Stiles1 & Stiles2

2K 129 15
                                    

Bir yandan müzik dinleyip bir yandan telefonumu kurcalamaya devam ettim. Scott, Isaac, Stiles ve şu benden hoşlanmayan benim de ondan hoşlanmadığım suratsız arkadaşı Alfa derdinde. Birde onun kız kardeşi ve amcası var tabi. Amcası olduğuna hala inanamıyorum kuzen gibiler. Ayrıca oldukça da yakışıklı biri. Lydia'nın bir ölüm perisi olduğu söylediler birde. Bunu söylediklerinde neredeyse gülmekten arabanın camından atlayacaktım. Tabi ciddi olduklarını öğrenene kadar. Nefesimi sıkıntıyla dışarı verip kulaklığımın tekini kulağımdan çıkarttım ve masaya uzatmış olduğum ayaklarımı indirmeden doğruldum. Şuan tam bir görgüsüz gibi oturduğumun farkındayım ama rahatlığı seviyorum. Saniyeler önce aklıma takılan soruyu sormaya karar verdim.

"Erkeklere kurt adam deniliyorsa kızlara da kurt kadın mı deniliyor? Yoksa kurt adam kelimesi herkesi kapsıyor mu? Peki kızlar dönüşünce tüyleri çıkıyor mu? Eğer öyleyse kurt adam ya da kadın olma fikrimi tekrar gözden geçireceğim. Ya tam kurda dönüşebiliyor musunuz?"

"Ne var?"

Hepsi bana dönmüş 'Sen ciddi misin?' şeklinde bakıyor ve bu hiç hoş bir durum değil. Çünkü ciddiyim.

"Scott'ın kardeşi olduğuna emin misiniz? Bu bildiğin Stiles'ın kız versiyonu."

Gözlerimi büyütüp Derek'e baktım. Parmağıyla bir beni bir Stiles'ı işaret ediyordu.

"Kral Julien bile senden daha ilgi çekici."

Stiles dediğimden dolayı aklına şarkıyı getirmiş ve kafasını ritme uygun sallıyordu. Evet Kral Julien. Madagaskar bizim favorimiz! Sebepsizce içine dolan mutlulukla bende sözlerini mırıldanıp ritmine göre kafamı salladım.

"Ne yapıyorlar?"

Isaac şaşkınca Stiles'a ve bana bakarken Scott 'Yine mi?' dercesine bakıyordu. Scott bunu yapmamızdan nefret eder.

"Hareketi seviyorlar."

Evet kesinlikle seviyoruz. Eve gider gitmez tekrar izleyeceğim.

"Pekala kesin şunu yoksa pençelerimle boğazınızı deşeceğim." diyen oldukça ciddi Derek'e dik dik baktım.

Eğlence kelimesinin anlamını bile bilmediğine eminim. Stiles'ın dediği gibi 'Hale ailesinin eğlence anlayışı sıfır' ve haklı. Bunu daha bir saat önce söyledi ama şimdiden çözdüm.

"Bence onu test etti. Eğer her şeyden haberi olsaydı panik yapardı veya kaçmaya çalışırdı ama haberi olmadığı için normal davrandı. İnsan gibi."

Peter yakışıklısın bunu kabul ediyorum ama ben zaten bir insanım aklın nerede senin?

"Benim ona anlatacağımı düşündü ve planladığı şey bozulacağı için saldırmaya karar verdi."

Stiles gözlerini kısmış bir bilim adamı havasına bürünmeye çalışıyordu. Hayır hayır tek yaptığı komik görünmek.

"Onu bunu bilmem ama baya yakışıklıydı."

Dudaklarımı yuvarlak şekline sokup onlara baktım. Hepsi yine tuhafça bana bakıyordu. Aman be ne desem suç oluyor.

"Sadece bir gözlem." deyip kulaklığımı geri taktım.

Kurt adam olmak normal oluyor ama birine yakışıklı demek tuhaf oluyor. Yalnız gerçekten yakışıklıydı ve bir o kadar da korkutucu.

*

Mısır kasesine daldırdığım elimdeki tüm mısırları ağzıma tıktım ve yan koltukta bizi çekiştiren annem ve Isaac'i gizli gizli dinlemeye devam ettim.

"Scott'la bu kadar yakın olduklarını hiç görmedim."

Tabi göremezsin beni iki gün önce gördün ve Scott'la da yakın değiliz zaten. Yani Stiles ile olduğumuz kadar değil. Stiles öz ağabeyim olsa anca bu kadar olurduk.

"Görebileceğini de sanmıyorum Isaac. Genelde Stiles ile takılıyor. Onu gerçekten çok seviyor."

Evet genelde Stiles ile takılıyorum. Yani kendimi bildim bileli yanımda o var. Stiles her zaman bana yakın davranırdı. Scott ise arkadaşımmış gibi. En yakın arkadaşım değil tabi normal arkadaşım gibi.

"Scott onun ağabeyi. Onunla daha yakın olmaları gerekmez mi?"

Arkamdan dedikodumu yapıyorlar ama yanımdalar? Sana ne Isaac. Sormasana. Sana ne oluyor? Ben niye kendi kendime konuşuyorum ayrıca.

"Şş geliyor!"

Stiles ile aynı anda susmalarına dair işaret yapmıştık. Gülümseyip kumanda ile televizyonun sesini açtım. Ormanın içinde koşturan ve bir şeylere çarpan Alex'e gülüp mısırları tekrar ağzıma attım.

"Hareketi severim, dans etmeyi severim! Ya sizler?"

Annem ve Isaac, Stiles ile yaptığımız saçma hareketlere gülerken bizde kahkahalara boğulduk.

"Isaac bakma öyle."

Ayağa kalkıp ikisininde elini tutup ayağa kaldırdım. Stiles kucağındaki mısır tabağını masaya bıraktı ve o da ayağa kalktı. Madagaskar izlerken oturulmaz sonuçta.

"Hey ben yaşlı bir kadınım"

"Tamam değilim, taş gibiyim ve hakareti severim."

Ona attığım sorgulayıcı bakışlardan sonra lafını hemen çevirmesine güldüm.

"Evet sanırım bende hareketi seviyorum."

Bir kurt adamın dans ettiğini görüyorum rahat ölebilirim artık. Videoya çekmem gerek. Ayrıca dans etme konusunda berbat. Stiles'ın üzerine atlamaya çalışırken ayağım Isaac'in ayağına takıldı ve ben Stiles'ın üzerine düşerken Isaac üzerime yığıldı. Bu yetmiyormuş gibi annem bize gülerken Scott içeri girdi. Mükemmel zamanlama. Mükemmel pozisyon. Stiles'ın ayağının üzerindeyim bu sorun değil tabi.

"Bakma öyle. Kalk üzerimden!"

Isaac'i üzerimden ittirmeye çalışıp Stiles'a elimi uzattım ve ayağa kalkmasına yardım ettim. Scott dikkatlice bizi süzerken şirince gülümsedim. Bu şekilde bakmasından hoşlanmıyorum. Suçluymuşum gibi.

"Madagaskar izliyorduk." diyen Scott'a açıklama mecburiyeti hisseden Isaac'e bakıp gülümsedim.

Aramızdaki boy farkı nedeniyle aşağıdan baktım aslında. Neden herkes benden uzun? Sanırım ben çok kısayım.

WolfsbaneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin