Werewolves

3.9K 183 15
                                    

"Benden ilaç isteyen bu çocuktu. Arkadaşın 1000 yıl öncesinden kalma insanlara benziyor ve pençeleri var Stiles!"

Derin bir nefes alıp etrafı inceledim. Okuldan buraya kadar koşarak mı geldik? Ölüyorum sandım! Stiles demir kapıyı açtığında içeride ki tüm gözler bize döndü.

"Scott?"

Şaşkınca ona bakarken o da aynı şekilde bize bakıyordu.

Burası neresi ve onun burada ne işi var?

"Bir sorunumuz var... Büyük bir sorun."

Stiles'ın ne demek istediğinden emin değilim ama sanırım bu bir sorun... Büyük bir sorun.

"Onun burada ne işi var Stiles?!"

"Kurt adamlar kardeşinle muhabbet ediyor Scott! Onu nereye götüreceğimi bilemedim. En azından ağabeyinin bir kurt adam olduğunu söylemedim."

"Ya da az önce söylemiş olabilirim."

"Hey tam olarak ağabeyim sayılmaz aramızda bir yaş var."

"Bir dakika ne dedin sen?"

*

"Benden bir yaş büyük kardeşim bir kurt adam. Bu hem harika hemde korkutucu. Ayrıca neden Ellie ile kalamıyorum? Annemi ikna etmek tam 1 ayımı aldı. Şuan ise eşyalarımı toplamış eve geri dönüyorum. Annemin bunu bilmesine inanamıyorum. Benden neden sakladınız? Allison'ın ailesi kurt adam avcılarımı yani? Hangi gerizekalı kurt adam avcı bir ailenin kızına aşık olabilir? Neden Stiles hala insan? Ve... ve... sanırım hepsi bu kadar."

Kafamı öne uzatıp ne cevap vereceğini bekledim. Evet yaklaşık iki saat önce kardeşimin bir kurt adam olduğunu öğrendim. Üzülsem mi sevinsem mi bilmiyorum. Bu gerçekten inanılmaz bir şey. Evet sürtükler kardeşim bir kurt adam!

"Scott senin için sorun olmayacaksa onu öldürebilirim ya da bırakalımda diğer kurt adam onu yesin."

Gözlerimi devirip yanımda oturan olumsuz düşünceler kralına baktım. Ne kralı be? Bundan kral bile olmazdı.

"Peki ya sana ne demeli? Bunu neden kurt adam yaptınız ki olumsuzluğu ve öldürme hevesinden başka ne işe yarıyor?"

Stiles elini kaldırıp bana hak verdiğine dair hareketler yaptığında gülümsedim.

"Sürekli konuşuyor ve soru soruyor olmandan başka sen ne işe yarıyorsun?"

Scott, Isaac'e hak verdiğine dair bakış atarken gözlerimi devirip geriye yaslandım.

"Ben bir kızım. Emin ol tahmin ettiğinden daha çok işe yarıyorum."

Alaycı gülümsemeyle ona bakarken Scott'ta bana ölümcül bir şekilde baktı. Bana bakarken genelde bu bakışı kullanıyor.

"Bir ara ne işe yaradığı göstermeye ne dersin?"

Scott tekrar hızla arkasını döndü.

"Benim de pençelerim çok işe yarıyor!" dedi sinirle ve tekrar önüne döndü.

"Arkadaşın bana sulanıyor. Ben bir şey yapmadım!"

Kendimi savunurcasına onlara baktım. Evet bu doğru. Bana imalı bir şekilde bakıyor. Bu bana sulandığının bir kanıtı.

"Ne?"

Isaac iki metre açılmış ağzıyla şaşkınca bana baktı ve tekrar konuştu.

"Scott onu öldürme fikrini tekrar düşünmeye ne dersin? Oldukça iyi bir fikir."

Gidip kedi falan öldürse ya neden beni öldürüyor.

"Scott, Isaac'i öldürüp bir kuyuya atıp üzerine çimento dökmeye ne dersin?"

Benim fikrim daha iyi. Kesinlikle bunu yapmalıyım.

"Evde bir birlerini boğacaklarına eminim Scott."

Evet kurtboğanla onu boğmaktan hiç çekinmem. Ne olur ne olmaz diye yanımda getirdiğim iyi oldu.

"Aynı evde olmaları değil de aynı odada kalacak olmaları kesinlikle bir birlerini boğacakları anlamına geliyor Stiles."

WolfsbaneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin