Deel 64❤💚🤎💜💙

33 1 0
                                    

Heyy lieve raveleijn fans sorry dat het maanden geeft geduurd voor een nieuwe deeltje maar ik heb een nieuwe boek van 20 delen het heet my stalker en die boek is gedaan hebben jullie de nieuwe raveleijn show gezien de stem van thomas en joost zijn anders het is echt mooi i love it wees voorzichtig voor het coronavirus en blijf voorzichtig en veilig geniet van het deeltje love jullie xxxx Havva 💗
Dit is het allerlaatste deel...
Terugblik..
Wat zijn jullie nu samen zei Samira. Uhm ja ik had geen gevoelens meer voor joost omdat ik op tobias verliefd ben zei ik blij. Emma gaf me een klap in mijn gezicht en ik keek met tranen in mijn ogen naar haar. Jij bitch dat je bent jij hebt gewoon joost al heel die tijd gebruikt ga weg van hier en kom nooit meer terug naar Raveleijn zei Emma woedend en ik rende huilend naar buiten en loop het bos in en laat me huilend tegen een boom zakken. Oh dag babe zei Falco en stond voor me en ik wou weglopen maar falco deed een doek op mijn mond en alles werd zwart voor mijn ogen en viel neer op de grond...

Pov Thomas❤.
Havva rende huilend naar buiten en ik keek Emma boos aan. Emma wat heb je gedaan nu is havva huilend naar buiten gelopen zei joost. Kan me niks schelen zei Emma boos. Wat Emma luister goed ze is mijn zusje en we moeten haar zoeken zei ik boos. Thomas ik en Lisa zijn je zussen niet havva oke en we moeten haar niet zoeken ze kan oprotten zei Emma. Nee Emma havva voelt als ons zusje zeiden Lisa en maurits en joost. Joost havva geeft het uitgemaakt met je omdat zij op tobias verliefd is zei Emma boos. Emma ik heb het ook uitgemaakt met haar omdat ik ook geen gevoelens meer heb voor havva we zijn nu alleen vrienden maar nu voelt zij als familie zei joost en Emma schrok en kreeg tranen in haar ogen en jayden kwam binnen. Is dat echt zei Emma en joost knikt. Wat is er aan de hand en waar is havva zei jayden.. uhm havva is weggelopen door Emma omdat Emma haar geeft geslagen zei Lisa. Wat Emma is dat waar zei jayden boos. Ja uhm het spijt me ik moet even naar buiten zei Emma en jayden zucht. Uhm gaan jullie havva zoeken dan ga ik met Emma praten zei jayden. Ja is goed kom we gaan zei ik en we gingen met maurits joost tobias en Lisa naar buiten en gingen havva zoeken. We kwamen aan bij het meer en ik zag iets op de grond liggen ik liep dichterbij en ik zag de armband van havva liggen en ik riep de anderen. Lisa maurits joost en tobias kom snel riep ik luid en ze kwamen rennend naar me toe. Wat is er Thomas waarom riep je ons zei maurits. Ik denk dat havva ontvoerd is zei ik. Hoezo denk je dat zei Lisa. Omdat ik havva haar armband hier op de grond heb gevonden zei ik. Denk je dat het falco is zei tobias. Ja dat weet ik zeker zei ik. Oke dan moeten we haar zoeken zei joost. Ze kan niet ver zijn we gaan overal zoeken ze kan in het kasteel van falco zijn of ergens in een klein huisje of in een tunnel bij falco we gaan zoeken kom op zei ik en we gingen verder zoeken naar Havva..
Pov Emma💜.
Ik liep naar buiten en ging op ee  bankje zitten en Lisa,Thomas maurita en tobias gingen havva zoeken en er rolt een traan van mijn wang en Ik veeg hem niet weg ik voel dat iemand naast mij is komen zitten ik keek naast mij en zag dat het jayden was en hij keek me bezorgt aan en ik veegde vlug de traan weg met mijn vinger en jayden pak mijn hand vast en ik voelde kriebels in mijn buik en bloosde. Het spijt me dat door mij havva is weggelopen ik had haar niet moeten slaan zei ik. Ja ze geeft veel meegemaakt in deze weken maar ik snap je wel joost is jouw broertje en je wou hem beschermen ik doe ook alles aan om havva te beschermen ze is de enige familielid die ik nog heb en haar wil ik nu echt niet kwijt zei jayden. Snap ik en nog eens sorry zei ik. Dat geeft niet zei jayden en kwam dichter met zijn gezicht bij de mijne en ik voelde zijn adem in mijn nek en ik voelde zijn lippen op de mijne en ik kuste hem terug en ik voel weer de vlinders in mijn buik na 1 minut trok hij terug en pak mijn hand vast. Lieve Emma wil je mijn vriendin zijn zei jayden. Ja graag zei ik blij en knuffel hem en hij knuffelt me terug ik hoop dat alles oke Is met havva ik heb zoveel spijt ik heb een idee om het goed te maken en vertelde mijn idee aan jayden en hij vond het goed en we liepen naar binnen en deden de verassing...
Pov Havva💛.
Ik deed mijn ogen open ik keek rond mij heen en ik lag in een tunnel en mijn handen en voeten waren vastgebonden met touw en er zat ducktape op mijn mond ik begon te bewegen met mijn handen maar het lukt niet ik wil hier weg ik wil terug naar de andere iemand liep de tunnel in en ik keek goed naar die persoon en het was falco ik wou roepen maar dat ging niet en ik keek bang naar hem hij grijnsde en liep naar me toe en raak mijn wang aan en ik begin te huilen er rollen tranen van mijn wangen en falco deed de tape van mijn mond af en wou mijn gezicht vastpakken maar ik beet in zijn hand en hij was boos en wou me slaan maar ik voelde niks ik deed mijn ogen open en zag Thomas hij had de pols vast van falco en keek hem woedend aan en joost en maurits kwamen binnen en ze maken me los en de politie kwam en ze namen falco mee en tobias tilde me op en we liepen terug naar raveleijn en ik gaf iedereen een knuffel en zeg dat ik oke ben we kwamen aan bjj het kasteel van halina en liepen naar binnen en het was donker toen opeen de licht aan ging en jayden Luna samira halina en Emma kwamen tevoorschijn en halina had een taart vast waar op de taart stond welkom bij de familie havva. Wat is dit zei ik. Dit zusje is een feestje voor jou omdat jij nu bij de familie hoor en dat jij veel voor ons betekent zei jayden en ik glimlach naar hem maar hij keek bezorgt naar mijn handen. Wie zijn idee was dit zei ik. Van mij zei Emma en ik liep naar haar toe. Dus eerst roep je tegen mij en dan slaag jij mij en nu heb je een feestje georaniseerd en denk je dat alles goed is tussen ons ik denk het niet rot op met je feestje riep ik tegen Emma en duw haar aan de kant en loop naar boven naar mijn kamer en begin te huilen in mijn bed na een paar minuten klop iemand op de deur ik zeg niks en jayden kwam binnen en ging naast mij liggen op bed en sloeg een arm om mij heen. Zusje Emma geeft veel spijt dat ze jou geslagen geeft zei jayden en ik zucht en leg mijn hoofd op de shouder van jayden. Maar even iets anders waar was je en wat is dat rond je handen zei jayden en keek me aan.

