Alpha

2.1K 123 24
                                    

"Bir Alfa."

"Scott'da bir Alfa."

Ne? Alfa mı dedi o? O ne be? Kurt adamlar hakkında araştırma yapma fikrini ortaya atıyorum ve fikrimi destekliyorum. Scott'da mı o şeyden? Alfa yani.

"Alfa'da neyin nesi?"

Oturduğu yerden kalkıp cama doğru ilerledi. Alfa ne?

"Alfa sürünün lideri oluyor. Bizden daha güçlüler."

Gerçekten çok açıklayıcı. Her sürünün bir Alfa'sı mı var yoksa bir Alfa her sürünün Alfa'sı mı?Scott'ın bir sürüsü mü var? Lanet olsun!

"O bir Alfa'ysa neden dün gelip benden ilaç istedi. Alfa değil mi o. Neden yardım istesin?"

Gözlerini kısıp bana baktı ve ciddi olup olmadığımı inceledi. Şuan beni öldürmek istiyor. Evet kesinlikle bunu istiyor.

"Ne yapacağız?"

Bu soruyu bana mı soruyor? Bu kurt adamların derdi ne? Ben bir insanım. Ölmem an meselesi!

"Bunu benim sana sormam gerekiyor. Kurt adam olan sensin!"

Kurt adam olan o ama ne yapacağımızı bilmesi gereken benim. Tüm çevremde süper bir zeka var ama kimse kullanmayı bilmiyor.

"Scott'ı bulmalıyız ve gidip Derek'e neden bir Alfa'nın ilaca ihtiyacı olduğunu sormalıyız."

Ya da onun üzerine atlayıp onu etkisiz hale getirmeliyiz çünkü bakışlarından hiç hoşlanmadım. Evet tabi Amy. Onun üzerine atla da gör öteki tarafı.

"Evet. Evet gidip Scott ve o suratsız iri arkadaşınızı bulalım."

Çantamı alıp hızla onu takip ettim. Neden onları telefonla aramak yerine bulmaya çalışacağız? Bunu sorgulamayacağım. Bu sefer sorgulamayacağım.

"Neden onları telefonla aramıyoruz?"

Hayır sorgulayacağım.

"Evet o da olabilir."

Gözlerimi devirip cebimden telefonumu çıkardım ve rehbere girip Bay Gereksiz McCall yazısına tıkladım. İki günde hayatım boka döndü. Lise hayatımın eğlenceli ve harika olmasını istiyordum. Kurt adamlı ve gizemli olmasını değil. Bir kaç çalıştan sonra Scott'ın sesini duydum.

"Amelia?"

"Hey Scott. Neredesin?"

"Soyunma odasında? Antreman var. Neden bir sorun varmış gibi hissediyorum?"

"Soyunma odasına gidiyoruz. Yürü."

Isaac'e bakıp gözlerimi devirdim. Erkekler soyunma odasına girecek değilim.

"Evet sizin kaslı vücutlarınızı falan izlerim,"

"Dalga mı geçiyorsun? Oraya asla girmem."

Telefonu tekrar kulağıma götürdüm.

"Sahada görüşürüz ve evet sanırım bir sorun var."

Telefonu kapatıp tekrar cebime sıkıştırdım. Yaklaşık üç metre önümdeki Isaac'e yetişmek için adımlarımı hızlandırdım. Önden benim gitmem gerekmiyor mu? Hadi ama gerçekten düşündüğüm şey önden gitmek mi? Eğer küçükken Stiles beyzbol sopasıyla kafama vurmasaydı şuan daha mantıklı düşünüyor olabilirdim. Tam beş gün boyunca kafamda kocaman bir şişlikle gezdim! Neyse konumuza geri dönelim. Tüm okulun ortasında üzerimize atlayıp bizi öldürmeye çalışmaz her halde.

"Yürüyor musun sürünüyor mu belli değil."

Ayakkabılarımı incelemeyi bırakıp başımı kaldırdım. Başımı kaldırmasam Isaac'in içine girecekti ki son anda kurtuldum.

"Bu kadar korkak olma Isaac."

Ondan bir kaç adım öne geçip yürümeye devam ettim. Fazla aceleci sanki Alfa gelip onu yiyecek. Belki yapar ama. Yaparsa da ona teşekkür ederim.

"Kendim için değil. Bir Alfa'ya karşı seni tek başıma koruyamam."

Adımlarımı yavaşlatıp omzumun üzerinden ona baktım.

"Sana beni koru diyen yok zaten."

Arkadaşının kardeşini koruma havalarına giren Scott'ın arkadaşlarından hoşlanmıyorum. Stiles gibi olsalar ya. Kötü bir şey oldu mu direk beni ortaya atar ve 'Küçük olan her zaman ilktir' der. Bunu defalarca kez yaptı. Defalarca.

"Bırakayım da seni yesin o zaman."

Derin bir nefes alıp tekrar omzumun üzerinden ona baktım.

"Evet bırakta beni yesin o zaman. Hatta belki şişe takar ya da ızgarada pişirir.Ne dersin?"

Suratımı buruşturup yürümeye devam ettim. Kapıyı ittirdim ve çıkar çıkmaz gözlerim Scott'ı buldu. Daha doğrusu Ellie ile konuşan Scott'ı.

"Ellie ile ne konuşuyor olabilir?"

Kollarını göğüs hizasında birleştirip bana bir yan bakış attı.

"Sevgilin mi var?"

Kaşlarımı kaldırıp ne demek istediğini anlamak için ona döndüm.

"Senin bir sevgilin olduğunu ve kendisinin ona güvenmediği dikkatli olması gerektiğini söylüyor. Sevgilin mi var?"

Ağzım bir iki bilemedim üç metre falan açılmış bir şekilde Isaac'e baktım. Bunu nasıl duyduğunu düşünecekken bir kurt adam olduğu aklıma geldi. Benim sevgilim mi varmış?

"En son yedi yaşımda oyuncak ayıcığımla çıkıyordum. Ondan ayrıldığımdan emin değilim."

Ellie ve Scott bizi görmüş olacak ki yanımıza geldiler.

"Derse girdiğini sanıyordum?" dedim sorgulayıcı bir biçimde gözlerimi kısarak.

"Yeni hatırladım dersimin olmadığını... Beni arkadaşınla tanıştırmayacak mısın?"

Bunun derdi ne? Neden sevgilim olduğunu söyledi az önce.

"O benim arkadaşım değil Scott'ın arkadaşı."

Kolumla Isaac'i dürtüp inanılmaz bir şey görmüş gibi bakmasını engelledim.

"Hey bir dakika. Siz neden birlikteydiniz?"

Hadi bakalım Isaac ne cevap vereceksin acaba.

WolfsbaneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin