Deel 50 💚💚💚💚

75 3 0
                                    

Veel leesplezier xxxx
Pov Thomas
Havva ligt te slapen in mijn armen. Ik til haar voorzichtig op en en zet haar op mijn paard en ik zat achter haar. Havva haar paard neem ik vast en zo liepen we terug naar Raveleijn. Ik pakte havva op en bind mijn en haar paard vast aan een hek. Ik liep naar binnen. Wat is er gebeurd zei Maurits. Ze is in slaapgevallen in mijn armen zei ik..Oke zei Lisa. Is alles oke tussen jullie zei Joost. Ik knik..Luna het spijt me zei ik. Thomas je geeft niet je wou havva beschermen ik snap het wel zei Luna en glimlach naar me. Bedankt zei ik en liep met havva naar boven. ik liep haar kamer in en leg haar op bed. Thomas zei havva. Shht ga maar slapen zusje je ziet er moe uit zei ik. Havva knik en haar ogen vielen toe. Ik leg de deken om haar geen en gaf haar nog een kus op haar hoofd en verliet de kamer. Ik liep terug naar beneden.
Slaap ze zei Emma. Ik knik en ging naast Maurits zitten. Wat gaan we doen als Falco enzo terugkomen zei Halina. Ik ga hun slaan niemane komt aan mijn zusje zei Lisa. LISA HOU OP NU riep ik. Lisa liep boos naar buiten. Lisa zei ik maar ze was al weg. Ik ging zuchtend terug zitten.. Samira legt baar hand op de mijne. Het komt goed zei Samira. Ik knik en gaf haar een kus. Lisa kwam binnen en ze knuffelde me. Het spijt me thomas zei Lisa huilend. Ik knuffel haar terug. Zusje het geeft niet ik snap je niemand komt aan jou en havva en aan emma joost maurits Samira Jarno Halina en de bannelingen zei ik en veegde haar tranen weg. Lisa knik en ging naar Emma. Sorry zei lisa. Emma trok haar ook in een knuffel. Havva kwam naar beneden. Is alles oke vroeg ze. Lisa gaf havva een knuffel. Ik hou van je zusje zei Lisa..Havva kreeg tranen in haar ogen. Houden jullie echt van me zei Havva. Ja tuurlijk zeiden we en gaven haar een knuffel. Jullie zijn de beste zei havva en knuffelt ons terug. Jij meer zeiden we. Nee jullie zei havva. Nee jij zeiden we terug.. Oke dan zei havva. We lieten haar los. Joost trekte havva mee naar de gang en begon haar te zoenen. Ze zoende terug even later trokken ze terug en liepen terug naar ons. Ik grijnsde naar hun en havva bloosde.. Couplegoals riepen we. Joost en havva bloosden heel erg. Jongens stop zei Joost lachend. We lachten mee. Het werd al donker buiten. Zullen we gaan slapen zei Maurits. We knikken en zeggen welterusten. Ik liep naar men kamer deed mijn kostuum uit.

Ik deed mijn pyjama aan en ging in bed liggen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik deed mijn pyjama aan en ging in bed liggen. Ik trek de deken over me heen en val in slaap met een goed gevoel.
Pov Olaf
Baas wat gaan we nu doen zei ik tegen Falco. Nu gaan we ook wraak nemen zei Falco met een grijns. en hoe dan zei Balthazar. We gaan havva ontvoeren zei Falco. Goed plan zei ik. En daarna zei balthazar. ik ga dan een brief schrijven voor thomas en Lisa want ik weet dat hun havva als hun zusje voelt dus daarom schrijf ik dat naar hun en ik ga in die brief schrijven als je havva ooit nog wil terug zien kom dan dan alleen jullie twee naar het kasteel en breng 10000 euro mee zoniet maak ik haar af hahahaha zei Falco.Baas je bent geweldig zei ik en lachte mee. Havva je bent nog niet van ons af 😈.
Pov Havva
Ik liep naar men kamer. Ik heb geen zin om mijn pyjama aan te doen dus ik lig in bed met mijn kleren aan. ik trek de dekens over me heenn en val in slaap. Ik werd wakker door bliksem en donder en door de harde regen. Ik shoot recht en stap uit bed en liep naar de kamer van Joost. Ik liep zonder te kloppen zijn kamer binnen. Hij lag zo schattig te slapen. Hij deed zijn ogen open en keek me aan.

Raveleijn in gevaarWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu