında
Sevgili ikizlerim bugün okula başlıyorsunuz! Kalem tutacağınızı görmek hem annenizi, hem beni, hem de ağabeylerinizi çok heyecanlandırıyor!
Mira ve Emre 12 Yaşında!
Mira ve Emre 14 Yaşında.
Mira 15 Yaşında
Emre 15 Yaşında...
Üzgünüz oğlum, yanımızda olamadığın için hepimiz çok perişanız...
Bir noktadan sonra kız ve oğlanım yan yana fotoğrafı yoktu ve tahminimce Kaya Bey'in yazdığı nota bakılırsa Emre dedikleri çocuk bir zaman sonra aileden uzaklaşmıştı.
Mira? Karıştırıldığım kız mıydı?
"His, biliyorum Mira gibi değilsin..."
Evet, oydu. Emir söylemişti.
O zaman Emre?....
Yemek odasınsan gülüşme sesleri geşince albümün içinden Emre'nin on altı yaşında olduğu bir fotoğrafı çekip almıştım.
Yemek odasının kapısına çarparak içeriye girmiştim. Bütün gözler beni bulmuştu; Dila Hanım, Kaya Bey, İlker Ağabey, Özgür Ağabey ve Emir buradaydı.
Elimdeki fotoğrafı havaya kaldırıp; "Emre kim?"
,,
yazım yanlışı olabilir yine ve yine kontrol etmeden atıyorumm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hissiz' ✓
ChickLitgerçek aile klasiği. 0: 23/06/21 ♡ 1K: 28/06/21 ♡ 10K: 02/07/21 ♡ 100K: 01/08/21 ♡ 200K: 06/11/21 ♡ 300K: 20/06/22 ♡ 400K: 22/12/22 ♡ 500K: 25/06/23 ♡ 600K: 04/04/24 ♡ |Bitiş: 24/07/21| © 2021 | n