Pov Havva
Luna trek me me mee naar binnen. Wat gaan ze doen zei ik. Geen idee kom ik laat je mijn kamer zien zei Luna. Ik knik en volgde haar. Wauw je hebt echt een mooie kamer zei ik. Ja ik weet kom ik ga je nagels lakken zei Luna en klop op het bed. Ik ging naast haar zitten. Welke kleur wil je zei Luna. Rood zei ik. Oke zei Luna. Luna deed mijn nagels en ik deed bij haar. We lijken wel zussen zei Luna. Ik glimlach naar haar. Hav het spijt me echt zei Luna. Luna ik heb het je al lang vergeven je bent nu mijn beste vriendin je hebt fouten gemaakt ik weet het maar je moest het doen van Falco ik heb het ook meegemaakt zei ik. Luna knik en knuffel me. Met wie dan zei luna. Met mijn ex Tobias Zei ik. We waren bijna 7 maanden samen tot ik hem zag op straat met een ander meisje te zoenen ik liep naar hem toe en heb het uitgemaakt en sinds die dag achtervolg hij mij en stalkt mij en hij wilt me terug hij geeft spijt maar ik heb hem niet meer nodig want ik heb joost zei ik. Amai heftig zei Luna. Zeg dat wel zei ik. En stalkt hij je nog steeds zei Luna. Ik knik en geef mijn gsm aan haar en ze leest de bericht. Tobias:Kom op babe ik wil je terug ik hou van je. Tobias:Schatje je gaat van mij zijn dat beloof ik je. Tobias:ik ga je terug krijgen schat je bent nog niet van mij af. Amai hij bedreigd je gewoon zei Luna. Ik knik. Weten thomas enzo het al zei Luna. Nee ik durf niet zei ik. Schat je moet het een keer zeggen tegen hun anders kunnen ze je niet helpen zei luna. Je hebt gelijk zei ik. Wil je iets hebben om te drinken zei Luna. Water zei ik. Ben zo terug zei Luna en liep weg. Wat zouden Joost lisa emma maurits en thomas aan het doen zijn. Ik liep voorzichtig naar buiten. Ik pakte mijn paard en ging het bos in.
Pov Thomas
Thomas wat doen wij hier eigenlijk zei Maurits. Wraak nemen zei ik en grijnsde. Het bos is super groot hoe wil je olaf en falco vinden zei Lisa. Lisa geeft gelijk zei Emma. Ze hebben havva veel aangedaan ik wil gewoon wraak nemen op hun ze hebben mijn zusje pijn gedaan oke zei ik huilend en steeg van mijn paard af en ging op een steen zitten. Thomas wij willen ook wraak nemen op hun maar het bos is veel te groot zei Joost en gaf me een knuffel. We gaan nog even zoeken en dan gaan we terug naar Raveleijn zei ik. Ze zuchten maar gingen me toch achterna time skip❤❤💜💜💗💗💚💚. Jongens daar zei Maurits en wees naar olaf en falco. Kom we gaan naar hun toe zei Ik. Wat thomas zei Emma. Nu zei ik. Ze liepen achter me aan. HEY FALCO EN OLAF riep ik. Dit gaat echt fout aflopen zei Joost. Zeg dat wel zei Maurits en pakte zijn kruisboog. Hallo 5 ruiters dat is een verassing zei Falco. Wat komen jullie hier doen zei Olaf. Wraak nemen zei ik en keek de 2 boos aan.Want ja niemand komt aan mijn zusje..Hahaha laat me niet lachend wraak nemen zei Falco lachend. Ik pakte mijn zwaard en richte het naar olaf en falco. Geloof je ons niet zei Maurits. Waarom zouden we hier anders zijn sukkel zei Lisa. Let op je woorden lisa of anders ga ik je pijn doen zei Olaf. KOM DAN riep Lisa. Lisa rustig zei ik. HIJ GEEFT MIJN ZUSJE HAVVA PIJN GEDAAN HOE WIL JE DAT IK RUSTIG BLIJF ZE IS ALLES VOOR ME riep lisa en liep naar achteren.Daarom zijn we hier om wraak te nemen oke zei ik. Oke zei lisa. Zo en waar is havva nu zei Falco. In Raveleijn zei Joost. Zo dus jullie willen wraak he kom vechten dan zei Falco. Oke zei ik. Ik en maurits vechten met Falco en joost lisa en emma vechten met Olaf..STOP riep een stem.
Pov Luna
Ik liep naar de keuken voor een glaasje water voor Havva. Ik liep de trap op naar mijn kamer. Ik liet de glas vallen als ik geen havva zie. HAVVA riep ik. Geen antwoord. Oh nee misschien is ze thomas enzo aan het zoeken. Ik ren naar de woonkamer waar halina en samira zaten. MAM HAVVA IS WEG riep ik. Hoe ze is weg zei Halina. Ik ging een glaasje water pakken voor haar en toen ik in de kamer kwam was ze er niet meer zei ik. Zou zij op zoek gaan naar de ruiters zei Samira. Wat gaan we nu doen zei Ik. Ik ga mijn raven sturen zij kunnen havva wel vinden zei Halina. Ik knik en ging naast samira zitten. We krijgen haar terug zusje zei Samira. Ik knik en veegde mijn traan weg. Mijn aller beste vriendin is weg.
Pov Havva
Ik liep met mijn paard verder het bos in. Waar zijn ze nu toch. Ik kan ze nergens vinden ik maak me echt zorgen om hun straks is er iets ergs gebeurd met hun. Ik hoorde zwaarden. Ik liep op het geluid af en steeg van mijn paard af. Thomas en Maurits waren aan het vechten met Falco. En joost lisa en emma met Olaf. Waarom vechten ze. Willen ze wraak hebben. Ik voelde opeens een hand op mijn mond ik keek op en zag balthazar. Hij liep naar hun toe en riep STOP. Ze stoppen en keken me aan. ZUSJE riep Thomas. Ik begon te huilen. Ik zag alles wazig voor me en val op de grond. WAT HEB JIJ MET HAAR GEDAAN riep joost en rende naar me toe. Ik hou van je zei ik en toen werd alles zwart voor men ogen................Zo mijn lieve fans deze deel is ook al af veel liefde voor jullie wat vinden jullie van het boek is het saai leuk zeg het maar in de comment love jullie xxx havva 😍😘❤💖💚💋💜💌💙💘💙💘💛💕💞💗💓😻😻💝♥😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘❤💖❤💖❤💖❤💖❤💖❤💖❤💖❤💖💚💋💚💋💚💋💚💋💚💋💚💋💚💋💚💋💜💌💜💌💜💌💜💌💜💌💜💌💜💌💜💌💙💘💙💘💙💘💙💘💙💘💙💘💙💘💙💘💛💕💛💕💛💕💛💕💛💕💛💕💛💕💛💕💞💗💞💗💞💗💞💗💞💗💞💗💞💗💞💗💓💎💓💎💓💎💓💎💓💎💓💎💓💎💓💎😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
1210 woorden xxx havva 😍😘❤💖
JE LEEST
Raveleijn in gevaar
Adventure( ik ga dit boek herschrijven want ik heb teveel spelfouten ik heb dit boek geschreven toen ik 13 was ik ben nu 20. niks in dit verhaal is waargebeurd ik verzin dit allemaal) en niks in dit verhaal mag gekopieerd worden ik heb dit zelf geschreven🥰�...