Uhm ik was ontvoerd door falco en Thomas,joost,Lisa,maurits en tobias hebben me gered zei ik en er rolt een traan van mijn wang en jayden veegde die snel weg en ik zag dat hij woedend was

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Uhm ik was ontvoerd door falco en Thomas,joost,Lisa,maurits en tobias hebben me gered zei ik en er rolt een traan van mijn wang en jayden veegde die snel weg en ik zag dat hij woedend was. Maar de politie hebben hem meegenomen zei ik snel en kalmeer hem. Oke dat is goed maar prinses ga het alsjeblief goed maken met Emma zei jayden. Oke zei ik en knuffel hem en zei ik hou van je. Ik ook van jou zei jayden en we liepen naar beneden waar ik Emma in een knuffel trek. Sorry het spijt me echt zo erg zei Emma. Het is oke echt zei ik en Emma gaf me nog een knuffel en we gingen feesten en dansen er kwam een rustig liedje op en ik ging met tobias dansen ik leg mijn armen rond zijn nek en hij leg zijb handen op mijn heup en we dansten Thomas ging met samira, maurits met Luna, en Emma en jayden en Lisa en joost. Ik hou van je zielsveel zei tobias. En ik van jou zei ik en we kusten elkaar en we leefden nog lang en gelukkig in Raveleijn........

Einde.

En Olaf is terug de oude geworden en is terug samen met halina en falco en Balthazar zijn opgepakt en krijgen levenlang....💙💜🤎💚🖤❤🧡🤩🥰💞💛💕❣💓💝
Zo mijn lieve raveleijn fans dit was het dan het einde wat vonden jullie van het boek zet het in de comments en blijf veilig voor het coronavirus bye xxx 💜🤎💚💋😍😍 1580 woorden ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💝💝💝

Raveleijn in gevaarWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu