Bilmeyenler veya hatırlamayanlar için yukarıda Lori var, Brett'in kız kardeşi. Oy ve yorumlarınız için şimdiden teşekkürler, sizi seviyorum 🖤
Herkesin bana bakıyor olmasını görmezden gelerek tribünde Alec ve Sonia'nın arasında yerimi aldım. Evet en sonunda Stiles'ı da kendim gibi delirtmiştim. Maçı olmasa hiç beklemeden beni alıp tımarhaneye kapattıracağından emindim. Şanslıyım ki maçı olduğu için benimle görüşeceğini söyleyerek konuyu kısa kesmişti.
Alt tarafı bütün evi kurtboğanla kaplayıp yere de birazcık kusmuştum. Neden bu kadar abarttığını anlamıyorum. Proje ödevi için batıl inançlara yönelik bir yazı hazırlıyoruz demiştik ama Stiles ne kadar yerse bunu. Özellikle de yerdeki kanı... Verem oldum ölüyorum desem daha inandırıcı olurdu kesin.
"Bunun olduğuna hala inanamıyorum."
"Ben size demiştim." dedi Alec Sonia'ya karşı.
Alec dediklerinde haklı çıkmıştı. Listede yazanlar takma isim değil gerçekten mitolojik yaratıkları temsil ediyordu. Alfa, beta ve omega kurt adamları ifade ediyordu. Alec'in araştırmasına göre alfa içlerinden en güçlüsüydü ki bu benim işime hiç gelmemişti çünkü tuhaf bir şekilde listede bir sürü alfa doluydu. Alfanın sürüsü değilde, sürünün alfaları vardı. Ya da bilmiyorum. Sürekli birlikte takıldıkları için kim kimin sürüsünden anlaması zor. Henüz bu konuya netlik getirememiştik. Şu durumda bir şey anlamamda çok zor zaten. Lydia, Malia, diğerleri... Hepsi çok enteresan şeylerdi. Yaratık deyip dememek konusunda ikilemde kalmıştım. Bunu ırkçı bir yaklaşım olarak algılayabilirlerdi.
Scott'ın gözlerinin parlak kırmızı rengini almasının beni pek korkuttuğunu söyleyemem. Aslında tuhaf bir şekilde hoşuma gitmişti. Sizi koruyabilecek güçte birisinin her zaman yanınızda olduğunu bilmek mükemmel hissettiren bir şey. Ah kimi kandırıyorum, kurt adamların gerçek olmasının kanıtı kanlı canlı karşımdaydı bir saat öncesine kadar. Kurt adamlar gerçekse neden diğer her şey gerçek olmasın ki? Hogwarts'ın varlığına adım kadar eminim ve yukarıda Thor'un kendi halinde takıldığınada.
Ama Amelia'yı koruyamadı diye geçirdim içimden. Belki onun hatası değildi, o yanında bile değildi belkide.
Birisinin tüm doğaüstü canlıların listesini tutmak amacıyla bunu oluşturduğunuda düşündük ama hala yanındaki sayıların anlamını çözebilmiş değildik. Alec hala listeyi Stiles'ın yazdığını düşünüyor orası ayrı tabi. Sonia kaç yıldır yaşadıklarına dair bir fikir atmıştı ortaya, hiç düşünmediğinizde mantıklı sayılırdı fakat düşündüğünüzde baya saçma geliyordu kulağa. Ben Scott'ın çocukluğunu hatırlıyor olmasaydım bir ihtimal düşünülebilirdi. Birde benden daha az canlı duran Derek'in adının yanında 15, Liam'da 3 yazıyor olmasıda bu fikiri tamamen geçersiz kılıyordu. Doğruyu söylemek gerekirse Liam'da 3 yazması onun beyin yaşına dair bir işaret falan olabilir bence. Öyle bir şey olsa inanın hiç ama hiç şaşırmam.
Peki ya Brett'in de listede olmasına ne demeli. Bunlar beni nasıl buluyor diye her seferinde merak ediyordum. Sahiden koklaya koklaya buluyorlarmış. Yanınızda polis köpeği ile dolaşıyormuşsunuz hissiyatı veriyor. Tüm bunlardan sonra başta Aiden olmak üzere herkesle iyi anlaşmaya karar verdim. Ne olur ne olmaz kendimi garantiye almak istiyorum.
"Gerçek kurda dönüşebilirler mi sence?"
Sonia'nın sorusuyla kendime gelirken dönüp takıma baktım.
Sahada neredeyse 10'a yakın kurt adam vardı ve maçın ortasında kurt adama dönüştüklerini düşünmek hiç hoşuma gitmemişti.
"Bilmiyorum ama dönüşseler fena olmazdı. Alacakaranlık Claudia'nın Doğuşu." diyerek kollarımı iki yana açtım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wolfsbane
FanfictionÜç şey uzun süre gizli kalamaz: güneş, ay, gerçek. ▪️1 - #TeenWolf 20.10.2020