Michael szemszöge.
Hallom, hogy Allie ordít fájdalmában és hangosan zokog.
- Úristen, úristen! - a korom sötét szobában tapogatózok a kezeimmel. - Hol vagy, szerelmem? Allie?!
- Allie! - Calum ordítja mellettem. Legalább tudom ő hol van. Még több visítás vesz körbe. Mintha az egész korház csak sikítana. Utálom. Kiráz a hideg ettől a félelmetes hangoktól. Az egyik falhoz megyek, érzem az utat az ajtó felé. Mikor odaérek, le-fel tapogatózom a falon, a villanykapcsolót keresve. Leszorítom a szemem, hogy kizárjam a kintről jövő pánik hangjait. Megtalálom a kapcsolót, felkapcsolom, de nem történik semmi.
- Basszus! - felnyögök a frusztrációtól. Megkeresem a kilincset és gyorsan kinyitom az ajtót. Kint is kialudtak a villanyok, és az sem segít, hogy megy le a nap, így az ablakon keresztül sem jön be sok fény.
- Mindenki maradjon a szobájában! Csak áramszünet van. - egy hang dörömböl végig a korházon. Visszanézek a szobámba, ahol van egy kis fény.
- Allie? - hívom. Nincs válasz.
- Nincs itt, Michael. - hallom Calumot.
- Hol van? - már majdnem ordítom.
- Fogalmam sincs - ki tudom venni az árnyképét a sötétségben.
Meg kell találnod.
Máskülönben halott lesz.
24 órád van.
- Calum! Úristen - pánikolni kezdek. - Van 24 óránk megtalálni őt, vagy halott lesz.
- Hogy érted? - kérdezi.
- ÚGY, HOGY ALLIE HALOTT LESZ HUSZONNÉGY ÓRA MÚLA! - ordítom, a hangom rekedtes kissé.
- Oké, oké. Nyugodj meg! - mondja Calum nyugodtan, de hallom a pánikot a hangjában.
- Mit fogunk csinálni? Baszd meg, baszd meg, baszd meg! - fel-alá járkálok. - Meg kell találnunk.
- Nem siethetjük el a döntésünket. - mondja Calum.
- Nem. Meg kell találnom. - kirohanok a szobából a sötétségbe.
- Michael! - kiabál utánam Calum, de tovább megyek a sötét folyosón.
- Basszus, basszus, basszus - motyogom, ahogy végigbotladozok a korházban.
- Uram, elnézést? - hallok egy hangot mögülem.
- Mi van? - csattanok fel és megfordulok, üdvözölve egy zseblámpával, ami a szemembe világít.
- Kijárási tilalom van, vissza kell mennie a szobájába! - mondja.
- Miért van kijárási tilalom? - kérdezem. - Csak áramszünet van.
- Nem - rázza meg a fejét. - Más is folyik itt.
- Elmondja? - kérdezem.
- Nem lehet, sajnálom. Bizalmas jellegű.
- Akkor nem megyek vissza a szobámba! - összekulcsolom a karom.
- Sajnálom, de muszáj... - félbe lett szakítva, mikor valami megütötte a nyakát, és a földre zuhant. Valaki felveszi a zseblámpát a padlóról, átnyújtja nekem és felkapcsolja a sajátját.
- Tristan vagyok. - vigyorog.
- Te is a terápiás csoportban vagy, nem? - kérdezem. Ismerősen hangzik a neve.
YOU ARE READING
Different ▸ Michael Clifford
ParanormalMár az első pillanattól tudta, hogy Michael más, mint a többi ember.