Teşekkür Mektubu

356 20 1
                                    

Merhaba canlarıııım. Geçenlerde bir arkadaşım wattpad ile ilgili bir şeyler anlatırken bir zamanlar bu hikayeyi yazdığım aklıma geldi. Deli gibi wattpad hikayeleri okuyup, Teen Wolf'u sanki daha önce hiç izlememiş gibi evirip çevirip 50 kere izlediğim zamanlarda neden bende hikaye yazmıyorum ki demiştim kendime. Daha önce bir kaç denemem olmuştu ama ben sabırsız bir insan olduğum için karakterlerin duygularını uzun uzun anlatayım, olayları yavaş yavaş geliştireyim insanlar merak etsin, sağda üstü çokta temiz olmayan bir masa, solda içinde bir sürü kitap olan dolap, yerde vişne çürüğü bir halı diye uzun uzun betimleme falan yapamıyorum. Hikaye yazmak gerçekten sabır ve iyi bir kalem işi. Sabırlıysanız ve kaleminiz iyiyse ne ala ama benim gibi sabırsızsanız işiniz yaş... Olaylara pata küte girmişim, girdiğim gibi pata küte çıkmamışım bir anda olayı başka yere taşımışım falan ama ne zaman okursam okuyayım hep heyecanla okuyacağım bu hikayemi. Mükemmel bir hikaye değil zaten amacım mükemmel bir hikaye olması ya da benim yazar olmayı hedeflemem falan değildi. Sadece sevdiğim karakterlerin bir arada olması ve benim istediğim şekilde hareket etmeleriydi, bende yazdım gitti. 

Hesaba girmeyeli çok uzun zaman oluyor ama bu kadar zamandan sonra bile şuan hala okuyanları görmek beni öylesine mutlu etti ki. Zaten bu yazıyı yazma amacımda sizlere tüm içtenliğimle teşekkür etmek. Bir kişi bile olsa bu benim için çok değerli ve çok kıymetli. Umarım keyifle okuyor ve bu ruh hastası nasıl yazmış, ne içmişte yazmış diyerek bana sövmüyorsunuzdur 

Çok zor bir sınav sürecindeyim, YKS'ye ve bundan sorumlu olan herkesede çok teşekkür ediyorum. Bütün gençleri aynı sınava sokalım, yetenekleri hiç fark etmez herkes logaritma bilecek entalpi bilecek diye ortaya fikir atanlara ayrı ayrı teşekkür ediyorum. 

İçinizde herhangi bir sınava hazırlanan varsa şimdiden başarılar diliyorum, umarım ileride istediğiniz ve hak ettiğiniz yerde olursunuz. 

Bu yazıyı ne zaman okuyor olursanız olun, ister bugün ister 20 yıl sonra sizleri her zaman çok seviyor olacağım. İyi ki varsınız, teşekkürler ♥️


WolfsbaneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin